Gezondheid alle pijlers

Twijfel diagnose arts

09-10-2012 21:55 31 berichten
Ik zou graag jullie advies willen.

Al enkele dagen voel ik me niet lekker, ( hoesten, zere keel, hoofdpijn, druk op mijn voorhoofd als ik naar beneden kijk of hang met mijn hoofd, steken in mijn hoofd als ik hoest of nies, en mijn huid is gevoelig)

Enkele dagen aangekeken maar vandaag dan toch naar de huisarts gegaan! Hij zegt dat het een viruele infectie is, oftewel een gewone verkoudheid. Heb een neusspray meegekregen voor neusverkoudheid. Terwijl die gewoon open is.

Toch zit dit me niet lekker, heb deze symptomen nog nooit gehad bij een verkoudheid. ( met name die steken en druk niet) iemand advies?
Helpt de neusspray wel TO?
quote:Annapicobella schreef op 09 oktober 2012 @ 23:06:

Teruggaan! Dit klinkt als een gebroken been. aaaaah nou snap ik waarom mijn been zo veel pijn doet ;)
quote:louisavuitton schreef op 10 oktober 2012 @ 10:54:

Helpt de neusspray wel TO?Heb die pas gisteren gekregen, druk en steken in mijn hoofd blijft. Maar kijk het gewoon enkele dagen aan, kijken wat die spray gaat doen.
@ brighteyes vooral mijn voorhoofd, daar merk ik het het ergst. Heb menthol druppels gehaald en zal straks eens gaan stomen!

@ amy, dat besef ik me ook al te goed, fijn dat jullie meedenken.

Bedankt voor alle tips en grappige opmerkingen!!

Ik ga me snel omkleden en werken. Allemaal een fijne dag
Alle reacties Link kopieren
Cinuforce van A. Vogel helpt ook goed bij verstopte bij/voorhoofdsholte.

Voorhoofdholteontsteking doet echt enorm pijn. Daar heb je echt wel pijnstillers bij nodig.
Ik las pas ergens een samenvatting van een onderzoek (gepubliceerd in the Lancet) dat bij bijholteontstekingen neurieen een probaat middel is. Het had iets te maken met resonantie en de omzetting van zuurstof in iets anders. Uit onderzoek blijkt dat het bij veel mensen helpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven