Gezondheid alle pijlers

Vage klachten stoppen pil

10-02-2018 20:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed of ik dit in het goede topic plaats maar gok het erop.

18 januari laatste pil genomen, 2 dagen later ongesteld geworden, wel minder dan anders maar had tussen de pil Door een doorbraakbloeding (althans dat denk ik, bruine afscheiding 4 dagen lang).

Plan is dus om zwanger te worden.

1x seks gehad na de ongesteldheid en nu voel ik me raar.

Misselijkheid aanvallen gedurende dag, hoofdpijn aan 1 kant van het hoofd (af en toe) wat duizelig en afscheiding. Ook wat een raar gevoel in mn buik. Soort drukkend/menstruatiekramp gevoel.

Weet iemand wat dit kan zijn?
Doe een test
Wat Fruity Pebbles (awesome nick) zegt ben ik t mee eens.
Vermoed je dat je zwanger bent? Lijkt me erg snel trouwens, maar niets is onmogelijk natuurlijk
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Vrouwen reageren allemaal anders bij het stoppen met de pil.
Daar hoort hoofdpijn, misselijkheid, het niet lekker in je vel zitten ook bij. Dit omdat de hormonen veranderen in je lichaam.
Een zwangerschap zou ook kunnen maar zo snel komt dat niet zo vaak voor ( je lichaam heeft tijd nodig om over te gaan tot het verschil in hormonen).

Probeer er nu even " mee te leven" en over 2 a 3 weken te testen.

groetjes en suc6!
Iedereen reageert er anders op. Die afscheiding heb ik na het stoppen ook nog een paar weken gehad. Ging vanzelf over. Je lichaam moet zichzelf even resetten.
Er heerst ook griep. Rustig afwachten, het is te vroeg om te testen.
Stoppen met de pil kan de boel even in de war schoppen. Hier na het stoppen met de pil ook weer merkbare krampen en hoofdpijn.

Probeer er ook niet te veel mee bezig te zijn, in mijn anderhalf jaar proberen voor mijn oudste heb ik ook heel veel gevoeld dat leek op een zwangerschap. Gek genoeg had ik bepaalde klachten helemaal niet toen ik echt zwanger bleek. En toen eenmaal de druk van het zwanger worden er af was, heb ik bepaalde klachten nooit meer gehad toen ik eenmaal weer ongesteld werd na die zwangerschap.

Probeer er ook van te genieten!
Bedankt voor de reacties. Wss komt het inderdaad door het stoppen met de pil. Ik wacht het nog even af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven