van de trap gevallen last van stuitje
woensdag 6 augustus 2014 om 10:24
Heb 2,5 jaar geleden mijn stuit bezeerd (bevalling) en daar tot op heden veel last van. Kan dus wel even duren en ik verwacht niet dat je volgende week al pijnloos 40km kan fietsen (maarja iedereen is anders en elke val/kneuzing oid ook).
Sterkte, probeer je stuit zoveel mogelijk te ontlasten.. Koop bijv een vierkant stuk koudschuim en snij er aan de achterkant een driehoek uit zodat je niet op de stuitje rust als je zit.
Sterkte, probeer je stuit zoveel mogelijk te ontlasten.. Koop bijv een vierkant stuk koudschuim en snij er aan de achterkant een driehoek uit zodat je niet op de stuitje rust als je zit.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt

woensdag 6 augustus 2014 om 10:48
Ik heb dit vorig jaar op vakantie gehad, ik gleed uit bij het zwembad en knalde met een grote vaart met mijn stuitje precies op de stenen rand van het zwembad. PIJN! niet meer normaal.
Dus de huisarts gebeld en die zei; het kan gebroken, gescheurd of gekneusd zijn, maar je hoeft niet foto's te laten maken oid, we kunnen er niks aan doen. Houd rust en neem pijnstillers. Ik heb een maand lang echt pijn gehad, daarna werd het steeds wat minder.
Het is nu meer dan een jaar geleden maar bij sommige bewegingen voel ik het nog.
Dat stuk fietsen had ik niet gekund zo snel na de val.
Dus de huisarts gebeld en die zei; het kan gebroken, gescheurd of gekneusd zijn, maar je hoeft niet foto's te laten maken oid, we kunnen er niks aan doen. Houd rust en neem pijnstillers. Ik heb een maand lang echt pijn gehad, daarna werd het steeds wat minder.
Het is nu meer dan een jaar geleden maar bij sommige bewegingen voel ik het nog.
Dat stuk fietsen had ik niet gekund zo snel na de val.
Stressed is just desserts spelled backwards

woensdag 6 augustus 2014 om 11:26
Ik ben 8 jr geleden boven van de trap gevallen bont en blauw en met de kont elke tree gevoelt[had dochtertje op de arm die had niets]
Ik was erg trillerig nadien kon niet zitten dus liep en lag veel.
Fotos gemaakt en hij is gebroken en staat in de winkelhaakvorm.
Stukje wat dwars staat kan eraf gehaald worden in ziekenhuis maar brengt risico mee dat de zenuwen geraakt worden.
Ik kan dus niet fietsen en moet altijd opletten met goed op de stoel te gaan zitten.
Ik zou even foto vragen dan weet je het zeker.
Ik was erg trillerig nadien kon niet zitten dus liep en lag veel.
Fotos gemaakt en hij is gebroken en staat in de winkelhaakvorm.
Stukje wat dwars staat kan eraf gehaald worden in ziekenhuis maar brengt risico mee dat de zenuwen geraakt worden.
Ik kan dus niet fietsen en moet altijd opletten met goed op de stoel te gaan zitten.
Ik zou even foto vragen dan weet je het zeker.
woensdag 6 augustus 2014 om 13:44

donderdag 7 augustus 2014 om 11:58
Dankjewel voor jullie reacties! De HA kan idd niets doen. Erg vervelend en als ik jullie verhalen hoor kan het wel even duren! Poeh Poeh wist niet dat iets zo zeer kan doen (erg zijn natuurlijk ergere dingen) maar dit is erg vermoeiend en gaat door merg en been. De top van de pijn is eraf maar denk niet dat ik mijn stuitje ga plagen met 40 km fietsen.