Gezondheid alle pijlers

verdikking in schaamlip

23-08-2010 20:02 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo mensen,

ik weet dat jullie geen doktoren zijn en dat ik er misschien beter mee naar de dokter moet maar....

ik zie er zo tegenop om met de benen wijd te moeten bij de dokter, nou weet ik dat ze het gewend zijn maar toch...ik wordt al niet goed van de gedachte eraan.

gister ontdekte ik met het scheren een langwerpige verdikking in mn buitenste schaamlip,van binnen zeg maar.

inmiddels doet het pijn omdat ik steeds aan het voelen ben of het er nog zit. het is geen puist,want er komt niks uit.

is er misschien iemand die denkt hetzelfde gehad te hebben??
Kan een vochtophoping zijn, hoe voelt het aan? hard, zacht? kan je het indrukken of verplaatsen?
het voelt hard aan. over het verplaatsen, het gaat zeg maar met mn vel mee als ik het beweeg. ik heb geprobeerd het weg te masseren ( wat klinkt dat zeg....haha ) omdat ik wilde weten of het vocht was maar het blijft dus zitten.dus dan lijkt het me geen vocht toch?

Mijn glazen bol zegt.... het is een capsule ingebracht door aliens om de vruchtbaarheid van het menselijk ras te onderzoeken...

Ga naar de huisarts. Je weet het zelf ook.
Ik heb zoiets gehad, maar dan in mijn kleine schaamlip tijdens mijn zwangerschap. Voelde als een soort boontje. Na een paar dagen was het vanzelf weg. Ik ben er dus nooit achter gekomen wat het was.
The time is now
Luister, die dokter heeft vaker een gleuf voorbij zien komen dan jij waarschijnlijk ( en jij ziet de jouwe elke dag neem ik aan)

Get over it en ga even heen.
Kan ook heel goed een steenpuist zijn, moet je maar even op googelen. Komt ook vaak in de schaamstreek voor.
vast de embryo Ban
Werk en studie??
Google eens op bartolinische cyste, misschien is dat het. Maar dan moet hij wel snel groter worden.
quote:dangeensuus schreef op 23 augustus 2010 @ 20:09:

vast de embryo Ban
The time is now
Lijkt mij idd dan ook geen vocht maar een andere ophoping of verdikking onderhuids. Kan ook een beginnende onsteking van een haarzakje zijn (ik lees dat je ook scheert daar down under) dat kan soms een ontstoken haarzakje veroorzaken. Het lijkt me wel slim om naar de huisarts te gaan, ik weet uit ervaring dat het niet charming is om met je benen wijd te liggen bij je HA, maar net wat je zegt, ze zijn het gewend. Heb je er echt problemen mee zou je misschien eenmalig een vrouwelijke HA kunnen laten kijken.
Zie je, probleem opgelost Ban

Maar ehh TO, 31 jaar? Kom nou dan toch, nee het is niet leuk maar wat stelt het nu helemaal voor om er even door een arts naar te laten kijken?

Hij gaat zich echt niet staan te swaffelen bij de aanblik van gleuf nummer 2348783 en hij vind het ook niet raar en je kunt ook vragen om een vrouwelijke arts als je je daar prettiger bij voelt
ik heb gekeken naar die bartolinische cyste, dat is dan even afwachten.die kan dus zo groot worden als een golfballetje...slikkk!

ja vreemd dat het bij werk en studie staat!! niet echt op z'n plaats ;)
AnneBoleyn, met alle respect maar jij hebt het bultje van TO niet gezien toch? Dan zou ik heel voorzichtig zijn met vertellen waar het op zou kunnen lijken, ze moet hier gewoon mee naar een HA, en daar is de kous mee af
afwachten"???
ik heb het ook gehad. Hoe groot is het? Bij mij bleek het een cyste. Cyste van Bartolin. vond het ook moeilijk om langs de dokter te gaan, maar daar moet je even overheen stappen. Als het echt een cyste blijkt te zijn, moet het verwijderd worden.

Ook als het iets anders blijkt te zijn is een bezoekje aan de dokter echt noodzakelijk. Trek een jurkje, tuniek, lange trui aan, dan voel je je niet zo naakt
Ga nou maar gewoon en stel je niet aan. Straks wordt het wel groter bijvoorbeeld en dan moet je misschien wel tig keer met je benen wijd.
ja ik moet ook maar gewoon naar de dokter gaan dan. ik kijk het deze week aan en als het er maandag dan nog zit dan zit er niks anders op.

het slaat ook nergens op dat ik me daar zo druk om maak, maar dat zit nou eenmaal in mn hoofd.
ik zeg toch ook KAN dangeensuus? en jamie weet wel dat het een bartolinische cyste is?? :P
niet afwachten als je een bartolinische cyste vermoed. Dat deed ik dus wel en het werd een soort ei.
ook niet afwachten als je iets anders vermoed trouwens.
Een van de weinige postieve dingen die ik heb overgehouden aan zwanger zijn en bevallen (behalve mijn kinderen dan ) is dat ik alle schaamte wat dit soort dingen betreft ver voorbij ben.

Iris, gewoon een afspraak maken en gaan. Is even naar, maar daarna weet je iig wat het is. Het ertegen op zien is meestal erger dan het moment zelf.
The time is now
Meid ik begrijp je niet

Er zit een bult in je edele delen, je geboortekanaal, je liefdestunnel

En jij gaat wachten
Anna, dat weet Jamie ook niet, we weten geen van allen wat ze heeft

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven