verdikking in schaamlip
maandag 23 augustus 2010 om 20:02
hallo mensen,
ik weet dat jullie geen doktoren zijn en dat ik er misschien beter mee naar de dokter moet maar....
ik zie er zo tegenop om met de benen wijd te moeten bij de dokter, nou weet ik dat ze het gewend zijn maar toch...ik wordt al niet goed van de gedachte eraan.
gister ontdekte ik met het scheren een langwerpige verdikking in mn buitenste schaamlip,van binnen zeg maar.
inmiddels doet het pijn omdat ik steeds aan het voelen ben of het er nog zit. het is geen puist,want er komt niks uit.
is er misschien iemand die denkt hetzelfde gehad te hebben??
ik weet dat jullie geen doktoren zijn en dat ik er misschien beter mee naar de dokter moet maar....
ik zie er zo tegenop om met de benen wijd te moeten bij de dokter, nou weet ik dat ze het gewend zijn maar toch...ik wordt al niet goed van de gedachte eraan.
gister ontdekte ik met het scheren een langwerpige verdikking in mn buitenste schaamlip,van binnen zeg maar.
inmiddels doet het pijn omdat ik steeds aan het voelen ben of het er nog zit. het is geen puist,want er komt niks uit.
is er misschien iemand die denkt hetzelfde gehad te hebben??
maandag 23 augustus 2010 om 20:08

maandag 23 augustus 2010 om 20:12
Lijkt mij idd dan ook geen vocht maar een andere ophoping of verdikking onderhuids. Kan ook een beginnende onsteking van een haarzakje zijn (ik lees dat je ook scheert daar down under) dat kan soms een ontstoken haarzakje veroorzaken. Het lijkt me wel slim om naar de huisarts te gaan, ik weet uit ervaring dat het niet charming is om met je benen wijd te liggen bij je HA, maar net wat je zegt, ze zijn het gewend. Heb je er echt problemen mee zou je misschien eenmalig een vrouwelijke HA kunnen laten kijken.

maandag 23 augustus 2010 om 20:13
Zie je, probleem opgelost Ban
Maar ehh TO, 31 jaar? Kom nou dan toch, nee het is niet leuk maar wat stelt het nu helemaal voor om er even door een arts naar te laten kijken?
Hij gaat zich echt niet staan te swaffelen bij de aanblik van gleuf nummer 2348783 en hij vind het ook niet raar en je kunt ook vragen om een vrouwelijke arts als je je daar prettiger bij voelt
Maar ehh TO, 31 jaar? Kom nou dan toch, nee het is niet leuk maar wat stelt het nu helemaal voor om er even door een arts naar te laten kijken?
Hij gaat zich echt niet staan te swaffelen bij de aanblik van gleuf nummer 2348783 en hij vind het ook niet raar en je kunt ook vragen om een vrouwelijke arts als je je daar prettiger bij voelt

maandag 23 augustus 2010 om 20:15
ik heb het ook gehad. Hoe groot is het? Bij mij bleek het een cyste. Cyste van Bartolin. vond het ook moeilijk om langs de dokter te gaan, maar daar moet je even overheen stappen. Als het echt een cyste blijkt te zijn, moet het verwijderd worden.
Ook als het iets anders blijkt te zijn is een bezoekje aan de dokter echt noodzakelijk. Trek een jurkje, tuniek, lange trui aan, dan voel je je niet zo naakt
Ook als het iets anders blijkt te zijn is een bezoekje aan de dokter echt noodzakelijk. Trek een jurkje, tuniek, lange trui aan, dan voel je je niet zo naakt

maandag 23 augustus 2010 om 20:19
Een van de weinige postieve dingen die ik heb overgehouden aan zwanger zijn en bevallen (behalve mijn kinderen dan ) is dat ik alle schaamte wat dit soort dingen betreft ver voorbij ben.
Iris, gewoon een afspraak maken en gaan. Is even naar, maar daarna weet je iig wat het is. Het ertegen op zien is meestal erger dan het moment zelf.
Iris, gewoon een afspraak maken en gaan. Is even naar, maar daarna weet je iig wat het is. Het ertegen op zien is meestal erger dan het moment zelf.
The time is now