Verdikkingen vagina
zondag 29 mei 2011 om 18:13
Ik weet niet of ik gewoon over bezorgd ben of dat er daadwerkelijk iets niet goed zit in mijn vagina dus vandaar dat ik het hier maar even post, misschien heeft iemand hetzelfde/weet iemand wat het is en dan ben ik weer een stuk geruster (of niet, maar dan kan ik er naar laten kijken). Als ik met mijn vinger in mijn vagina voel kom ik tegen twee verdikkingen aan, ongeveer 5 cm diep. Het voelt echt als twee bulten, ze zitten een beetje aan de zijkant achterin m'n vagina. Nu ga ik er vanuit dat je vagina niet een egale buis is (niet dat ik verstand heb van mijn vagina en hoe hij er dus wel uit zou moeten zien/voelen) maar het zijn wel bulten die ik steeds tegenkom met mijn vingers (ze zitten naast elkaar en voelen een beetje als een gezwel). De kans is groot dat het niets is en gewoon zo hoort maar het zouden net zo makkelijk cysten of iets anders minder prettigs kunnen zijn. Is er iemand die dit herkent of die vanuit zijn/haar beroep weet wat het zou kunnen zijn? Thanks alvast voor de reacties!
zondag 29 mei 2011 om 18:23
TO de baarmoedermond voelt ook aan als een bobbel. De 2e bobbel die je voelt zou ook ontlasting kunnen zijn dat kun je voelen door de vaginawand heen. Check of je het nog steeds voelt als je naar het toilet bent geweest en kijk op internet naar de anatomie van de vagina en organen in het bekkengebied.Huisarts zou ik gewoon doen als je je zo ongerust maakt.
zondag 29 mei 2011 om 19:11
zondag 29 mei 2011 om 21:20
Dank voor alle reacties! Het vreemde eraan is dat ik ze duidelijk aan 1 kant voel waardoor ik niet gelijk dacht aan mijn baarmoedermond. Maar goed, zoals gezegd weet ik eigenlijk niet hoe het moet voelen... Ik zal eens opletten of het liggend hetzelfde voelt als staand/zittend, en checken of het na een toiletbezoek anders voelt. Thanks nogmaals!