Gezondheid alle pijlers

Verkouden en dikke oogleden

10-06-2013 12:15 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al een week verkouden, tis nog steeds niet helemaal over. Heb ook het idee dat het erg hoog in mijn neus zit, want krijg het er moeilijk uit gesnoten.

Nou had ik vorige week een dik ooglid, ik dacht dat het door een mug kwam die me gestoken had, maar vandaag is mijn andere ooglid dik. Zou het met die verkoudheid te maken hebben? Het is wel na een dag weer weggetrokken. Wat denken jullie?

En kan ik er wat aan doen? Vind het maar niks, van die dikke ogen.
Combinatie met hooikoorts??
Dat heb ik ook! Vooral 's ochtends zijn mijn ogen dik. Mijn ogen branden ook. Volgens mij is het hooikoorts (een lichte variant), want anti-allergie pilletjes en een neusspray maken het een stuk minder. Ik heb dat overigens zelf bedacht en ik ben niet naar een dokter geweest, maar bij de apotheek cetirizine en otrivin neusspray voor allergie gehaald.
gewoon even van die hooikoorts pillen halen. elke dag 1 nemen.

smorgens een watje met afgekoeld gekookt water je ogen verzorgen.. niet met vingers of nagels

savonds een gebruikte theezakje (gewone thee) even op je ogen laten liggen.. trekt de dikte weg.

overdag met een zonnebril lopen.
quote:sem1985 schreef op 10 juni 2013 @ 12:55:

gewoon even van die hooikoorts pillen halen. elke dag 1 nemen.

.

Ja hoor, pillen slikken terwijl je niet eens weet of het wel nodig is.

TO: ik heb zelf hooikoorts en het klinkt idd bekent. Als ik jou was, zou ik naar de huisarts bellen om je klachten voor te leggen. Je huisarts kan dan (als hij/zij aan hooikoorts denkt) een test bij je afnemen om te zien of je het hebt en voor welke pollen je precies allergisch bent. Aan de hand daarvan kan dan een behandelplan worden opgesteld.

Succes!
Bedankt voor jullie info. Zou ik dan hooikoorts hebben? Ik had ook wel veel last van niezen afgelopen week , maar nu is dat vrijwel over.
quote:Valenta schreef op 10 juni 2013 @ 13:19:

Bedankt voor jullie info. Zou ik dan hooikoorts hebben? Ik had ook wel veel last van niezen afgelopen week , maar nu is dat vrijwel over.

Geen idee.

Maar zoals ik al zei, ga naar je huisarts, die kan je verder helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven