Gezondheid alle pijlers

Verkoudheid/kriebel hoest

13-11-2013 19:22 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Een verkoudheid of last van je keel is niet zo raar in deze tijd van het jaar..alleen het komt mij deze week niet zo goed uit. Morgen uit eten, vrijdag een verjaardag en zaterdag een feest waar ik al maanden naar uit kijk.

Mijn vader is sinds zaterdag al een rondlopende ziektekiem..en nu begin ik langzaam aan last van mijn keel te krijgen... Ik probeer veel fruit te eten, rook nog amper, was mijn handen vaak en zit aan de keelsnoepjes, niet praten is geen optie want ik werk bij een callcenter ;)

Heeft iemand goede tips om deze beginnede keelpijn te lijf te gaan? of keelsnoepjes die wel werken? (geen trachitol)

Bedankt alvast!
Vervelend!

Warme melk met honing en een klein beetje nootmuskaat. Ik lust het niet maar bij mijn vriend werkt het altijd heel goed!
Ooeh klinkt niet zo heel lekker, maar ik kan het proberen..en dan volgt hier de domme opmerking..kan dit ook met karnemelk?, want ik lust geen normale melk :P alhoewel warme karnemelk nou ook niet zo lekker klinkt.
Kamillethee! Door melk maak je vaak wat meer slijm aan en kan dus hoesten verergeren.
Tot mijn grote verrassing werkt de dennensiroop van het huismerk van het Kruidvat als een tierelier.

Beterschap.
Op tijd naar bed. Hier tijmsiroop, zwarte bentasil, noscapect. En veel drinken.
Je hebt bij de drogist tabletjes tegen het hoesten, groene verpakking en rond de vijf euro. Aan de dure kant maar die troep helpt enorm goed! Ik weet alleen even niet meer hoe het heet? Maar de medewerker bij de drogist snapte mij meteen na deze uitleg. en veel drinken.
@ranny

Ik denk dat je noscapect bedoeld. Werkt idd over het algemeen erg goed.
quote:Shenandoah schreef op woensdag 13 november 2013 21:23 @ranny

Ik denk dat je noscapect bedoeld. Werkt idd over het algemeen erg goed. Ja, die ja!
Om half tien werkte die noscapect hier prima. Nu wacht ik al een half uur tot hij gaat werken. Wakker geworden van zieke dochter, zij slaapt gelukkig inmiddels weer, nu ik nog. Klein uur wakker nu, hoest me een ongeluk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven