Gezondheid alle pijlers

verliefd maar hij niet?

04-05-2011 23:17 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ik ben harriet,en ben verliefd op een aardige man.Hoe moet ik het aanpakken,Ik chat met hem maar hij laat steeds minder van zich horen?
Ligt eraan wat jij aangeeft in de chat en hoe hij reageert? maw we hebben meer informatie nodig.......
En dit staat op gezondheid omdat?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja ik vertel dat ik hem heel leuk vind,en dat ik hem graag weer zien wil.Hij schreef dan J LOVE YOU.We zouden samen naar

iets leuks gaan,maar nu zegt hij dat hij het nog niet weet? en naar andere vrienden schrijft hij,dat hij met hun mee gaat.Hij is overigens vrijgezel.Als je meer info wilt zeg het maar.
quote:Summerdance schreef op 04 mei 2011 @ 23:19:

En dit staat op gezondheid omdat?foutje van mij sorry
quote:cappi schreef op 04 mei 2011 @ 23:18:

Ligt eraan wat jij aangeeft in de chat en hoe hij reageert? maw we hebben meer informatie nodig.......zie hieronder
quote:harriet07 schreef op 04 mei 2011 @ 23:24:Hij schreef dan J LOVE YOU.Kortom hij kan niet spellen --> dumpen
Maar even serieus "ik houd van jou" typen op een chat zegt bijna niks...

De meeste mensen (en vooral mannen die seks zoeken) liegen bij de vleet, en op chats is dat natuurlijk extra makkelijk.

Hijzelf zegt het nu al het ene tegen jou en het andere tegen vrienden, kortom het klopt nú al allemaal niet.

Als je dit niet goed kunt inschatten, is het beter iemand te ontmoeten in het echte leven, en op daden te letten en niet op woorden.
IK snap die hele virtuele liefde niet, dus ik haak af

droomt weg bij het idee van handjes vasthouden, verdrinken in elkaars ogen, samen lachen om niets, lekker samen eten tot je het restaurant uit wordt gezet...

Ja hoor dat doet het voor mij toch meer dan toetsjes indrukken op mijn laptop
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Friia schreef op 04 mei 2011 @ 23:36:

Maar even serieus "ik houd van jou" typen op een chat zegt bijna niks...

De meeste mensen (en vooral mannen die seks zoeken) liegen bij de vleet, en op chats is dat natuurlijk extra makkelijk.

Hijzelf zegt het nu al het ene tegen jou en het andere tegen vrienden, kortom het klopt nú al allemaal niet.

Als je dit niet goed kunt inschatten, is het beter iemand te ontmoeten in het echte leven, en op daden te letten en niet op woorden.Dat heb ik op het hardlopen zie ik hem steeds,Dan wil hij met zijn camera fotos van ons tweetjes. Hij is zelfs hier geweest bij mij ,Waar ik woon.koffie gedronken,geluncht in de buurt,en mij met respect behandelt,.Het was echt leuk met hem.Ik ben verliefd op hem geworden.
quote:Summerdance schreef op 04 mei 2011 @ 23:44:

IK snap die hele virtuele liefde niet, dus ik haak af

droomt weg bij het idee van handjes vasthouden, verdrinken in elkaars ogen, samen lachen om niets, lekker samen eten tot je het restaurant uit wordt gezet...

Ja hoor dat doet het voor mij toch meer dan toetsjes indrukken op mijn laptopIk droom met je mee.. Helaas blijft het voor mij bij dromen :( ..
Ik droom ook mee.

Ik snap die virtuele liefde wel. Maar als het achter de computer al zo leuk is..... dan kunnen de dingen die SD noemt wel heeeeeeel leuk worden
Ja summerdance. Hetbleef tot nu toe nog bij een keer.Het is heerlijk verliefd te zijn,Maar misschien is hij toch niet echt geintereseert in meer?Hij doet veel sport,lange afstand hardlopen,en hij staat veel op podiums voor de prijzen.Iedereen moet dat weten,Hij is wel vol van zijn prestaties en zichzelf.Hij is vrijgezel,woonde altijd bij zijn moeder,maar die is 6 jaar geleden overleden.NU woont hij bij zijn zus in huis,en die brengt hem overal naar toe, kookt voor hem.enz..Hij hoeft alleen maar te sporten ,eten rusten.En chatten.Jammer ik vond hem heel lief en aardig,als ik hem tegenkwam op de sport.En die keer dat we uit eten gingen.
Nou, misschien dat je op dat type valt maar dat zou mij niet aantrekken hoor, in een man. Hoe oud ben je eigenlijk?
quote:harriet07 schreef op 04 mei 2011 @ 23:44:

[...]

Dat heb ik op het hardlopen zie ik hem steeds,Dan wil hij met zijn camera fotos van ons tweetjes.Wat voor foto's? wat doet hij daar dan mee? Krijg jij ook foto's van jullie tweetjes??quote:Hij is zelfs hier geweest bij mij ,Waar ik woon.koffie gedronken,geluncht in de buurt,en mij met respect behandelt.Met respect behandelen hoort standaard te zijn. Waarom merk jij dat op als zijnde iets heel bijzonders?quote:Het was echt leuk met hem.Mooi zo.quote:Ik ben verliefd op hem geworden.En is hij ook verliefd op jou?quote:harriet07 schreef op 05 mei 2011 @ 00:15:

Ja summerdance. Hetbleef tot nu toe nog bij een keer.Het is heerlijk verliefd te zijn,Maar misschien is hij toch niet echt geintereseert in meer?Misschien is hij wel niet eens verliefd, vindt hij jou gewoon een leuke dame om gezelig mee te lunchen en niet meer?quote:Hij doet veel sport,lange afstand hardlopen,en hij staat veel op podiums voor de prijzen.Iedereen moet dat weten,Hij is wel vol van zijn prestaties en zichzelf.Dit klinkt al een heel stuk minder positief. Mensen die erg vol zijn van zichzelf, kunnen in het dagelijks leven behoorlijk vervelend zijn.quote:Hij is vrijgezel,woonde altijd bij zijn moeder,maar die is 6 jaar geleden overleden.NU woont hij bij zijn zus in huis,en die brengt hem overal naar toe, kookt voor hem.enz..Hij hoeft alleen maar te sporten ,eten rusten.Juist ja. Ik begin me nu echt af te vragen waarom je eigenlijk verliefd op hem bent? Want weet je, als hij ooit al zijn zus in zou ruilen voor een vaste partner, dan moet die partner naar verwachting ook koken, wassen, strijken, hem overal naartoe brengen en wat dies al meer zij. Hij blijft natuurlijk altijd op de eerste plaats staan. Totdat hij te oud of te versleten is om te sporten, of domweg niet meer mee kan komen. Wat doet hij dan?quote:En chatten.Ja, op de chat kan iedereen zich fantastisch voordoen. Maar besef wel dat heel veel chatters hun eigen verhaal een stuk mooier maken dan het werkelijk is.quote:Jammer ik vond hem heel lief en aardig,als ik hem tegenkwam op de sport.En die keer dat we uit eten gingen.Daar is niets mis mee. Maar of je met hem een relatie voor het leven moet nastreven, dat waag ik te betwijfelen. Kun je niet gewoon af en toe met hem uit eten gaan en het daar verder bij laten?
euhmmm sorry maar als hij jou echt zo geweldig vond

had hij daar wel wat meer voor gedaan lijkt mij zo

ik zeg kappen met die handel
quote:eefje1980 schreef op 05 mei 2011 @ 01:02:

Nou, misschien dat je op dat type valt maar dat zou mij niet aantrekken hoor, in een man. Hoe oud ben je eigenlijk?Ik ben 44 jaar.hij is 66 jaar.Misschien val ik wel op de verkeerde types?! maar hij is altijd zo aardig!Dat maakt het zo moeilijk.
Run!
quote:Vlammetje1203 schreef op 05 mei 2011 @ 08:29:

[...]

Wat voor foto's? wat doet hij daar dan mee? Krijg jij ook foto's van jullie tweetjes??

[...]Ja die krijg ik inderdaad.

Met respect behandelen hoort standaard te zijn. Waarom merk jij dat op als zijnde iets heel bijzonders?

[...]Ik ben zo weinig met mannen omgegaan,En die wilden meteen sex.Daarom dacht ik deze is netjes!?

Mooi zo.

[...]

En is hij ook verliefd op jou?

[...]

Misschien is hij wel niet eens verliefd, vindt hij jou gewoon een leuke dame om gezelig mee te lunchen en niet meer?

[...]Ja ik begin inderdaad te denken ,Dat hij me alleen een leuke dame vind.DANK JE voor je verhelderende beriht!

Dit klinkt al een heel stuk minder positief. Mensen die erg vol zijn van zichzelf, kunnen in het dagelijks leven behoorlijk vervelend zijn.

[...]

Juist ja. Ik begin me nu echt af te vragen waarom je eigenlijk verliefd op hem bent? Want weet je, als hij ooit al zijn zus in zou ruilen voor een vaste partner, dan moet die partner naar verwachting ook koken, wassen, strijken, hem overal naartoe brengen en wat dies al meer zij. Hij blijft natuurlijk altijd op de eerste plaats staan. Totdat hij te oud of te versleten is om te sporten, of domweg niet meer mee kan komen. Wat doet hij dan?

[...]

Ja, op de chat kan iedereen zich fantastisch voordoen. Maar besef wel dat heel veel chatters hun eigen verhaal een stuk mooier maken dan het werkelijk is.

[...]

Daar is niets mis mee. Maar of je met hem een relatie voor het leven moet nastreven, dat waag ik te betwijfelen. Kun je niet gewoon af en toe met hem uit eten gaan en het daar verder bij laten?Ja ik ga me nu inderdaad ,geen ilussies meer maken,ik zie me niet ,graag als huishoudster!Als hij al ooit voor mij zou kiezen?.....
Allemaal bedankt.He he ik ben genezezen.Nu heb ik over jullie reaties nagedacht,En ben tot de conclusie gekomen. Dat het inderdaad niet serieus is.Ik voel me wel naief met mannen.

Gewoon aardig blijven,kopje koffie soms. En de rest is weg wezen. Nog bedankt voor jullie goede adviezen.
Allemaal bedankt.He he ik ben genezezen.Nu heb ik over jullie reaties nagedacht,En ben tot de conclusie gekomen. Dat het inderdaad niet serieus is.Ik voel me wel naief met mannen.

Gewoon aardig blijven,kopje koffie soms. En de rest is weg wezen. Nog bedankt voor jullie goede adviezen.
Dat is snel gegaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven