Gezondheid alle pijlers

Verstandelijk beperkte dochter aan de prikpil?

13-07-2010 09:36 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren sprak ik een moeder van ook een verstandelijk beperkt meisje. Dat meisje is 13 en omdat het voor haar zo vervelend is om ongesteld te zijn en ze er erg moeilijk mee om kon gaan, hebben haar ouders besloten om haar aan de prikpil te laten gaan. Dit bevalt ze erg goed, ze wordt inderdaad niet meer ongesteld. Mijn dochter is ook bijna 13, en ik denk dat het niet lang meer duurt voordat ze ongesteld gaat worden. Ik zocht net op internet info over de prikpil, en ben een beetje geschrokken van de bijwerkingen, daarnaast heb ik het er niet op als jonge meisjes deze hormonen al binnen krijgen, aan de andere kant zou ik het erg fijn vinden als ze niet ongesteld hoefde te worden omdat ze zichzelf hier niet goed mee kan verzorgen en ze bijvoorbeeld niet wekelijks meer met school kan zwemmen. Wie is er ook aan de prikpil? Word je echt niet meer ongesteld? Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Korstjes openkrabben: automutilatie? Kan ze stress/spanningen/emoties verwoorden of op een -voor haar 'gezonden' manier- uiten?

Ik ken je dochter natuurlijk niet, ik denk zomaar mee en kan er helemaal naast zitten.. succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven