Vertrouw de pil niet
vrijdag 13 april 2012 om 15:30
Hoi meiden, dit klinkt vast heel stom maar ik vind het zo eng om alleen op de pil te vertrouwen als anticonceptie middel. Mijn vriend en ik zijn beide soa vrij dus in principe is seks zonder condoom mogelijk, maar ik vind dit zo eng. Tijdens de eerste maand van mijn pilgebruik hebben we dit één keer gedaan (dus met pil maar zonder condoom) en ik heb echt de hele maand in de stress gezeten. Ik werd gewoon "ongesteld" in de stopweek maar heb daarna toch voor alle zekerheid twee zwangerschapstesten gedaan (hoe erg eigenlijk). Deze waren negatief. Daarna heb ik het ook alleen maar met condoom gedaan. Ik weet hoe de pil werkt en ik ben ontzettend strikt in het slikken van mijn pil, maar toch laat die constante angst mij niet los. Ik schaam me, maar zelfs nu ik condoom en pil gebruik denk ik, misschien is er toch ergens iets mis gegaan. Dat is toch niet normaal? Hierdoor kan ik soms ook minder van seks genieten.
Tja, ik weet ook niet wat ik hiermee wil, misschien wat geruststellende woorden? Of kan iemand even tegen me zeggen dat ik normaal moet doen en even moet relaxen. Haha.
Tja, ik weet ook niet wat ik hiermee wil, misschien wat geruststellende woorden? Of kan iemand even tegen me zeggen dat ik normaal moet doen en even moet relaxen. Haha.
vrijdag 13 april 2012 om 15:36
vrijdag 13 april 2012 om 15:38
Ik heb dit ook een tijd gehad, in de periode nadat ik veel ongeplande tienermoeders van mijn leeftijd ontmoette, en moeders die pas in de 8e maanden ontdekten dat ze zwanger waren. Toen heb ik mezelf bang lopen maken.
Bij mij is het vanzelf weer gesleten, door het zonder condoom en met pil te doen, en niet zwanger te raken.
Al is dubbel veilig toch ook niet verkeerd?
Bij mij is het vanzelf weer gesleten, door het zonder condoom en met pil te doen, en niet zwanger te raken.
Al is dubbel veilig toch ook niet verkeerd?
vrijdag 13 april 2012 om 15:52
Dubbel Dutch raad ik mijn dochter ook stellig aan. En een condoom kan je ook als toevoeging van het spel zien. Doe jij hem maar eens bij hem om, als je het vaker doet zal hij er van genieten! (Staat dit wel op de sekspijlert? En anders excuses voor tip)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
vrijdag 13 april 2012 om 17:03
Ik vertrouw de pil beter dan alleen condooms. Voordat ik aan de pil begon was ik altijd bang dat het condoom scheurde of afging ofzo. Wat ook wel eens is gebeurd. Nu ik aan de pil ben vertrouw ik daar eigenlijk volledig op.
Maar ik heb ook vriendinnen die liever dubbelop beschermd zijn.
Tja, ik vind condoom gewoon minder fijn.
Maar ik heb ook vriendinnen die liever dubbelop beschermd zijn.
Tja, ik vind condoom gewoon minder fijn.
zaterdag 14 april 2012 om 08:06
Het heet: ANTICONCEPTIE pil. ENig idee waarom???
Juist! Omdat het voorkomt dat je ongewenst zwanger wordt.
Maar zo te lezen ben je nogal paranoide op dit punt. Want je bent zelfs bang zwanger te worden als de pil in combinatie met condooms gebruikt.
De enige manier om 100% beschermd te zijn tegen zwangerschap is: geen seks hebben. Als dat voor jou geen optie is, dan maar beter gewoon te vertrouwen op de wonderen der medische wetenschap?
Juist! Omdat het voorkomt dat je ongewenst zwanger wordt.
Maar zo te lezen ben je nogal paranoide op dit punt. Want je bent zelfs bang zwanger te worden als de pil in combinatie met condooms gebruikt.
De enige manier om 100% beschermd te zijn tegen zwangerschap is: geen seks hebben. Als dat voor jou geen optie is, dan maar beter gewoon te vertrouwen op de wonderen der medische wetenschap?
zaterdag 14 april 2012 om 08:13
ik heb dit ook een tijdje gehad.
ik gebruik ook vaak nog een condoom erbij.
(nu heeft dat ook te maken met dat ik het wel makkelijk vind
en geen zin heb om steeds bed te verschonen en een kwartier in de badkamer te moeten klooien )
maar lieve TO alsjeblieft denk ff logisch na.
als jij het allebei gebruikt en dat condoom scheurt niet, waar denk jij dan zwanger van worden? van onbevlekte ontvangenis??
zelfs alleen met alleen de pil als je die goed gebruikt (idd. geen race of overgeven of st janskruid)
kan je echt niet zwanger worden.
ik gebruik ook vaak nog een condoom erbij.
(nu heeft dat ook te maken met dat ik het wel makkelijk vind
en geen zin heb om steeds bed te verschonen en een kwartier in de badkamer te moeten klooien )
maar lieve TO alsjeblieft denk ff logisch na.
als jij het allebei gebruikt en dat condoom scheurt niet, waar denk jij dan zwanger van worden? van onbevlekte ontvangenis??
zelfs alleen met alleen de pil als je die goed gebruikt (idd. geen race of overgeven of st janskruid)
kan je echt niet zwanger worden.