Gezondheid alle pijlers

Verwijdering Mirenaspiraal

02-01-2014 12:44 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft iemand ervaring met het verwijderen van de mirenaspiraal? Ik heb hem 2 jaar gehad. Laatste tijd had ik vaak erge buikpijn en heb hem daarom laten verwijderen. Ik ben 3 uur na het verwijderen van de mirenaspiraal al weer ongesteld geworden (bloedverlies/buikkrampen)

Ik was al 4 maanden niet meer ongesteld geweest. Is dit normaal dat je al weer zo snel ongesteld bent? (3 uur na verwijdering)

Groetjes!
Dit zou ook heel goed door het verwijderen kunnen komen, er is net iets uit je baarmoeder gehaald…...
Dat lijkt me geen ongesteldheid, maar gewoon komen door het verwijderen van de mirena.
Had ook een bloeding na het verwijderen van de mirena, volgens mij is dat redelijk normaal maar is het niet een echte ongesteldheid. Zou me er geen zorgen over maken.
Oh en buikkrampen (niet heel pijnlijk trouwens) had ik ook meteen na verwijdering.
Meteen na het uithalen kreeg ik een bloeding. Vergelijkbaar met een normale menstruatie, volgens mij heeft het ook een dag of vijf geduurd. Dus denk dat het normaal is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven