virussen/bacterien, niet fit
zondag 18 november 2012 om 20:54
Hoi Dames
Ik loop nu rond met 2 ballen in mn keel (opgezette klieren) en een ontstoken oog. Daarvoor 2 weken enorm veel last van holtes. Door veel stomen en neussprayen van de groene snotte bellen en slijmproppen(sorry voor de details:)) af gekomen (na ja bijna ervan af).Was zelfs doof en duizelig/hoofdpijn.
Ben er klaar mee, Ik vang het ene virus/bacterie na de andere. Heb 0,0 energie en als ik de trap oploop verzuren mijn benen alsof ik een marathon gelopen heb. Ik hijg er ook nog bij.
Morgen om 8u een afspraak bij de huisarts. Volgens mij kan hij hier niks mee ben benieuwd of jullie dit eerder gehad hebben en wat jullie eraan gedaan hebben
liefs fener
Ik loop nu rond met 2 ballen in mn keel (opgezette klieren) en een ontstoken oog. Daarvoor 2 weken enorm veel last van holtes. Door veel stomen en neussprayen van de groene snotte bellen en slijmproppen(sorry voor de details:)) af gekomen (na ja bijna ervan af).Was zelfs doof en duizelig/hoofdpijn.
Ben er klaar mee, Ik vang het ene virus/bacterie na de andere. Heb 0,0 energie en als ik de trap oploop verzuren mijn benen alsof ik een marathon gelopen heb. Ik hijg er ook nog bij.
Morgen om 8u een afspraak bij de huisarts. Volgens mij kan hij hier niks mee ben benieuwd of jullie dit eerder gehad hebben en wat jullie eraan gedaan hebben
liefs fener
zondag 18 november 2012 om 21:02
zondag 18 november 2012 om 21:14
Moet er wel bij zeggen dat ik 2 jonge kinderen heb die ook om en om ziek zijn. Dus ik ben niet fit en gebroken nachten door zieke kinderen. Ik kan me zoorstellen dat dat een uitputting is voor mn lijf en ik daardoor last heb van traplopen ed.
Ik voel me zon zeikerd om voor dit naar de dokter te gaan.Wat moet die man nou met dit soort vage klachten.
Ik voel me zon zeikerd om voor dit naar de dokter te gaan.Wat moet die man nou met dit soort vage klachten.
zondag 18 november 2012 om 21:18
Herkenbare situatie. Ik zou gewoon gaan. En een huisarts is gewend aan 'zeikerds'. Ik vind meestal dat de mensen zichzelf zeikerds vinden het juist niet zijn. Kom op, je kunt alleen goed voor je kinderen zorgen als je goed voor jezelf zorgt, cliché maar waar.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

zondag 18 november 2012 om 22:22

maandag 19 november 2012 om 22:37
Fener, opgezette klieren en dikke ogen kunnen ook wijzen op pfeiffer. Ik lees dat je een antibioticakuurtje gekregen hebt, dan zal de arts waarschijnlijk gegronde redenen hebben om te denken dat het een bacteriële infectie is. Hopelijk slaat de kuur snel aan!
Mocht het nou echter toch pfeiffer zijn, dan kun je van antibiotica over je hele lichaam uitslag krijgen. Krijg je uitslag, stop dan met de antibiotica en neem contact op met je arts.
Ik ga er vanuit dat wat ik typ niet aan de orde is, maar ik wilde het voor de zekerheid wel even gezegd hebben.
Beterschap!
Mocht het nou echter toch pfeiffer zijn, dan kun je van antibiotica over je hele lichaam uitslag krijgen. Krijg je uitslag, stop dan met de antibiotica en neem contact op met je arts.
Ik ga er vanuit dat wat ik typ niet aan de orde is, maar ik wilde het voor de zekerheid wel even gezegd hebben.
Beterschap!