Visolie van slechte kwaliteit?
donderdag 24 december 2015 om 16:25
Volgens mij staat het boeren en de kwaliteit los van elkaar. Ik weet alleen dat het beter is om alleen omega 3 te nemen omdat je lichaam vaak genoeg omega 6 bezit. Daarbij kun je ontstekingsgevoelig worden van veel omega 6.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 24 december 2015 om 16:41
quote:viva-amber schreef op 24 december 2015 @ 16:25:
Volgens mij staat het boeren en de kwaliteit los van elkaar. Ik weet alleen dat het beter is om alleen omega 3 te nemen omdat je lichaam vaak genoeg omega 6 bezit. Daarbij kun je ontstekingsgevoelig worden van veel omega 6.Wat zou ik dan moeten slikken/eten?
Volgens mij staat het boeren en de kwaliteit los van elkaar. Ik weet alleen dat het beter is om alleen omega 3 te nemen omdat je lichaam vaak genoeg omega 6 bezit. Daarbij kun je ontstekingsgevoelig worden van veel omega 6.Wat zou ik dan moeten slikken/eten?
donderdag 24 december 2015 om 16:45
Ligt er wel aan in welke winkel en welke verkoper je hebt. Bij een goeie vitaminewinkel hebben ze vaak iets meer deskundigheid. Het ene merk kan meer oprispingen geven dan het ander. Zelf krijg ik van goedkope merken zoals van Kruidvat knallende koppijn, wat voor mij een teken is van mindere kwaliteit.
Heb zelf capsules van Orthica; die geven weinig oprispingen. Kan ook uitmaken wanneer je het inneemt. Tijdens het eten kan schelen.
Heb zelf capsules van Orthica; die geven weinig oprispingen. Kan ook uitmaken wanneer je het inneemt. Tijdens het eten kan schelen.
donderdag 24 december 2015 om 16:45
Geen idee ik weet niet welke visolie je hebt. Het merk wat je noemt heeft verschillende soorten. Je kunt op het etiket zien wat er in zit. Dikke kans dat je gewoon goede visolie hebt want dit merk staat helemaal niet slecht bekend en heeft ook een olie met alleen of vooral omega 3.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 24 december 2015 om 17:36
donderdag 24 december 2015 om 18:41
quote:*bloem schreef op 24 december 2015 @ 18:31:
het is wel interessant om de Keuringsdienst van Waarde over visolie te kijken. De maker, in Peru (het is een afvalproduct van de Peruaanse visvangst): "nah, ik zou het zelf niet slikken, het blijft toch chemisch bewerkt. Ik eet liever een visje!"Ik ga de betreffende uitzending eens bekijken.
het is wel interessant om de Keuringsdienst van Waarde over visolie te kijken. De maker, in Peru (het is een afvalproduct van de Peruaanse visvangst): "nah, ik zou het zelf niet slikken, het blijft toch chemisch bewerkt. Ik eet liever een visje!"Ik ga de betreffende uitzending eens bekijken.