Gezondheid alle pijlers

vocht uit tepels

02-01-2013 20:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb al een jaartje last van vocht uit mijn tepels. Dit is alleen in de winter... op internet heb ik gelezen dat dit nogal ernstig kan zijn. De kleur is oranje geel achtig. Ik zit in de puberteit en heb meeeters op mijn gezicht, zou dit hiermee te maken kunnen hebben? Mijn moeder zegt dat het niks ernstigs is, en ik ben bang om naar de huisarts te gaan.... liefs Emily
Naar de huisarts dus, die man/vrouw heeft er meer verstand van dan wij hier.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Naar de Huisarts.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Die huisarts heeft in zijn leven al wel duizend borsten gezien.

Erg vervelend in de pubertijd, ik spreek uit ervaring. Maar die huisarts kijkt echt nergens van op hoor! Daarbij hebben ze geheimhoudingsplicht, dus mogen ze niks aan anderen vertellen over jou borsten.
Gewoon even naar de huisarts gaan.

Gek genoeg keek mijn huisarts bij soortgelijke klachten (andere kleur) niet naar mijn borsten, maar met een lampje in mijn ogen, om naar de weet-ik-wat in mijn hoofd te kijken ?? Hypofyse, misschien ? Ik weet het niet meer.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Gewoon een afspraak bij de huisarts maken.
Wel na de huisarts toe, klinkt mij niet echt gezond in de oren hoor.. Ga nu maar wel na de HA, voordat je dadelijk ernstigere klachten en of problemen krijgt/hebt. Die dokters zijn er speciaal voor jou om jou problemen op te lossen, wat dat dan ook mag zijn...
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Nee niet naar de huisarts gaan hoor,want wie weet wat die zegt?

Lekker rond blijven lopen,en er dan over een jaar achterkomen dat je te laat was?
En je bent bang m naar de huisarts te gaan omdat????? Je kan altijd iemand meenemen, hoeft niet je moeder te zijn maar kan ook een vriendin f zo zijn.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Absoluut huisarts.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
@Snoesje: die huisarts keek waarschijnlijk naar de reacties van je pupillen op licht. Als je een heel grote hypofysetumor hebt, kan die op de zenuwen drukken die die reacties verzorgen. Logischer was als hij had gevraagd of je dubbelbeelden ziet; een hypofysetumor kan op je chiasma opticum drukken (gedeeltelijke kruising van je oogzenuwen die naar je optische schors van je hersenen lopen).

Emily: vocht uit je tepels is altijd een reden om de huisarts te bezoeken, tenzij je borstvoeding geeft. De huisarts zal hier niet raar van omkijken. Word je wel gewoon ongesteld?
Het kan ook een bijwerking van je pil zijn, mocht je aan de pil zijn. Maar inderdaad, gewoon even naar de huisarts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven