vocht uit tepels
woensdag 2 januari 2013 om 20:29
Hallo, ik heb al een jaartje last van vocht uit mijn tepels. Dit is alleen in de winter... op internet heb ik gelezen dat dit nogal ernstig kan zijn. De kleur is oranje geel achtig. Ik zit in de puberteit en heb meeeters op mijn gezicht, zou dit hiermee te maken kunnen hebben? Mijn moeder zegt dat het niks ernstigs is, en ik ben bang om naar de huisarts te gaan.... liefs Emily
woensdag 2 januari 2013 om 20:36
woensdag 2 januari 2013 om 20:39
Gewoon even naar de huisarts gaan.
Gek genoeg keek mijn huisarts bij soortgelijke klachten (andere kleur) niet naar mijn borsten, maar met een lampje in mijn ogen, om naar de weet-ik-wat in mijn hoofd te kijken ?? Hypofyse, misschien ? Ik weet het niet meer.
Gek genoeg keek mijn huisarts bij soortgelijke klachten (andere kleur) niet naar mijn borsten, maar met een lampje in mijn ogen, om naar de weet-ik-wat in mijn hoofd te kijken ?? Hypofyse, misschien ? Ik weet het niet meer.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 2 januari 2013 om 20:42
Wel na de huisarts toe, klinkt mij niet echt gezond in de oren hoor.. Ga nu maar wel na de HA, voordat je dadelijk ernstigere klachten en of problemen krijgt/hebt. Die dokters zijn er speciaal voor jou om jou problemen op te lossen, wat dat dan ook mag zijn...
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
woensdag 2 januari 2013 om 21:25
@Snoesje: die huisarts keek waarschijnlijk naar de reacties van je pupillen op licht. Als je een heel grote hypofysetumor hebt, kan die op de zenuwen drukken die die reacties verzorgen. Logischer was als hij had gevraagd of je dubbelbeelden ziet; een hypofysetumor kan op je chiasma opticum drukken (gedeeltelijke kruising van je oogzenuwen die naar je optische schors van je hersenen lopen).
Emily: vocht uit je tepels is altijd een reden om de huisarts te bezoeken, tenzij je borstvoeding geeft. De huisarts zal hier niet raar van omkijken. Word je wel gewoon ongesteld?
Emily: vocht uit je tepels is altijd een reden om de huisarts te bezoeken, tenzij je borstvoeding geeft. De huisarts zal hier niet raar van omkijken. Word je wel gewoon ongesteld?