Volle holte
vrijdag 10 maart 2017 om 13:52
Deze held is sinds gisteravond gestopt met roken. Ik sta dus pas een uur 15 droog, maar merkte al in de loop van de ochtend dat de holte tussen neus en keel redelijk vol zit met dik slijm (sorry). Het lijkt mij zo stug dat dit door het niet meer roken komt, omdat ik gisteravond nog heb gerookt. Ik rookte zo'n 11 sigaretten per dag en heb 12 jaar gerookt.
Herkennen jullie dit? Tips? Stomen werkt niet, lijkt me. Voel me mega-oud nu, ben ook een beetje kortademig. Niet benauwd, het zit echt in de neus/bovenkant keel.
Herkennen jullie dit? Tips? Stomen werkt niet, lijkt me. Voel me mega-oud nu, ben ook een beetje kortademig. Niet benauwd, het zit echt in de neus/bovenkant keel.
vrijdag 10 maart 2017 om 13:58
vrijdag 10 maart 2017 om 14:50
Maaaaan. Ik heb zo geen zin in een virus nu. Ik heb volgende week en de week daarna tentamens. (Dus misschien was stoppen met roken al geen goed idee, maar fuck it. Ik krijg geen voldoendes als ik wel een peuk opsteek)
Bedankt voor de reacties en succeswensen. Het gaat tot nu toe wel okay. Ik voel me prima en de cravings vallen mee. Ik had het net eventjes moeilijk, maar het gaat nu wel weer. Denk ik.
Bedankt voor de reacties en succeswensen. Het gaat tot nu toe wel okay. Ik voel me prima en de cravings vallen mee. Ik had het net eventjes moeilijk, maar het gaat nu wel weer. Denk ik.
vrijdag 10 maart 2017 om 16:03