Gezondheid alle pijlers

Volle holte

10-03-2017 13:52 7 berichten
Deze held is sinds gisteravond gestopt met roken. Ik sta dus pas een uur 15 droog, maar merkte al in de loop van de ochtend dat de holte tussen neus en keel redelijk vol zit met dik slijm (sorry). Het lijkt mij zo stug dat dit door het niet meer roken komt, omdat ik gisteravond nog heb gerookt. Ik rookte zo'n 11 sigaretten per dag en heb 12 jaar gerookt.

Herkennen jullie dit? Tips? Stomen werkt niet, lijkt me. Voel me mega-oud nu, ben ook een beetje kortademig. Niet benauwd, het zit echt in de neus/bovenkant keel.
Alle reacties Link kopieren
Geen (stoppen met) roken ervaring hier, maar heerst dit nu niet ook een beetje?

De laatste keer dat ik zoiets had heb ik bij de apotheek een neusspoeling/neusdouche gehaald, soort neusspray maar dan met meer druk.

Veel succes met het stoppen!
Ik denk niet dat dit komt door het stoppen met roken.

Je bent gewoon helaas verkouden geworden. Uitzieken, veel vit c en lekker snotteren

Zet hem op en je kan het!
Nope
Maaaaan. Ik heb zo geen zin in een virus nu. Ik heb volgende week en de week daarna tentamens. (Dus misschien was stoppen met roken al geen goed idee, maar fuck it. Ik krijg geen voldoendes als ik wel een peuk opsteek)

Bedankt voor de reacties en succeswensen. Het gaat tot nu toe wel okay. Ik voel me prima en de cravings vallen mee. Ik had het net eventjes moeilijk, maar het gaat nu wel weer. Denk ik.
Ja dat is een typisch kenmerk als je stopt. Goed bezig!
Ja dat hoort bij stoppen.

Succes!
Ah, dus toch een beetje van beiden misschien. Maar kan dat al na een uur of 12 niet roken dan? Lijkt me zo stug, Maar goed, het komt zoals het komt, denk ik dan maar. Ik vind dit een stuk minder naar dan die slapeloze nachten van de vorige keer, dus ik hoop maar dat die wegblijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven