Gezondheid alle pijlers

Voorhoofdholteontsteking?

24-01-2016 13:32 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben een week geleden ziek geworden, verhoging, keelpijn en wat niezen. Gaat nu weer wat beter maar heb sinds twee dagen hele hevige hoofdpijn. Is het ergst bij beweging en bukken, een soort druk. Wat kan ik hier aan doen? Morgen moet ik weer werken en paracetamol icm ipubrofen doen niks.
Uitrusten...en liefst uitzieken. Juist liever niets doen want wanneer het een virus is zal het zich bij stomen vooral verder verspreiden. Een virus reageert ook niet op antibiotica
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik had dit ook afgelopen week... Ben wel gewoon gaan werken maar ik spoelde m'n neus en holtes 2x per dag met zout water. En had zoutoplossing neusspray...
Internagelaktisch
Bij holteontstekingen stomen en sprayen met spray met Xylometazoline!

Zonder dat zal het in ieder geval niet weggaan en wel verergeren.

Pas als dat niet helpt zal een HA overgaan tot voorschrijven antibiotica is mijn ervaring.

Ik ben inmiddel erg bekend met holteontstekingen. Sinds anderhalf jaar geleden heb ik het al een keer of 6 gehad. Erg lastig en pijnlijk.
Hier ook regelmatig gehad, nooit antibiotica gekregen want volgens de huisarts was het meestal viraal. Sprayen met neusspray (zo vaak als je per dag mag en dan niet die zoutoplossing, maar die andere), stomen met mentholcapsules (vies!!) en regelmatig je neus helemaal leeg proberen te snuiten. Wel genoeg paracetamol en ibuprofen nemen en een spiegel in je bloed opbouwen. Je kunt er goed ziek vak zijn weet ik uit ervaring, dus morgenochtend ziekmelden als je je niet iets beter voelt. En verder is het gewoon uitzieken...
Met problemen/ziektes boven de nek, kan je meestal gewoon je dingen blijven doen.

Stomen of met zoutwater spoelen om je holtes schoon te maken.

Virussen verspreiden zich ook met gewoon ademen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik ga sowieso gewoon werken. Wil gewoon wat tips om er snel vanaf te komen. Deze hoofdpijn is best ondraaglijk. Elke beweging die ik met mijn hoofd maak doet pijn. Ga nu even neusspray halen en dan straks stomen. Bedankt.
Ik heb dit ook vaak. Insmeren met Dampo helpt bij mij altijd goed. Dan komt het los. En inderdaad af en toe neusspray gebruiken. Het kan lang aanhouden maar het gaat uiteindelijk vanzelf weer over.
Kijk eens of de apotheek een rinohoorn heeft. Daarmee spoel je je holtes schoon. Heb al tientallen keren voorhoofdholteontsteking gehad, dit blijkt het beste te werken, bij mij althans. Sterkte, kan erg vervelend zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven