Gezondheid alle pijlers

Vraag over Vitaminepillen

17-04-2016 23:16 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal ik had een vraag, ik had laatst al een topic geopend over mijn gezichtsproblemen en wil nu mijn eetgedrag gaan verbeteren.

Begin deze week ben ik begonnen met het slikken van simpele vitaminepillen(a tot z) van de Etos.

Alleen ik zou ook graag Lysine supplementen willen gaan slikken, mijn vraag is dit gewoon te combineren met elkaar? Misschien een domme vraag maar ik ben nooit van de pilletjes en supplementjes geweest dus ik vraag het toch maar even voor de zekerheid.
]Heb je die pillen echt nodig? Lysine is toch iets om herpes te bestrijden?
verba volant, scripta manent.
Je wil je eetgedrag aanpassen en begint met vitaminepillen? Als je gezond en gevarieerd eet, is extra vitamine nergens voor nodig.
Ook bij rosacea Mariannedavids
quote:MarianneDavids schreef op 17 april 2016 @ 23:28:

]Heb je die pillen echt nodig? Lysine is toch iets om herpes te bestrijden?Het schijnt erg goed te helpen tegen Rosacea waar ik het voor wil gebruiken.
quote:winkelfanaat schreef op 17 april 2016 @ 23:34:

Ook bij rosacea MariannedavidsIs dat echt zo? In dat geval ga ik morgen meteen een vriendin bellen, die heeft knalrode plekken in haar gezicht die ze onder een centimeter make-up verbergt. Als je haar tegen de muur gooit blijft ze plakken.
verba volant, scripta manent.
Lysinetekort heb ik nog nooit gehad. Lijkt me moeilijk om dat te bewerkstelligen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
@mariannedavids, ik heb er verder geen ervaring mee, heb geen rosacea maar als je googelt op lysine rosacea dan kan je er wat over lezen.

@retrostar, je hebt mensen die eenzijdig eten, veganisten en mensen die de hele dag op een paar bakken koffie met suiker leven. Een tekort kan dan zo ontstaan.
Afgelopen zaterdag bij kassa, onderwerp voeding, daar kwam deze vraag naar voren, multi vitamine was pure onzin, beter een gerichter vitamine, bijv vitamine d. Kijk het even op uitzending gemist
Controleer even hoeveel er van elke vitamine in je a-z vitaminetabletjes zit. Het is gebleken dat er vaak veel te veel van bepaalde vitamines (zoals B6) in zit. En bij sommige vitamines is een teveel erg schadelijk.

Als je geen tekorten hebt is bijslikken onnodig.
Voor de rosacea zou ik de gel van gladskin gebruiken.

En als je vitamines gaat slikken, neem dan niet-synthetische zoals solgar of orthica.
Zinc kan ook een positieve werking hebben op een probleemhuid, las ik toevallig ergens.
Zink inderdaad ja. Heb je al echinaforce geprobeerd van dr vogel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven