Gezondheid alle pijlers

Vraagje over roze afscheiding

02-01-2010 09:09 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb sinds afgelope dinsdag wat lichte roze afscheiding, ik zou pas over ongeveer 8 dagen weer ongesteld moeten worden. Nu heb ik sinds kort een nieuwe vriend die niet klein is uitgevallen haha sorry weet het niet goed te omschrijven nu ben ik gaan googellen en lees ik over een contactbloeding ? dat er een vaatje is geraakt, maar kan het dan zijn dat ik dan nu (zaterdag) 5 dagen later, daar last van kan hebben ? moet toch helen neem ik aan ? ik weet wel dat ik pms klachten heb, ik heb nu ook pijnlijke borsten, verders voel ik mij kiplekker, het enigste wat ik zou kunnen bedenken is dus die contactbloeding ? ik slik geen pil of wat dan ook, en ik neem aan dat ik niet zwanger kan zijn en dat in 2 weken tijd al zou kunnen merken i.v.m. innesteling of zere borsten ? en sowieso kan ik nu niet tetsen dan niet na 2 weken, ik ben nog niet eens gewoon ongsteld geworden pas over 8 dagen en dan nog de vraag of ik overtijd ben, maar ja die roze afscheiding vind ik toch vreemd.

Alvast bedankt, dit is overings voor het eerst dat ik hier een vraag over stel, maar dacht: ach ja ik zit er mee dus kan beter even vragen, anders bel ik maandag wel even de huisarts op.

Gr, Girl.
Ik heb mijn menstruatie wel 's dagen eerder gehad door heftige sex. Soort ontstopper-effect zeg maar

Sommige vrouwen hebben vaker wel 's wat bloedverlies tijdens sex en dan is het dus niets bijzonders.

Bij contactbloeding hoeft er niets aan de hand te zijn. In mijn geval bleek na een uitstrijkje dat ik PAP 3A had.

Als je met zoveel vragen zit, zou ik maandag sowieso even de HA bellen.
hmmm ik wil je niet ongerust maken maar toen ik roze afscheiding kreeg was ik zwanger! Aangezien je over 8 dagen ongesteld moet worden zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn...

Maar ik heb hier natuurlijk geen glazen bol!

Mocht je over 8 dagen gewoon ongesteld worden en daarna nog steeds roze afscheiding hebben dan zou ik wel contact opnemen met je huisarts. Of het moet zo duidelijk zijn dat je steeds roze afscheiding hebt na de sex met je vriend.
Uhm, ik vraag me af waarom je vind dat je niet zwanger kan zijn als je geen pil slikt??? Of lees ik nu iets over het hoofd??
oh wacht, je neemt aan dat je als je zwanger zou zijn dat niet binnen 2 weken zou kunnen merken, volgens mij kan dat best hoor, ik had ook eerder last van mijn borsten ed voor dat ik ook maar een benul had dat ik zwanger was....
Gebruiken jullie ook geen condooms dan?

Zwangerschapsverschijnselen kun je al heel vroeg hebben hoor. Zou toch maar even een testje doen.
Ik was zwanger na een roze innestelling....

En hoe dom kun je zijn dat je denk niet zwanger te worden als je niet aan de pil of wat dan ook bent???????
Bedankt voor de antworden.

Daffie, dom ? wat een oordeel zeg ? natuurlijk weet ik dat je zonder pil en condoom zwanger kunt worden, maar wij gebruiken wel condooms ! jammer... ik kom hier niet om veroordeeld te worden.

Lizzl, idd heftige sex, het deed ook wat pijn met hem, niet gewend zo'n grote haha.

Gazelle, ik wist niet of je al kon testen dan ? maar ik zal zo even naar de drogist gaan.

Thanks meiden.
quote:gazelle schreef op 02 januari 2010 @ 09:44:

Gebruiken jullie ook geen condooms dan?

Zwangerschapsverschijnselen kun je al heel vroeg hebben hoor. Zou toch maar even een testje doen.ja wel condooms, niet in OP post benoemd
girlxxx, een testje doen heeft nu nog weinig zin. Als je pas over 8 dagen ongesteld moet worden is de kans groot dat hij negatief aangeeft terwijl hij over 9 dagen wel positief zou kunnen zijn...

Even een weekje afwachten dus!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Biol, juist dat had ik ook bedacht, dan wacht ik maar even met testen, maar ik ga het vriendlief toch wel even vertellen vanavond, ik heb niet gemerkt dat condoom is gescheurd niet gezien, dus ik neem aan dat dat niet kan gewoon ? ik denk idd dat door de grootheid en heftige sex er wat is geknapt, ik ga sowieso even bellen maandag met de HA.
Acht dagen voor je verwachte menstruatie testen is niet direct betrouwbaar. En daarbij, als je het inderdaad veilig hebt gedaan met condoom en daarbij is niets mis gegaan, lijkt me de kans dat je zwanger bent nihil.

Het kan inderdaad een kleine contactbloeding zijn, maar ook kan je cyclus een keer iets anders verlopen dan je gewend bent. Je lijf is ook maar een lijf en geen programmeerbare machine.

Zolang je geen andere klachten hebt, zoals buikpijn o.i.d., zou ik je menstruatie afwachten. Wordt je niet ongesteld, dan testen. Mocht je andere klachten krijgen, of dit in je volgende cyclus weer gebeuren, dan zou ik een bezoekje aan de huisarts brengen.
Vonni, dank je wel voor je reactie, ik wacht het even af, verders voel ik mij goed, wel pijnlijke borsten, maar ja ik ben en pms-ser, dus dat kan het ook zijn.

Ik weet voldoende nu, hartelijk bedankt voor het meedenken !
Nee sorry, 8 dagen voor je verwachte menstruatie testen is te vroeg. Maar er zijn wel testjes die je al 4 dagen ervoor kunt doen. Nog even geduld hebben dus
Mijn cyclus raakte van slag toen ik mijn vriend ontmoette, denk dat mijn lichaam meteen maar met een eisprong begon en werd toen een week eerder ongesteld

De roze afscheiding kan vanalles zijn, contactbloeding door de heftige sex is het meest waarschijnlijk, verder zou je menstruatie dus eerder kunnen zijn, zou er iets met je baarmoedermond aan de hand kunnen zijn en last but not least een zwangerschap.

Mocht je over 9 dagen niet ongesteld zijn zou ik een testje doen en je huisarts kan een uitstrijkje doen, dan heb je alle mogelijkheden wel gehad
Girl,ik zei het niet om je te veroordelen,maar omdat je in je OP schrijft,we gebruiken geen pil of wat dan ook,daarmee suggereer je dat je niet safe sext zeg maar...........

Er waren er meer die het niet helemaal begrepen....

Sterkte
Daffy, oke, no hard feelings
Trouwens hoe ironish kan het zijn ? kom ik net mijn buurvrouw tegen die 3 kinderen heeft jongste is net 2 maanden, ze zegt ik gun het jou zo erg hé een kindje, ze zegt als je zwanger bent laat me weten ik heb genoeg kleertjes voor jou ik heb niks laten vallen hahaha van wat ik hier heb geschreven, grappig toch ? mishcien voelde ze het aan ? nee ik denk idd heftige sex, de sex is ook langer dan dat ik gewend ben met deze man en dan nog de grote...tja, ik kijk het aan als ik na 9 dagen geen echte ongesteldheid heb gehad dan test ik, hoe dan ook laat ik het hier wel even weten, wil ik jullie niet onthouden ! zal wel stoppen in geval van: met alcohol, je weet het maar nooit. Roken doe ik gelukkig niet
Hier ook wel een een bloedinkje gehad na een potje 'ruige' sex. Maar eerlijk gezegd nog nooit 2 weken later nog eens. Dat gebeurt dan direct tijdens of na het vrijen. En tja, wellicht is je hormoonhuishouding wat van slag. Soms ook wel eens een maandje ertussen zitten dat ik 2 weken te vroeg wat roze afscheiding heb en de rest van de maand helemaal niets meer. Of gewoon iets te vroeg ben, of of of.... sinds ik de pil gebruik is dat trouwens een stuk minder. Maar die gebruik je niet dus. Zou me nu niet direct gaan afvragen of ik zwanger was. Je hebt toch een condoom gebruikt? Dan kan er niet veel gebeuren lijkt me. Of je moet merken dat het ding scheurt, afglibbert of wat dan ook maar daar hoor ik je ook niet over. Gewoon even aanzien. Gaat vast vanzelf weer over. En anders even naar de HA.
Hompeltjepompeltje(leuke nick !) dank je wel !
ook bedankt !
De volgende keer wat glijmiddel bij de hand houden he?

Ik gok dat er door langdurig te sexen en het formaat dat het inwendig wat geschuurd heeft. Die kans lijkt me veel groter dan zwangerschap hoor. Als je het blijft houden, dan is het slim om eens naar de huisarts te gaan voor een uitstrijkje. Maar waarschijnlijk moet je het gewoon wat rustiger aandoen met je nieuwe lover
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Singalala, hihi, ik zal eens kijken wat er te koop is maar het ergste is dat ik van droogheid geen last heb, wat sterker nog is beetje soms te maar ja...geen sex meer mischien ? hahaha.
en en en?
quote:girlxxx schreef op 02 januari 2010 @ 18:46:

Singalala, hihi, ik zal eens kijken wat er te koop is maar het ergste is dat ik van droogheid geen last heb, wat sterker nog is beetje soms te maar ja...geen sex meer mischien ? hahaha.Weet wel dat je eigen vocht ruim aanwezig kan zijn in het begin van de sex, maar het lijkt niet berekend te zijn bij mij om meer dan een kwartier mee te gaan. Dus dan wat extra toevoegen, werkt goed.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven