Gezondheid alle pijlers

Vraagje over roze afscheiding

02-01-2010 09:09 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb sinds afgelope dinsdag wat lichte roze afscheiding, ik zou pas over ongeveer 8 dagen weer ongesteld moeten worden. Nu heb ik sinds kort een nieuwe vriend die niet klein is uitgevallen haha sorry weet het niet goed te omschrijven nu ben ik gaan googellen en lees ik over een contactbloeding ? dat er een vaatje is geraakt, maar kan het dan zijn dat ik dan nu (zaterdag) 5 dagen later, daar last van kan hebben ? moet toch helen neem ik aan ? ik weet wel dat ik pms klachten heb, ik heb nu ook pijnlijke borsten, verders voel ik mij kiplekker, het enigste wat ik zou kunnen bedenken is dus die contactbloeding ? ik slik geen pil of wat dan ook, en ik neem aan dat ik niet zwanger kan zijn en dat in 2 weken tijd al zou kunnen merken i.v.m. innesteling of zere borsten ? en sowieso kan ik nu niet tetsen dan niet na 2 weken, ik ben nog niet eens gewoon ongsteld geworden pas over 8 dagen en dan nog de vraag of ik overtijd ben, maar ja die roze afscheiding vind ik toch vreemd.

Alvast bedankt, dit is overings voor het eerst dat ik hier een vraag over stel, maar dacht: ach ja ik zit er mee dus kan beter even vragen, anders bel ik maandag wel even de huisarts op.

Gr, Girl.
Hoi dames,

Niet zwanger !!!!

Ik ben sinds gisterenochtend gewoon heel ongesteld geworden, ik heb de husiarts gebeld en verteld hoe en wat...mijn hormoonhuishouding is gewoon een beetje van slag. pijnlijke borsten zijn meteen over, buik is plat en ik ben weer blij, alleen jammer dat ik nu weer al die maandverbandjes en tampons moet gebruiken, zo'n hekel aan ongesteld zijn hihi.

Ik ben heel erg opgelucht hoor !

Nog steeds heel erg bdankt voor alles !

groetjes Girl.
Singalala, ik houd jou tip nog steeds bij de hand ! houd het in de smiezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven