vraagje over ventolin
zondag 2 augustus 2009 om 15:26
zondag 2 augustus 2009 om 15:43
Op een rotadisk zit toch juist wel een teller? Ik heb ze namelijk van Seretide en Ventolin (of waren dat die met losse capsules?) Heb net even gekeken en ik heb Diskus, daar zit idd een teller op. Rotadisk is met losse capsules. Die Mamzelle bedoelt is denk ik ook zo'n metalen buisje met houder. Die heb ik zelf al 20 jaar niet meer dus zou het echt niet weten.
Anders idd toch voor de zekerheid HAP bellen en vragen voor een extra recept?
Succes ermee.
Anders idd toch voor de zekerheid HAP bellen en vragen voor een extra recept?
Succes ermee.
zondag 2 augustus 2009 om 15:49
Er is een testje voor... ik weet het echter niet meer en kan het ook niet al google-end vinden. Misschien is het wel de drijftruc in water? Ik zou even de dienstdoende apotheek bellen met deze vraag.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zondag 2 augustus 2009 om 16:09
zondag 2 augustus 2009 om 16:15
quote:mamzelle schreef op 02 augustus 2009 @ 16:09:
Dat testje dus, Zuigstengel. Testje van YourGuide er nog overheen gegooid en het is schoon op.
En nu zit ik dus te dubben of het mee moet. Zelf krijg ik het jongske rustig door hem op schoot te nemen met handen over de buik. Eerder paniek dus dan echte benauwdheid.Ja, die bedoel ik! Ik zou als ik jou was even de weekend apotheek bellen of anders even naar de huisartsenpost bellen, en het probleem even uitleggen.
Dat testje dus, Zuigstengel. Testje van YourGuide er nog overheen gegooid en het is schoon op.
En nu zit ik dus te dubben of het mee moet. Zelf krijg ik het jongske rustig door hem op schoot te nemen met handen over de buik. Eerder paniek dus dan echte benauwdheid.Ja, die bedoel ik! Ik zou als ik jou was even de weekend apotheek bellen of anders even naar de huisartsenpost bellen, en het probleem even uitleggen.
zondag 2 augustus 2009 om 16:46