Gezondheid alle pijlers

Vraagje..

27-08-2013 12:49 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, mijn tandvlees problemen (vorige TO) zijn nog steeds hetzelfde, welliswaar is die witte blaas minder maar de pijn blijft en ik ben er gewoon letterlijk harstikke ziek van.

Ik merk dat er ook al twee tanden zijn (aan de andere kant waar die 'onsteking' is) waarbij mijn tandvlees steeds naar beneden kruipt, dus mijn tanden komen beetje bij beetje blood te liggen. Dit is gisteren plots gebeurd.

Nou, al met al een afspraak kunnen maken bij mondhygieniste en verteld dat er redelijk wat spoed bij zit, nou ik ingedeeld bij iemand. Omdat ik nieuwsgierig was en op de site zag er foto's bij stonden ging ik even kijken.... wat blijkt nu, ik sta ingedeeld bij een mondhygieniste i.o. (waarschijnlijk omdat ik dus snel aan de beurt wilde zijn, ja ik ga hier niet nog een maand mee rondlopen).

Maar dit neemt mijn zorgen ook niet echt weg.... dat meisje is wellicht 22 jaar, is nog in opleiding en ziet misschien bij mij vanalles over het hoofd en denkt straks dat het 'zomaar' gewoon onstoken tandvlees is..

Shit zeg, dus ik zit me nu al helemaal op te fokken. Ik heb ze gisteren al twee keer gebeld maar ik durf nu echt niet nog een keer te bellen...Wat denken jullie? Gewoon gaan en kijken of toch om een 'echte' mondhygieniste vragen?

PS: voor diegene die mijn vorige topic niet hebben gelezen, ik heb aan een kant van mijn mond een giga onstekening met een witte waas/blaar van 2cm (die nu dus ong bijna zo goed als weg is!) maar mijn tandvlees bloed ontzettend en doet heel veel pijn, naja etc etc..
Weet je, ga er eerst eens heen voordat je allemaal negatieve scenario's verzint. Als ze in opleiding is wordt ze begeleid, als ze twijfels heeft roept ze een collega.

En misschien is het wel ontstoken tandvlees, ga je haar dan per definitie niet geloven?
Juist bij iemand die in opleiding is mag je aannemen dat diegene hulp inroept als het boven d'r pet gaat. Zoals jij je klachten omschrijft zal ze echt niet de problemen over het hoofd zien, die lijken me duidelijk genoeg aanwezig.
Ja precies, gelijk hebben jullie, als ze twijfelt zal ze des te meer reden hebben om er iemand ook bij te vragen

Thanks! Ik maak mezelf gewoon echt gek omdat ik er doodziek (letterlijk maar ook figuurlijk eigenlijk) van wordt..
quote:buttttterfly schreef op 27 augustus 2013 @ 12:57:

Ja precies, gelijk hebben jullie, als ze twijfelt zal ze des te meer reden hebben om er iemand ook bij te vragen

Thanks! Ik maak mezelf gewoon echt gek omdat ik er doodziek (letterlijk maar ook figuurlijk eigenlijk) van wordt..En anders zeg jij van hee ik zou graag willen dat ook de vaste mondhygienist er naar kijkt.. voor de zekerheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven