Gezondheid alle pijlers

vragen over 5-htp

04-08-2011 13:47 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al meerdere topcis doorzocht over dit onderwerp maar kon niet echt antwoorden vinden op de vragen die ik heb, dus vandaar mijn vraag aan andere gebruikers of ex gebruikers.

Ik slik nu ongeveer een week 5-htp van solar met toegevoegde b6 en valeriaan, en ik neem het een uur voordat ik ga slapen in op een nuchtere maag. Na het uur ben val ik echt letterlijk binnen 1 min in bed in slaap, terwijl ik in andere topics lees dat mensen er juist actief van worden?

Verder vroeg ik mij af wat jullie nou merken van 5-htp, ik word er namelijk alleen een beetje rustiger van.

mijn vragen zijn:

Wanneer neem je het in, en hoeveel mg?

Wat is de werking en na hoeveel dagen begin je het te merken?

Dus dat! Alvast bedankt
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik neem het in vlak voor ik ga slapen als ik XTC gebruikt heb. Ik doe dat dan drie dagen om de serotonines weer aan te vullen. Heb dan geen last meer van een depressie, die normaal wel gebruikelijk is in de week na XTC-gebruik. Bijkomend voordeel is inderdaad dat ik er ook lekker op slaap...
quote:Lentelove schreef op 04 augustus 2011 @ 14:29:

Ik neem het in vlak voor ik ga slapen als ik XTC gebruikt heb. Ik doe dat dan drie dagen om de serotonines weer aan te vullen. Heb dan geen last meer van een depressie, die normaal wel gebruikelijk is in de week na XTC-gebruik. Bijkomend voordeel is inderdaad dat ik er ook lekker op slaap...Dat klinkt als een gouden tip. ;)
ja ik gebruikte het ook na de xtc, werkt super, maar ik wil het nu dus langer gaan gebruiken. (waarschijnlijk te veel xtc in me leven gebruikt:-))
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Ik ken het dus helemaal niet!
quote:norma_jeane schreef op 04 augustus 2011 @ 13:47:

Ik heb al meerdere topcis doorzocht over dit onderwerp maar kon niet echt antwoorden vinden op de vragen die ik heb, dus vandaar mijn vraag aan andere gebruikers of ex gebruikers.

Ik slik nu ongeveer een week 5-htp van solar met toegevoegde b6 en valeriaan, en ik neem het een uur voordat ik ga slapen in op een nuchtere maag. Na het uur ben val ik echt letterlijk binnen 1 min in bed in slaap, terwijl ik in andere topics lees dat mensen er juist actief van worden?

Verder vroeg ik mij af wat jullie nou merken van 5-htp, ik word er namelijk alleen een beetje rustiger van.

mijn vragen zijn:

Wanneer neem je het in, en hoeveel mg?

Wat is de werking en na hoeveel dagen begin je het te merken?

Dus dat! Alvast bedankt

ik heb ooit eens slaappillen gehad met 5-htp en b vitamine erin, kreeg ik hartkloppingen van. Niet iedereen is daar gevoelig voor

De slaperigheid die jij ervaart komt natuurlijk ook mede door de valeriaan, he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven