Gezondheid alle pijlers

vreemd "vliesje" bij bloedverlies..

14-09-2009 16:03 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, vorige week, ongeveer 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden verloor ik al wat bloed en daarbij zat een vreemd vliesje / zakje, het leek net een plat zilveruitje / druifje, maar dan blauw-grijs van kleur met ook een stukje donkerrood vlies. Het was -/- 1 cm groot voor zover ik me herinner...

Mijn menstruatie heeft daarna niet doorgezet en is tot op heden nog niet echt gekomen.

Mijn menstruatie-cyclus is zowieso vrij onregelmatig, dus ik schrik er niet echt van, maar deze maand duurt het wel erg lang....

heeft iemand een idee wat dit geweest kan zijn, het vliesje waar ik het over heb ?
Waar denk je zelf aan? Of heb je geen idee?
Ik heb ook wel es zoiets gehad, niet echt als zakje geloof ik maar wel 'grotere vliesachtige objecten' tijdens m'n menstruatie. Maar dat was dus wel tijdens de menstruatie en ze waren rood. Wat jij hebt herken ik niet echt.
Het zou een miskraam kunnen zijn geweest. Doe voor de zekerheid een zwangerschapstest. Mocht je niet meer ongesteld worden, en de test is negatief, ga dan naar je huisarts.
Ik heb geen flauw idee, heb zoiets nog nooit gezien....

ik ken natuurlijk wel de stukjes baarmoederslijmvlies die weleens bij het menstruatiebloed zitten, maar dit zag er totaal anders uit...
Mijn moeder heeft mij wel eens verteld dat ze een paar keer heeft gehad dat tijdens het begin van de menstruatie er iets groots 'uitfloepte' en dat de menstruatie dan ook bijna meteen over was, volgende maand was ze dan weer 'gewoon' ongesteld. Geen idee of dit vergelijkbaar is maar het hoeft dus niets te zijn.
quote:AlettaJacobs schreef op 14 september 2009 @ 16:07:

Het zou een miskraam kunnen zijn geweest. Doe voor de zekerheid een zwangerschapstest. Mocht je niet meer ongesteld worden, en de test is negatief, ga dan naar je huisarts.ik heb dus gisteren een zwangerschapstest gedaan omdat ik 4 dagen overtijd ben... en die was negatief. Ik was van plan om over een paar dagen nog een keer te testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. ( ik heb overigens een mirena-spiraal, maargoed ook daarmee kan je zwanger worden )
Ik denk ook aan een hele prille miskraam. Maar of het dat echt zal je waarschijnlijk nooit weten. Enige kans dat je zwanger kon zijn?
Nee dus lees ik net. Dan zal het dat ook haast niet zijn geweest. Vreemd!
Lijkt me geen miskraam als het al 1 cm groot was, drie dagen voordat je ongesteld moest worden. Een vruchtje heeft ongeveer 7 à 8 weken nodig om zo groot te worden.

Wat het wel was? Geen idee, sorry.
Een hele tijd geleden had iemand een soortgelijke topic geopend. Ik zal even zoeken. Die vrouw bleek uit eindelijk iets heel anders te hebben (was volgens mij niks ernstigs) maar er kwamen ook wat alternatieven voorbij anders dan miskramen.
Ik zou het even aan de huisarts vragen. Wie weet is je spiraaltje eruit met wat weefsel ofzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maar het hoeft ook geen vruchtje an sich te zijn geweest, maar ik bedoelde een vruchtzakje?! Die zijn wel iets groter.

Nou ja, maar daar kom je nu nooit meer achter natuurlijk.
Ik ben vorige maand wel ongesteld geweest, en een eventuele zwangerschap zou op 9 augustus kunnen zijn ontstaan, als ik terugdenk.

ik weet niet meer exact hoe groot het was, kan ook kleiner als 1 cm geweest zijn. Heb het niet opgemeten uiteraard ;)
"2x een ding uit baarmoeder... Wat is het?"

Dit is die topic die ik noemde. Misschien heb je er wat aan.
quote:Maleficent schreef op 14 september 2009 @ 16:19:

Ik zou het even aan de huisarts vragen. Wie weet is je spiraaltje eruit met wat weefsel ofzo.het spiraaltje is wel wat groter, dat had ik denk ik wel herkend
quote:runner84 schreef op 14 september 2009 @ 16:22:

"2x een ding uit baarmoeder... Wat is het?"

Dit is die topic die ik noemde. Misschien heb je er wat aan.

Ik heb dat topic doorgenomen, maar dat "vlies" lijkt niet echt op wat ik had...

ik kan me ook niet herinneren dat ik er echt hevige buikpijn bij heb gehad, wellicht wel wat maar dat ik gewoon dacht dat mijn menstruatie vroeger begon..

vreemd..
Ik weet niet wat het zou kunnen zijn, maar herinner me dat een tante van mij me ooit eens verteld heeft dat ze zoiets twee menstruaties achter elkaar had. Ze heeft het verloren 'vlies' (zo noemde zij dat ook) aan de huisarts laten zien, die wist het ook niet. Van een zwangerschap was zeker geen sprake, ze had geen seksuele relatie in die tijd.

xx lisa.
quote:brighteyes1979 schreef op 14 september 2009 @ 16:37:

[...]

Ik heb dat topic doorgenomen, maar dat "vlies" lijkt niet echt op wat ik had...

ik kan me ook niet herinneren dat ik er echt hevige buikpijn bij heb gehad, wellicht wel wat maar dat ik gewoon dacht dat mijn menstruatie vroeger begon..

vreemd..

Nee, achteraf las ik dat het toch wat anders was. Maar misschien zat er een bericht tussen van iemand.

Op naar je huisarts dan maar?
ja, ik denk dat ik inderdaad toch de huisarts ga raadplegen, ik vertrouw het niet..
Hoi,

Ik zeg dat het een stuk baarmoederslijmvlies is wat afgestoten is,dat kan er namelijk ook zo uitzien.

esmee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven