vreemd "vliesje" bij bloedverlies..
maandag 14 september 2009 om 16:03
Hallo, vorige week, ongeveer 3 dagen voordat ik ongesteld moest worden verloor ik al wat bloed en daarbij zat een vreemd vliesje / zakje, het leek net een plat zilveruitje / druifje, maar dan blauw-grijs van kleur met ook een stukje donkerrood vlies. Het was -/- 1 cm groot voor zover ik me herinner...
Mijn menstruatie heeft daarna niet doorgezet en is tot op heden nog niet echt gekomen.
Mijn menstruatie-cyclus is zowieso vrij onregelmatig, dus ik schrik er niet echt van, maar deze maand duurt het wel erg lang....
heeft iemand een idee wat dit geweest kan zijn, het vliesje waar ik het over heb ?
Mijn menstruatie heeft daarna niet doorgezet en is tot op heden nog niet echt gekomen.
Mijn menstruatie-cyclus is zowieso vrij onregelmatig, dus ik schrik er niet echt van, maar deze maand duurt het wel erg lang....
heeft iemand een idee wat dit geweest kan zijn, het vliesje waar ik het over heb ?
maandag 14 september 2009 om 16:14
Mijn moeder heeft mij wel eens verteld dat ze een paar keer heeft gehad dat tijdens het begin van de menstruatie er iets groots 'uitfloepte' en dat de menstruatie dan ook bijna meteen over was, volgende maand was ze dan weer 'gewoon' ongesteld. Geen idee of dit vergelijkbaar is maar het hoeft dus niets te zijn.
maandag 14 september 2009 om 16:16
quote:AlettaJacobs schreef op 14 september 2009 @ 16:07:
Het zou een miskraam kunnen zijn geweest. Doe voor de zekerheid een zwangerschapstest. Mocht je niet meer ongesteld worden, en de test is negatief, ga dan naar je huisarts.ik heb dus gisteren een zwangerschapstest gedaan omdat ik 4 dagen overtijd ben... en die was negatief. Ik was van plan om over een paar dagen nog een keer te testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. ( ik heb overigens een mirena-spiraal, maargoed ook daarmee kan je zwanger worden )
Het zou een miskraam kunnen zijn geweest. Doe voor de zekerheid een zwangerschapstest. Mocht je niet meer ongesteld worden, en de test is negatief, ga dan naar je huisarts.ik heb dus gisteren een zwangerschapstest gedaan omdat ik 4 dagen overtijd ben... en die was negatief. Ik was van plan om over een paar dagen nog een keer te testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. ( ik heb overigens een mirena-spiraal, maargoed ook daarmee kan je zwanger worden )

maandag 14 september 2009 om 16:18
maandag 14 september 2009 om 16:22
maandag 14 september 2009 om 16:37
quote:runner84 schreef op 14 september 2009 @ 16:22:
"2x een ding uit baarmoeder... Wat is het?"
Dit is die topic die ik noemde. Misschien heb je er wat aan.
Ik heb dat topic doorgenomen, maar dat "vlies" lijkt niet echt op wat ik had...
ik kan me ook niet herinneren dat ik er echt hevige buikpijn bij heb gehad, wellicht wel wat maar dat ik gewoon dacht dat mijn menstruatie vroeger begon..
vreemd..
"2x een ding uit baarmoeder... Wat is het?"
Dit is die topic die ik noemde. Misschien heb je er wat aan.
ik kan me ook niet herinneren dat ik er echt hevige buikpijn bij heb gehad, wellicht wel wat maar dat ik gewoon dacht dat mijn menstruatie vroeger begon..
vreemd..
maandag 14 september 2009 om 16:53
Ik weet niet wat het zou kunnen zijn, maar herinner me dat een tante van mij me ooit eens verteld heeft dat ze zoiets twee menstruaties achter elkaar had. Ze heeft het verloren 'vlies' (zo noemde zij dat ook) aan de huisarts laten zien, die wist het ook niet. Van een zwangerschap was zeker geen sprake, ze had geen seksuele relatie in die tijd.
xx lisa.
xx lisa.
maandag 14 september 2009 om 16:55
quote:brighteyes1979 schreef op 14 september 2009 @ 16:37:
[...]
vreemd..
Nee, achteraf las ik dat het toch wat anders was. Maar misschien zat er een bericht tussen van iemand.
Op naar je huisarts dan maar?
[...]
vreemd..
Nee, achteraf las ik dat het toch wat anders was. Maar misschien zat er een bericht tussen van iemand.
Op naar je huisarts dan maar?