Gezondheid alle pijlers

Vreemde cyclus

11-11-2019 16:22 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenmiddag,

Ik heb al gegoogeld maar daar vind ik zoveel informatie, dus ik wilde vragen of iemand ervaring heeft met het volgende.

Ik gebruik al een aantal jaar geen anticonceptie omdat ik een kinderwens heb. In 3.5 jaar proberen lukt het nog steeds niet. Ik ben al bij een fertiliteits arts geweest en ze konden mij vertellen dat ik wel een eisprong heb en mijn partner moest zijn zaad afgeven om te controleren, hij heeft hier dus moeite mee en doet dit ook niet.
Vroeger heb ik vaker geprobeerd om zwanger te worden maar dat lukte toen ook niet. Ik heb jaren geleden een keer een soa opgelopen chlamydia. Wel voor behandeld met antibiotica. Nu ik ben dus bang dat het niet zwanger worden komt doordat het aan mij ligt. De arts gaat niet eerder onderzoeken dan mijn vriend zijn zaad heeft ingeleverd.
Hij heeft wel een sterke kinderwens maar hij doet er verder niks aan.
Nu is dit eigenlijk niet zo belangrijk maar dit wilde ik er bij vermelden allemaal.

Nu moest ik 13 oktober ongesteld worden en vanaf die dag had ik heel af en toe om de paar dagen licht roze bloed verlies maar zo weinig dat het geen menstruatie kon zijn. Toen wel getest maar niet zwanger. Maar wel soms dat lichte bloed. Tot ik pas op 26 oktober wakker werd en ik helemaal onder het bloed zat, heel hevig en dat heb ik nog nooit gehad. Ik kon nog geen 2 uur met een super plus tampon of ik lekte al door.
Dit duurde een dag of 2 en toen nog een dag licht en toen over.
Ik hou mijn cyclus altijd in de gaten via een app en op basis dat ik vorige maand gewoon normaal op de 13e ongesteld zou zijn geworden (wat dus zo raar is gegaan en zo laat kwam) moest ik vanaf gisteren weer ongesteld worden.
Nu weer beetje bloed maar komt nog niet door. Dat is het probleem niet want kan zo morgen alsnog komen dus daar maak ik mij niet druk om.