Gezondheid alle pijlers

vreemde menstruatie

23-07-2018 04:29 10 berichten
Ik val gelijk met de deur in huis, ik ben gister ongesteld geworden en toen was mijn menstruatie bruin en ook heel erg sljmerig. Nu komt er heel veel dik, stevig, wit slijm uit. Er komt meer slijm dan bloed uit. Ik moest eigenlijk niet ongesteld worden want ik zit midden in mijn strip. verder heb ik ook buiten alle normale klachten om dat ik heel erg duizelig ben, ik kan nauwelijks mijn evenwicht houden, het kan ook zijn dat dit niks te maken heeft met mijn menstruatie omdat ik hier de laatste tijd vaker last van heb maar nog dat het de hele dag heeft geduurd zoals nu. ik weet niet of het relevant is maar ik heb een aantal weken geleden 4 of 5 denk ik, wel onveilige seks gehad op de 6e dag van mijn strip (pas bij 7 dagen kan je niet zwanger worden) maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik niet zwanger ben.

Maar mijn vraag is eigenlijk, is het normaal om zoveel meer slijm dan bloed te verliezen?
Alle reacties Link kopieren
Heb je voldoende gedronken de afgelopen dagen?

En je kunt best zwanger zijn... dus testje ertegenaan, hoe overtuigt je ook bent.

Plus, ga naar je ha toe. Als je je zo naar voelt moet je er even naar laten kijken... Zo duizelig zijn is niet normaal.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Mee eens, blijf niet rondlopen met deze klachten.
Toen ik vreemde "menstruaties" had was ik wel zwanger.

Een zwangerschapstest kan geen kwaad en een bezoekje aan de huisarts ook niet, helemaal vanwege het duizeligheidsverhaal.
Is dit de eerste maand dat je de pil slikt?
Even een belletje naar je huisarts en voor de zekerheid een zwangerschapstest. Dan kan je die mogelijkheid uitsluiten.

Misschien ben je duizelig door de wamte? Door het zweten kunnen je electtolyten uit balans raken. Belangrijk dus om genoeg te drinken maar ook zouten tot je te nemen.
Kopje cup a soup, of een handje gezouten pinda's.
Onze tijd is nu.
Ik heb mij vandaag laten testen en ik ben niet zwanger
Ik heb alleen die dag last gehad van zoveel slijm en die abnormale duizeligheid. Ik bloed nu nauwelijks meer en heb geen slijm meer. Ook heb ik bijna nergens last meer van.
En ben je nu ondertussen bij je ha geweest?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
25-07-2018 08:10
En ben je nu ondertussen bij je ha geweest?
Ik ben vandaag bij de internist geweest voor iets anders en hij zei dat die duizeligheid waarschijnlijk met mijn nieren te maken heeft. Ik krijg binnenkort ook een echo daarvoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven