Gezondheid alle pijlers

Vreemde smaak in mond

08-01-2011 12:04 13 berichten
Dames

(nu ga ik maandag al naar de huisarts maar wilde toch even mening peilen)

Ik heb sinds gisteren een enorme bittere (alsof een pakje sigaretten heb gerookt) helemaal achter in mn mond. Ik heb niks vreemds gegeten of wat dan ook en ben verder ook gezond.

Iemand een diee wat het is?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk, dat is het beruchte pijnboompittensyndroom. Over een weekje weer weg.
Eerste wat ik ook dacht, pijnboompitten gegeten. Bij mij duurde het anderhalve week. Gaat vanzelf weer over.
senseo wijzigde dit bericht op 08-01-2011 12:07
Reden: spelfout
% gewijzigd
Ik doe mijn best
Dacht ik ook meteen aan, pijnboompitjes.

Er zijn een paar topics hierover op het forum, kijk anders hier rechts onder google, daar staan nog veel tips.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pijnboompitten? Serieus!?!?!?

Ik heb laatst wel veel pijnboompitten gegeten ja

Even zoeken hoor
Yep, en heb het ook wel eens gehad door knoflook. Was helemaal gek op olijven met verse knoflook. Heeft wel twee weken geduurd.
Bij mij was ook de eerste gedachte: pijnboompitjes!

Heb er zelf ook een tijdje last van gehad en heb toen ergens gelezen dat het dan naar alle waarschijnlijkheid chinese pijnboompitjes zijn (de kleinere pitjes) die worden in china namelijk ontveld in salpeterzuur of zoiets dergelijks..... Brr wat eventueel ook een oorzaak zou kunnen zijn is dat ze ongeroosterd zijn genuttigd....
Pijnboompitten is ook het eerste wat bij mij opkwam. Heb het zelf ook een keer gehad. Heel irritant, want bij alles wat je eet of drinkt proef je die nare smaak, maar het gaat inderdaad vanzelf over. Weekje of anderhalf / twee.
5x pijnboompitten. Dus dat hebben we ook weer afgehandeld Next!
Ik wilde hetzelfde komen zeggen
Dacht ik even met een bijzondere oorzaak te komen...
Dat zeg ik!
Heb je die stopcontact dingen die parfum verspreiden in je woning ? Wij hadden ook een lange tijd een vieze smaak in onze mond,alles smaakte ook minder lekker .Aten ook veel pijnboompitten ,ook mee gestopt,maar vieze smaak veel.

Per toeval ondekt toen ze op waren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven