Vreemde stekende pijn/bobbeltje in bovenbeen
vrijdag 16 juli 2010 om 15:04
Negen weken terug ben ik geopereerd aan een rughernia waarbij ik ernstige klachten had ik mijn rechterbeen. Na de operatie kreeg ik een morfinespuit in mijn bovenbeen. Drie weken na de operatie begonnen met thuisfysio. Ik heb verschillende plekken op mijn bovenbeen die nogal doof aanvoelen en ook de huid is daar anders van kleur. Ik dacht dat hoort erbij. Ondanks dat het doof aanvoelt doet het aanraken van dat gedeelte behoorlijk pijn. Na de eerste fysio behandeling voelde ik opeens een bult in mijn bovenbeen zitten. Ik dacht dat het een knoop was omdat mijn spieren lange tijd geen dienst hebben gedaan. Echter fysio gaf aan dat het geen spierknoop was en begreep het ook niet. Het knobbeltje begon meer naar de oppervlakte te komen en gemeen te prikken.Toen herinnerde ik mij dat ik daar in die buurt dus ook die prik heb gehad en er misschien wel mis geprikt was. Nu negen weken later voel ik plots het bobbeltje niet meer maar de steken zijn gemenelijk toegenomen, net alsof iemand een naald erdoor heen steekt. Nu moest ik gisteren terug voor controle bij de neurochirurg en heb hem het verhaal gedaan. Deze keek raar op en zei dat ik het maar even aan moest kijken en het niets te maken had met de operatie of herniaverschijnsen. Voor de operatie had ik geen dove plekken in bovenbeen dus nam aan dat het wel degelijk daardoor kwam en anders door het misprikken.
Heeft iemand hetzelfde ooit meegemaakt of een idee wat het kan zijn voordat ik weer een afspraak maakt bij de ha, die man heeft me de afgelopen maanden genoeg gezien vind ik zelf. Sta nu op de wachtlijst voor operatie nekhernia
Heeft iemand hetzelfde ooit meegemaakt of een idee wat het kan zijn voordat ik weer een afspraak maakt bij de ha, die man heeft me de afgelopen maanden genoeg gezien vind ik zelf. Sta nu op de wachtlijst voor operatie nekhernia
vrijdag 16 juli 2010 om 15:15
Inderdaad, waarom zou je niet je huisarts bellen voor iets waar je al weken mee loopt? Je bent echt niet zo snel een zeikerd hoor.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

vrijdag 16 juli 2010 om 17:08
Gewoon bellen hoor!!!!!
Als je dalijk wel wat ernstigs hebt dan ben je misschien te laat.
Gewoon naar een arts gaan, die vind je echt niet zo snel een zeur .
Ik denk eerder dat hij je gewoon wil helpen,dan dat hij na een paar maanden verteld dat je beter eerder had kunnen langkomen voor een onderzoek .
Maar met bobbeltjes moet je echt altijd uitkuiken kan heel gevaarlijk zijn en dan kunnen ze je echt niet zo lang laten wachten.
succes ermee
Als je dalijk wel wat ernstigs hebt dan ben je misschien te laat.
Gewoon naar een arts gaan, die vind je echt niet zo snel een zeur .
Ik denk eerder dat hij je gewoon wil helpen,dan dat hij na een paar maanden verteld dat je beter eerder had kunnen langkomen voor een onderzoek .
Maar met bobbeltjes moet je echt altijd uitkuiken kan heel gevaarlijk zijn en dan kunnen ze je echt niet zo lang laten wachten.
succes ermee
vrijdag 16 juli 2010 om 23:35
Kwaadaardige bobbeltje verdwijnen niet uit zichzelf en doen in de regel ook geen pijn.
Die bobbel kwam misschien van de injectie die een spier geraakt heeft.
Gevoelloosheid kan een onbedoeld geraakte zenuw tijdens de operatie geweest zijn.
Je moet niet denken dat je lastig bent met vragen aan je arts!!Je moet net zolang vragen totdat je een bevredigend antwoord hebt waar jij vrede mee hebt!
Die bobbel kwam misschien van de injectie die een spier geraakt heeft.
Gevoelloosheid kan een onbedoeld geraakte zenuw tijdens de operatie geweest zijn.
Je moet niet denken dat je lastig bent met vragen aan je arts!!Je moet net zolang vragen totdat je een bevredigend antwoord hebt waar jij vrede mee hebt!