Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Ah meid, wat naar allemaal. Hopelijk gaat het snel weer beter. Ik wens je een rustige nacht toe. Ik denk aan je. Welterusten!
Lieve lama,

Ik hoop net als vele met mij dat jouw darmen zich even koest houden, zodat je wat aansterkt..

Tja, ik heb het toch gedurfd: Gegoogeld op 'darmen en lama' ...

Ik wens je een goede nacht!
Hopelijk kun je slapen, Lamaatje, daar is de nacht voor. De nacht is niet om te spoken op het toilet/de toiletstoel. Trusten voor straks,

Welterusten sterke vrouw! Ik kom weer gauw schrijven, het dagelijks leven slokt me even op. Maar je bent nooit ver uit mijn gedachten!
Best nog een redelijke dag gehad.

Ik was al bang dat ik niet om lama's en darmen hoefde te vragen.

Zit hier eigenlijk ook wel een beetje te popelen om wat shocking po-verhalen te vertellen. Voor de liefhebbers zeg maar

slaap lekker allemaal.
odi et amo
Ik heb best brede schouders lama, dus als je popelt... be my guest!

En je kunt het altijd weghalen.. dat doet 40% van de TO- openers
Nou dan barst maar eens lekker los, ik kan wel

wat hebben!

Slaap lekker in ieder geval.
Je doet maar hoor Lama, mij doet het niets meer na al die jaren zorg, wij eten rustig een broodje bij de goorste verhalen over abcessen (uiteraard met ondersteunende foto's tegenwoordig) Dus barst maar los
Kom maar op lama! Hier darmproblemem en dus de mafste ongelukjes!
Goedemorgen Lama. We kunnen hier wel wat hebben hoor en zo telezen kan je er gelukkig zelf om lachen. En we lachen natuurlijk graag mee

Toch hoop ik op een rustige-darmen-dag voor jou. Dat zit en ligt toch wat gemakkelijker.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.

En een hele goede en fijne dag!
quote:sistermoon schreef op 03 september 2014 @ 22:28:

Lieve lama,

Ik hoop net als vele met mij dat jouw darmen zich even koest houden, zodat je wat aansterkt..

Tja, ik heb het toch gedurfd: Gegoogeld op 'darmen en lama' ...

[afbeelding]

Ik wens je een goede nacht!Die combinatie!!
Everything you see I owe to spaghetti!
Goedemorgen Lieve Lama,

Hilarische poep- en piesongelukjes-verhalen doen het altijd goed toch??

Heb een vriend die de ziekte van Chron heeft en die kan altijd smakelijk hierover vertellen, ook al zijn het beschamende ongelukjes. Maar ja...je darmen kan je niet op slot doen noch controleren wanneer ze eens zich gaan legen.

Ja Anna, zelfs zulke lama's moeten ook weleens.

Goedemorgen allemaal.

Hele nacht niet geslapen (wel in bed geweest hoor, niet op de stoel gezeten)

Nog steeds geen waarschuwingen, morgen contact opnemen met de huisarts.
odi et amo
quote:AsoTut schreef op 04 september 2014 @ 08:40:

[afbeelding]

En een hele goede en fijne dag!Fijne dag Aso. Mooi weer is het hier in ieder wel.
odi et amo
quote:konijn82 schreef op 03 september 2014 @ 23:41:

Kom maar op lama! Hier darmproblemem en dus de mafste ongelukjes!

Dat is toch heel wat anders dan een paar beroerde diareedagen he.

Vlekken gaan ook nergens meer uit en dan misschien ergens buitenshuis. Daar ga ik niet over grappen hoor.

Plus de pijn en de onderzoeken.

Het is hier voorlopig de kunst om te ontsnappen aan een vies bed.
odi et amo
Gewoon de praktische kant van leeglopen; hoeveel onderbroeken, lakens en beddegoed moet een mens hebben. En wat je schrijft; hoe krijg je alles op tijd weer schoon; echt schoon.

En wie doet dat/regelt dat. Moet je man elke dag alles in de Biotex zetten? Doet de wijkverpleging of thuiszorg dat? Moet je ook daarvoor weer extra kosten maken (extra lakens etc?).

Toen mijn vader op het eind niet meer wist dat hij op de wc zijn behoefte moest doen (dement), kreeg hij een luier om.

Zo gaat de grap dat de luierindustrie het meest verdiend aan ons vrouwen; eerst als baby, dan jarenlang met maandverband en op het einde dan weer terug in het luierstadium. Tel uit je winst.

Maar alle luiergekheid op een stokje? Heeft de wijkverpleging daar al naar gekeken?

En neem mijn vrijpostigheid niet kwalijk.
Schreef eerder al over matjes voor in bed Lamaatje, die kan je bij de apotheek halen. Ligt denk ik stukken relaxter. Gaat het mis dan heb je niet direct een heel bed te verschonen of vlekken die er niet uit gaan. En balen dat je niet hebt geslapen. Hoop dat je vandaag nog tot een dutje komt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Dag Lamaatje,

Nee, zo leuk is het allemaal niet. Ik denk inderdaad

dat je man een hoop extra werk zal hebben want de

thuiszorg is erg uitgekleed. Bovendien zullen jullie

allebei wel slecht slapen met ongelukjes de hele tijd.

Sterkte voor jullie allebei!
Ik heb nu luierbroekjes. Dat probleem is twee dagen geleden al getackeld. De wijkverpleging heeft wat gebracht en matjes heb ik ook. Dus ik lig vrij veilig. Tot nog toe geen vies bed.

Maar het kan zo gebeuren dat het er zo uitloopt.

Lamaman is vanmiddag naar de apotheek geweest want ik had maar een paar broekjes van de wijkverpleging. Blijkt dat je die luierbroekjes niet eens los kan kopen, alleen op recept via de huisarts. De apotkersassistente was zo lief om nog gratis monsters mee te geven.

Hopelijk krijg ik morgen medicijnen die stoppen.

Het gekke is dat mijn eetlust verder goed is. Het is ook geen griep.

Maar na 4/5 weken vol antibiotica tegen de longontsteking zou het me niet verbazen dat de darmflora zelf het probleem is.
odi et amo
Dat zou heel goed kunnen Lama. Antibiotica is zowel voor de goede als voor de slechte funest en dat eerste kan voor problemen zorgen als het er te weinig worden.

Het blijft een vervelende situatie maar gelukkig dat de apothekersassistente niet zo flauw was. Scheelt weer
quote:AsoTut schreef op 04 september 2014 @ 17:33:

Dat zou heel goed kunnen Lama. Antibiotica is zowel voor de goede als voor de slechte funest en dat eerste kan voor problemen zorgen als het er te weinig worden.

Het blijft een vervelende situatie maar gelukkig dat de apothekersassistente niet zo flauw was. Scheelt weer Tut, je hebt een nieuwe ava
odi et amo
Lamaatje, gewoon even een groet van mij. Ik denk aan je.

Sterkte!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:Elmervrouw schreef op 04 september 2014 @ 17:36:

Lamaatje, gewoon even een groet van mij. Ik denk aan je.

Sterkte!
odi et amo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven