waarschijnlijk longkanker
vrijdag 1 maart 2013 om 02:18
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
donderdag 11 september 2014 om 15:45
Hallo Lama,
Net als heel veel mensen lees ik je topic ook al mee vanaf het begin. Maar weet eigenlijk ook niet zo goed wat te schrijven..
Vind het mooi om te zien hoe je in het leven staan mbt de spirituele zaken. Ik geloof daar zelf ook in.
Ik wens je nog ontzettend veel fijne dagen toe!
Ontzettend balen dat je steeds meer beperkt wordt in je doen en laten.
Groetjes StoneSourFan
Net als heel veel mensen lees ik je topic ook al mee vanaf het begin. Maar weet eigenlijk ook niet zo goed wat te schrijven..
Vind het mooi om te zien hoe je in het leven staan mbt de spirituele zaken. Ik geloof daar zelf ook in.
Ik wens je nog ontzettend veel fijne dagen toe!
Ontzettend balen dat je steeds meer beperkt wordt in je doen en laten.
Groetjes StoneSourFan
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd...
donderdag 11 september 2014 om 20:27
Lieve Lama
Hier een meelezer,af en toe wel eens gereageerd.
Ik wil gewoon zeggen dat ik je een sterke vrouw vindt.En je bewonder hoe jij hier in staat ik kan het niet anders verwoorden.Ik heb het van dichtbij meegemaakt met mijn moeder en herken wel een aantal punten wat je verteld.Ik wil je even een dikke kus en knuffel geven.liefs Jennie
Ik wil gewoon zeggen dat ik je een sterke vrouw vindt.En je bewonder hoe jij hier in staat ik kan het niet anders verwoorden.Ik heb het van dichtbij meegemaakt met mijn moeder en herken wel een aantal punten wat je verteld.Ik wil je even een dikke kus en knuffel geven.liefs Jennie
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
vrijdag 12 september 2014 om 00:53
Hier nog een meelezer. Uit Zeeland en vermoedelijk uit jouw buurt als ik alles goed doorgelezen heb.
Dat het wat minder met je gaat merk je duidelijk aan de frequentie van je berichten.
Je hebt je energie hard nodig, je wereldje wordt kleiner.
Mens..wat heb ik bewondering voor jou ! Raar eigenlijk..want heb jij keus ?
Ik kan me niets voorstellen bij wat jij nu doormaakt..of ja..wel voorstellen misschien, maar alleen DAT maakt mij al overstuur.
Ik wil je gewoon sterkte wensen...jemig..sterkte...ook al zo'n slecht gekozen woord..
Ik wil je verlichting wensen...Laat je wereldje maar kleiner worden(ja duhhh..heb je keus ? NEE) Laat je koesteren door hen d
ie je koestering willen bieden...
Ik wens dat de zonnestralen op je bed vallen..ik wens je een vlinder voor je raam...ik wens dat je zegt en hoort wat nog gezegd en gehoord moet worden...ik wens je nog mooie momenten..wat dat is waar je geliefden lange tijd troost uit gaan putten...
Maar laat je wereld in vrede kleiner worden...
..en je zoon of je man gewoon onze lieve, domme en onzindingetjes voorlezen...
Dat het wat minder met je gaat merk je duidelijk aan de frequentie van je berichten.
Je hebt je energie hard nodig, je wereldje wordt kleiner.
Mens..wat heb ik bewondering voor jou ! Raar eigenlijk..want heb jij keus ?
Ik kan me niets voorstellen bij wat jij nu doormaakt..of ja..wel voorstellen misschien, maar alleen DAT maakt mij al overstuur.
Ik wil je gewoon sterkte wensen...jemig..sterkte...ook al zo'n slecht gekozen woord..
Ik wil je verlichting wensen...Laat je wereldje maar kleiner worden(ja duhhh..heb je keus ? NEE) Laat je koesteren door hen d
ie je koestering willen bieden...
Ik wens dat de zonnestralen op je bed vallen..ik wens je een vlinder voor je raam...ik wens dat je zegt en hoort wat nog gezegd en gehoord moet worden...ik wens je nog mooie momenten..wat dat is waar je geliefden lange tijd troost uit gaan putten...
Maar laat je wereld in vrede kleiner worden...
..en je zoon of je man gewoon onze lieve, domme en onzindingetjes voorlezen...
Je kan de ander niet veranderen, je zelf wel.
vrijdag 12 september 2014 om 09:38
Iedere dag lees ik hier, hoe het met je gaat. Ook ik leef met je mee. En ik vind het zo mooi hoe er hier door zovelen wordt meegeleefd. Het beeld komt bij me op dat al die viva-vrouwen in een cirkel om jou heen zijn, verbonden, en hopelijk jou zo een beetje kunnen "dragen". Ik wil je ook graag een goede dag wensen. En ja, op mijn avatar staat het Zeeuwse strand
ahahah you didn't say the magic word
vrijdag 12 september 2014 om 09:46
Lief Lamaatje, het doet me verdriet te lezen dat je krachten nu zo snel afnemen, dat je wereld zo klein wordt .... Ik hoop dat je - ook in dat hele kleine wereldje - toch nog mooie momenten beleeft met je man en je zoon. Ik hoop dat ze goed voor je zorgen, want dat heb je verdiend. Ik hoop dat je vandaag weer zo min mogelijk pijn en benauwdheid zult hebben, want vooral dat laatste lijkt me afschuwelijk.
Wij zijn allemaal zo machteloos, kunnen niets doen. Woonde ik maar bij je in de buurt, dan kwam ik je iedere dag een knuffel brengen, en een lekker hapje, en dan nam ik de was mee om die later weer schoon terug te brengen en je dan nóg een knuffel te geven ....
Wij zijn allemaal zo machteloos, kunnen niets doen. Woonde ik maar bij je in de buurt, dan kwam ik je iedere dag een knuffel brengen, en een lekker hapje, en dan nam ik de was mee om die later weer schoon terug te brengen en je dan nóg een knuffel te geven ....
vrijdag 12 september 2014 om 10:15
Goedemorgen allemaal. Goed geslapen hier.
Dank je wel Zaaz voor je mooie post.
Maar ik heb wel een klein verzoekje aan iedereen: please geen drama, daar hou ik niet zo van. Hoe lief bedoeld ook allemaal.
Grappig dat iedereen denkt dat zo'n Zeeuwse meid dan wel van typische Zeeuwse dingen houdt.
Ik heb een hekel aan blof (sorry aso, ben wel dol mosselen, toch iets dan) en op het strand bakken. Geef mij maar de Brabantse bossen of het Zwarte woud.
Jammer genoeg in de loop van het loop van het leven door een kermisakkefietje hoogtevrees opgelopen, dus Heidi nu met hoogtevrees.
Dank je wel Zaaz voor je mooie post.
Maar ik heb wel een klein verzoekje aan iedereen: please geen drama, daar hou ik niet zo van. Hoe lief bedoeld ook allemaal.
Grappig dat iedereen denkt dat zo'n Zeeuwse meid dan wel van typische Zeeuwse dingen houdt.
Ik heb een hekel aan blof (sorry aso, ben wel dol mosselen, toch iets dan) en op het strand bakken. Geef mij maar de Brabantse bossen of het Zwarte woud.
Jammer genoeg in de loop van het loop van het leven door een kermisakkefietje hoogtevrees opgelopen, dus Heidi nu met hoogtevrees.
odi et amo
vrijdag 12 september 2014 om 10:29
quote:jennie77 schreef op 11 september 2014 @ 20:27:
Lieve Lama
[[url="http://rlv.zcache.nl
/de_kus_van_mamma_s_van_de_lama_van_het_baby_briefkaart-r2f987d903f8747da890f24afb147b307_vgbaq_8byvr_324.jpg"]afbeelding[/url]]
Jennie, is jouw moeder tot het einde thuis gebleven, of is ze op het laatst naar een hospice gegaan.
Ik zit daar nu een beetje over te dubben. Thuis kan ik wel alle zorg krijgen, maar dat is wel een heel gedoe met constant wijkverpleging over de vloer. We zijn niet aanvullend verzekerd en dan kost het ook 40 euro per dag voor hospicezorg.
Lieve Lama
[[url="http://rlv.zcache.nl
/de_kus_van_mamma_s_van_de_lama_van_het_baby_briefkaart-r2f987d903f8747da890f24afb147b307_vgbaq_8byvr_324.jpg"]afbeelding[/url]]
Jennie, is jouw moeder tot het einde thuis gebleven, of is ze op het laatst naar een hospice gegaan.
Ik zit daar nu een beetje over te dubben. Thuis kan ik wel alle zorg krijgen, maar dat is wel een heel gedoe met constant wijkverpleging over de vloer. We zijn niet aanvullend verzekerd en dan kost het ook 40 euro per dag voor hospicezorg.
odi et amo
vrijdag 12 september 2014 om 10:30
Dan zou je het in mijn omgeving heel mooi vinden Lamaa, hier veel bossen, veel heuvels niet te ver van Valkenburg het 3 landenpunt en Maastricht.
Bij mij in de straat en achter ons huis is het in de winter net oostenrijk, ben zelf een Nijmeegse maar ik geniet enorm van dit kleine plaatsje Hoensbroek
Bij mij in de straat en achter ons huis is het in de winter net oostenrijk, ben zelf een Nijmeegse maar ik geniet enorm van dit kleine plaatsje Hoensbroek
vrijdag 12 september 2014 om 10:43
vrijdag 12 september 2014 om 10:44
quote:ronniemitchel schreef op 12 september 2014 @ 10:30:
Dan zou je het in mijn omgeving heel mooi vinden Lamaa, hier veel bossen, veel heuvels niet te ver van Valkenburg het 3 landenpunt en Maastricht.
Vast wel Ronnie, want ik ben ook in het kasteel geweest.
Sneeuw is echt geweldig. Vlak voor ik vorig jaar opgenomen werd zijn we een weekje in het Zwarte Woud geweest op 900 meter in een vakantieappartement. Daar hebben we heel erg van genoten.
S'morgens broodjes eten in de serre met uitzicht op een opgerept besneeuwd landschap. Van die grote pakken sneeuw op de brievenbussen en besneeuwde bossen. S'avonds open haard en gezellig samen koken.
Met de kerst zijn we ook een paar keer weggeweest, maar dan met de bus. Een klein weekje in een hotel in het zwarte woud en een keer 6 dagen Praag.
Vast wel Ronnie, want ik ben ook in het kasteel geweest.
Sneeuw is echt geweldig. Vlak voor ik vorig jaar opgenomen werd zijn we een weekje in het Zwarte Woud geweest op 900 meter in een vakantieappartement. Daar hebben we heel erg van genoten.
S'morgens broodjes eten in de serre met uitzicht op een opgerept besneeuwd landschap. Van die grote pakken sneeuw op de brievenbussen en besneeuwde bossen. S'avonds open haard en gezellig samen koken.
Met de kerst zijn we ook een paar keer weggeweest, maar dan met de bus. Een klein weekje in een hotel in het zwarte woud en een keer 6 dagen Praag.
odi et amo