Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Morgen Lamaatje!

Hoe is het vandaag?

Ik hoop dat je lekker geslapen hebt.

Liefs.
Hoi Lamaatje! Ik wilde je even een knuffel komen geven.
Goedemiddag dan maar. Ik had vanmorgen al geschreven, maar ik zie mijn tekstje niet meer staan. Raar.

Goed geslapen in ieder geval. En ja de sokken zijn af.

Verder last van benauwdheid en hoesten, dus niet zo lekker allemaal. Ook een goed bericht: vanavond pizza

Ja, leuk die grumpy cat

Anna, hij is weer om te zoenen.
odi et amo
De grumpy cat is geweldig

Ik lees ook altijd mee Lama, ook op vakantie heb ik regelmatig aan je gedacht, al was het maar omdat in Oostenrijk erg veel lamaboerderijen zijn

Heb je mijn kaartje ook gehad?

Fijn dat de sokken af zijn!
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
quote:clementien schreef op 09 september 2014 @ 13:22:

De grumpy cat is geweldig

Ik lees ook altijd mee Lama, ook op vakantie heb ik regelmatig aan je gedacht, al was het maar omdat in Oostenrijk erg veel lamaboerderijen zijn

Heb je mijn kaartje ook gehad?

Fijn dat de sokken af zijn!Meid, ik heb zoveel kaarten. Ze komen nog, maar ik kan niet alle namen onthouden. Weet je nog wat erop stond, dan heb ik hem zo gevonden.
odi et amo
Is al wat weken terug hoor, naar het ziekenhuis gestuurd Maakt niet uit, je hebt hem vast gehad
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Ha die Lama. Gisteren ging ik bij een vriendin een stukje mee fietsen. En toen kwamen we langs een wei met allemaal lama's en alpaca's. Wat gun ik je het daar eens lekker rustig naar te kunnen kijken.

Goed dat je weer boven water bent.
Life is short. Eat dessert first.
Hoi Lamaatje. Liefs voor jou! Smakelijk eten straks (of nu), pizza!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hoe smaakte je pizza? Zelf gemaakt door je keukenprins?

Hoop dat je vandaag niet te veel last gehad hebt van je benauwdheid en het hoesten. Fijne avond nog!
Lama en Pizza;kostelijke combinatie

Everything you see I owe to spaghetti!
Groot gelijk Anna.

Pizza smaakte heerlijk. Echt handig die van tante Janny. Uitrollen en beleggen maar.

Lekker slapen straks.
odi et amo
Een goede nacht gewenst lama!
Hè getver, benauwdheid is erg naar. Heb je wel iets van de arts gehad wat daar goed tegen helpt? Wel fijn dat je nog steeds van lekker eten kunt genieten. Vaak gaat het niet lekker voelen samen met slechte eetlust. Maar zo te horen is jouw man een keukenprins dus dat zal zeker meehelpen

Hoop op een beter dagje voor je morgen zodat je weer fijn verder kunt met breien en hier het forum onveilig maken
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Tante Janny pizza heb ik nog nooit gekocht, maar is een aanrader dus. Een bijna zelf gemaakte pizza

Ik hoop dat je een goede nachtrust gehad hebt en een fijne dag tegemoet gaat!
Goedemorgen Lama,

Tante Janny (vd Pizza) ken ik niet, maar klinkt goed. Prettig dat je zo geniet van lekker eten; geeft op meerdere fronten energie.

Hier schijnt de zon, bij jou ook?

Everything you see I owe to spaghetti!
Morgen Lamaatje!

Hoe voel je je vandaag?

Inderdaad fijn dat je zo van eten kunt

genieten. Dat is bij mij altijd een probleem

als ik me niet lekker voel en dan word je snel

nog slapper.

Liefs!
Goedensmorgens Lamaatje.
Goedemorgen Lama! Hoop dat je een goede nachtrust hebt gehad. Lukt het breien vandaag een beetje? Hoe zien je dagen er momenteel uit? Lig je veel op bed of lukt het om wat rond te scharrelen in huis?

Een goede dag toegewenst!
quote:Annapicobella schreef op 10 september 2014 @ 09:54:

[afbeelding]Lieve foto!
quote:bibi72 schreef op 10 september 2014 @ 10:53:

Goedemorgen Lama! Hoop dat je een goede nachtrust hebt gehad. Lukt het breien vandaag een beetje? Hoe zien je dagen er momenteel uit? Lig je veel op bed of lukt het om wat rond te scharrelen in huis?

Een goede dag toegewenst!

Hey Lamaatje,

Bibi72 was me voor, dat wilde ik ook juist vragen.Trek je het nog een beetje? Warme
Goedenavond allemaal. Beetje slaapdag vandaag. Af en toe ook wel eens nodig.

Fijne avond allemaal en lekker slapen strakjes.
odi et amo
Jij ook een rustige en ontspannende avond Lama en slaap lekker.

Hallo Lamaatje, even gewoon een lieve groet aan jou.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven