waarschijnlijk longkanker
vrijdag 1 maart 2013 om 02:18
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
dinsdag 9 september 2014 om 12:35
Goedemiddag dan maar. Ik had vanmorgen al geschreven, maar ik zie mijn tekstje niet meer staan. Raar.
Goed geslapen in ieder geval. En ja de sokken zijn af.
Verder last van benauwdheid en hoesten, dus niet zo lekker allemaal. Ook een goed bericht: vanavond pizza
Ja, leuk die grumpy cat
Anna, hij is weer om te zoenen.
Goed geslapen in ieder geval. En ja de sokken zijn af.
Verder last van benauwdheid en hoesten, dus niet zo lekker allemaal. Ook een goed bericht: vanavond pizza
Ja, leuk die grumpy cat
Anna, hij is weer om te zoenen.
odi et amo
dinsdag 9 september 2014 om 13:22
dinsdag 9 september 2014 om 13:53
quote:clementien schreef op 09 september 2014 @ 13:22:
De grumpy cat is geweldig
Ik lees ook altijd mee Lama, ook op vakantie heb ik regelmatig aan je gedacht, al was het maar omdat in Oostenrijk erg veel lamaboerderijen zijn
Heb je mijn kaartje ook gehad?
Fijn dat de sokken af zijn!Meid, ik heb zoveel kaarten. Ze komen nog, maar ik kan niet alle namen onthouden. Weet je nog wat erop stond, dan heb ik hem zo gevonden.
De grumpy cat is geweldig
Ik lees ook altijd mee Lama, ook op vakantie heb ik regelmatig aan je gedacht, al was het maar omdat in Oostenrijk erg veel lamaboerderijen zijn
Heb je mijn kaartje ook gehad?
Fijn dat de sokken af zijn!Meid, ik heb zoveel kaarten. Ze komen nog, maar ik kan niet alle namen onthouden. Weet je nog wat erop stond, dan heb ik hem zo gevonden.
odi et amo
woensdag 10 september 2014 om 00:10
Hè getver, benauwdheid is erg naar. Heb je wel iets van de arts gehad wat daar goed tegen helpt? Wel fijn dat je nog steeds van lekker eten kunt genieten. Vaak gaat het niet lekker voelen samen met slechte eetlust. Maar zo te horen is jouw man een keukenprins dus dat zal zeker meehelpen
Hoop op een beter dagje voor je morgen zodat je weer fijn verder kunt met breien en hier het forum onveilig maken
Hoop op een beter dagje voor je morgen zodat je weer fijn verder kunt met breien en hier het forum onveilig maken
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
woensdag 10 september 2014 om 11:41
quote:bibi72 schreef op 10 september 2014 @ 10:53:
Goedemorgen Lama! Hoop dat je een goede nachtrust hebt gehad. Lukt het breien vandaag een beetje? Hoe zien je dagen er momenteel uit? Lig je veel op bed of lukt het om wat rond te scharrelen in huis?
Een goede dag toegewenst!
Hey Lamaatje,
Bibi72 was me voor, dat wilde ik ook juist vragen.Trek je het nog een beetje? Warme
Goedemorgen Lama! Hoop dat je een goede nachtrust hebt gehad. Lukt het breien vandaag een beetje? Hoe zien je dagen er momenteel uit? Lig je veel op bed of lukt het om wat rond te scharrelen in huis?
Een goede dag toegewenst!
Hey Lamaatje,
Bibi72 was me voor, dat wilde ik ook juist vragen.Trek je het nog een beetje? Warme