Warme balzak

woensdag 16 september 2009 om 11:11
quote:misschicken schreef op 16 september 2009 @ 11:06:
Grotere onderbroeken kopen, of er een koelelementje in leggen?
dit las ik net toen ik onze directeur aan de telefoon kreeg. Was niet handig......
mag niet forummen op het werk, mag niet forummen op het werk
(maar doet het lekker toch)
Grotere onderbroeken kopen, of er een koelelementje in leggen?
dit las ik net toen ik onze directeur aan de telefoon kreeg. Was niet handig......
"ik ben het, Barbabelladingdong"

woensdag 16 september 2009 om 11:12
quote:jemagmebloempjenoemen schreef op 16 september 2009 @ 11:08:
Sarah, flauw op die manier reageren.
ik maak me zorgen erover. Vroeg me af of het de kan sop onvruchtbaarheid vergroot. dat gaat mij ook aan he.
Flauw? Ik ben bloedserieus! Mannen zijn allemaal anders, de ene heeft een grote pik, de andere een kleine. De ene heeft lange nagels, de andere korte. De ene heeft spierballen, de andere niet. De ene heeft veel haar op zijn lijf, de andere niet. De ene heeft iets koudere ballen, en de andere heeft warmere ballen.
Als HIJ er geen last van heeft is er dus niets aan de hand, aangezien HIJ zijn lijf het beste kent.
ik maak me zorgen erover. Vroeg me af of het de kan sop onvruchtbaarheid vergroot. dat gaat mij ook aan he.
Flauw? Ik ben bloedserieus! Mannen zijn allemaal anders, de ene heeft een grote pik, de andere een kleine. De ene heeft lange nagels, de andere korte. De ene heeft spierballen, de andere niet. De ene heeft veel haar op zijn lijf, de andere niet. De ene heeft iets koudere ballen, en de andere heeft warmere ballen.
Als HIJ er geen last van heeft is er dus niets aan de hand, aangezien HIJ zijn lijf het beste kent.

woensdag 16 september 2009 om 11:13
Hoe is je engels TO?
Scrotal Temperature
The scrotal sac normally keeps the testes at a temperature of between 94 and 96 degrees Fahrenheit. At temperatures above 96 degrees, sperm production is greatly inhibited or stopped completely.
The average scrotal temperature of infertile men was found to be significantly higher than that of fertile men. Reducing scrotal temperature in infertile men will often make them fertile.
You can reduce the scrotal temperature by: Not exercising too hard
Not wearing tight-fitting underwear or tight jeans, and
Avoiding hot tubs.
Scrotal Temperature
The scrotal sac normally keeps the testes at a temperature of between 94 and 96 degrees Fahrenheit. At temperatures above 96 degrees, sperm production is greatly inhibited or stopped completely.
The average scrotal temperature of infertile men was found to be significantly higher than that of fertile men. Reducing scrotal temperature in infertile men will often make them fertile.
You can reduce the scrotal temperature by: Not exercising too hard
Not wearing tight-fitting underwear or tight jeans, and
Avoiding hot tubs.

woensdag 16 september 2009 om 11:14
quote:jemagmebloempjenoemen schreef op 16 september 2009 @ 11:08:
Sarah bedoelde het met een volgens mij....
Idd, een continu warme omgeving van de balzak man is niet echt goed voor de vruchtbaarheid.
Sarah bedoelde het met een volgens mij....
Idd, een continu warme omgeving van de balzak man is niet echt goed voor de vruchtbaarheid.

woensdag 16 september 2009 om 11:14
Overigens is de temperatuur IN de balzak 2 graden lager dan je lichaamstemp. Mocht je vent idd, zoals Kip heel terecht opmerkt, veel strakke dingen aanhebben, tsja dan moeten ze (heel simpel gezegd) even stoom afblazen en dan kan het zijn dat het zaakje wat warmer aanvoelt.
Maar misschien is de lichaamstemp van je vent wel gewoon warmer dan die van jou, en voelt hij gewoon altijd warm aan.
Maar misschien is de lichaamstemp van je vent wel gewoon warmer dan die van jou, en voelt hij gewoon altijd warm aan.

woensdag 16 september 2009 om 11:15
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 16 september 2009 @ 11:11:
[...]
Strafregels elders dan op het beleidstopic tellen niet mee!
*einde offtopic*
[...]
Strafregels elders dan op het beleidstopic tellen niet mee!
*einde offtopic*

woensdag 16 september 2009 om 11:16

woensdag 16 september 2009 om 11:18
Ik keur hem helemaal niet als fokstier. Waar slaat dat nu weer op....
Hij is de man met wie ik oud wil worden en ook kinderen krijgen. Dus als ik iets constateer, waar ik overigens ok met hem over gepraat heb, en ik maak me daar zorgen om dat zou het fijn zijn als ik serieuze antwoorden zou krijgen.
Hij is de man met wie ik oud wil worden en ook kinderen krijgen. Dus als ik iets constateer, waar ik overigens ok met hem over gepraat heb, en ik maak me daar zorgen om dat zou het fijn zijn als ik serieuze antwoorden zou krijgen.

woensdag 16 september 2009 om 11:21
quote:jemagmebloempjenoemen schreef op 16 september 2009 @ 11:18:
Dus als ik iets constateer, waar ik overigens ok met hem over gepraat heb, en ik maak me daar zorgen om dat zou het fijn zijn als ik serieuze antwoorden zou krijgen.
Wat zei hij er zelf over?
En eeh, ik dacht toch dat je ook serieuze reacties hebt gehad?
Dus als ik iets constateer, waar ik overigens ok met hem over gepraat heb, en ik maak me daar zorgen om dat zou het fijn zijn als ik serieuze antwoorden zou krijgen.
Wat zei hij er zelf over?
En eeh, ik dacht toch dat je ook serieuze reacties hebt gehad?

woensdag 16 september 2009 om 11:21
quote:jemagmebloempjenoemen schreef op 16 september 2009 @ 11:18:
Ik vind 't belachelijk dat je het uberhaupt opvalt dat iemands ballen warm zijn. En nog belachelijker dat je je gelijk zorgen gaat maken over iemands vruchtbaarheid. Wat zou jij er van vinden als je man je bij 't vingeren te warm/koud vindt en daaraan de conclusie bindt dat je misschien verminderd vruchtbaar zou kunnen zijn?
Maakt hij zichzelf zorgen over zijn vruchtbaarheid eigenlijk?
Zou het overigens wel 'n lachertje vinden als naderhand blijkt dat hij hartstikke vruchtbaar uit de test komt terwijl jij niet kunt produceren.
Ik vind 't belachelijk dat je het uberhaupt opvalt dat iemands ballen warm zijn. En nog belachelijker dat je je gelijk zorgen gaat maken over iemands vruchtbaarheid. Wat zou jij er van vinden als je man je bij 't vingeren te warm/koud vindt en daaraan de conclusie bindt dat je misschien verminderd vruchtbaar zou kunnen zijn?
Maakt hij zichzelf zorgen over zijn vruchtbaarheid eigenlijk?
Zou het overigens wel 'n lachertje vinden als naderhand blijkt dat hij hartstikke vruchtbaar uit de test komt terwijl jij niet kunt produceren.