Gezondheid alle pijlers

Wat helpt echt tegen schrale lippen?

02-11-2014 00:10 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dagelijks trek ik de vellen van mijn lippen, zo schraal zijn ze. Smeer me suf met labello en vaseline maar het helpt maar niet. Heeft iemand een wondermiddel dat echt helpt tegen schrale lippen?
Stoppen met labello te smeren!
Yep, stoppen met smeren. Het wordt dan even een tijdje slechter voordat het beter wordt. Je lippen moeten zichzelf weer kunnen herstellen.
Stoppen met smeren.
StoppEn met smeren werkt het beste, of iig minderen laat je lippen zichzelf herstellen en als het echt zeer doet een beetje vaseline.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Elisabeth Arden crème werkt goed.
Helaas heb ik dat ook al geprobeerd. Hele weken gestopt maar nog steeds droge en schrale lippen Wat kan ik er wel op smeren?
Blistex!

Ik kan verder smeren wat ik wil maar niets helpt!

1 of 2 dagen Blistex smeren en het is over.
Ik sluit me aan bij stoppen met smeren. En scrubben.

Als je smeert, dan blistex inderdaad. Een dikke laag voordat je gaat slapen.

En je moet niet teveel likken aan je lippen. Vaak gebeurt dat wel met smeersels, want ze proeven lekker of juist niet, maar je bent de hele tijd in de weer met je lippen en dat is niet goed. Denk maar de rest van je huid: als die de hele dag natgemaakt, afgedroogd, natgemaakt wordt, zal hij ook uitdrogen.
Voordat je gaat slapen je lippen zachtjes scrubben met een electrische tandenborstel. Dik insmeren met Blistex en dit een dag of 3, 4 herhalen.

Als dat niet werkt weet ik het ook niet meer.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Blistex is het enige dat bij mij helpt.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Oei, dat likken doe ik dus voortdurend en is echt een gewoonte geworden. Elektrische tandenborstel heb ik niet maar dat kan misschien ook wel met een gewone tandenborstel? Dan ga ik dat maar eens proberen samen met de blistex. Heb daar een klein trauma van omdat ik ooit potje tijgerbalsem voor blistex aan zag. Thanks voor alle tips!
Elektrische tandenborstel heb ik niet maar dat kan misschien ook wel met een gewone tandenborstel?

Normaal gezien wel.
Adem je door je mond? Dat krijg je ook schrale lippen van. Als ik verkouden ben (met een dichte neus), krijg ik geheid droge lippen.
Vaseline of uierzalf
Overdag een neusademer, slapend een mondademer. Dat verklaart misschien wel waarom ik vooral 's ochtends last ervan heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven