Wat kan ik verder doen?

woensdag 31 juli 2013 om 12:07
Lief dat je je zo om iemand bekommert. Ken je de persoon wel redelijk? Ik zou gewoon eens vragen of alles wel in orde is. Misschien dat je hulp aan kunt bieden of samen eens kijken naar een oplossing wie die benodigde hulp zou kunnen bieden, ik kan me namelijk voorstellen dat jij zelf ook meer aan je hoofd hebt dan voor een volwassen man zorgen.

woensdag 31 juli 2013 om 12:12
Ik zou bellen met het 'meldpunt zorg en overlast' in de regio. Due hebben contacten met politie, ggz enz. Ook kunnen zij op huisbezoek gaan, zonder dat ze vertellen van wie de melding is gekomen.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

woensdag 31 juli 2013 om 12:22
Waarom heb je het idee dat het niet op prijs wordt gesteld?
Dan zou ik ook zeggen, bel de politie met je melding. Klinkt best heftig hoor! Maar (en nu zeg ik even iets heel ergs) hij kan ook bijvoorbeeld ziek zijn waardoor hij sterk vermagerd en dit bij het ziektebeeld hoort.
Maar bij twijfel altijd wat doen, vind ik. Goed zo vrouw!
Dan zou ik ook zeggen, bel de politie met je melding. Klinkt best heftig hoor! Maar (en nu zeg ik even iets heel ergs) hij kan ook bijvoorbeeld ziek zijn waardoor hij sterk vermagerd en dit bij het ziektebeeld hoort.
Maar bij twijfel altijd wat doen, vind ik. Goed zo vrouw!