wat moet ik hier nu mee?
zondag 8 juni 2014 om 22:44
Sinds enkele weken voel ik mij anders. Ik heb al een tijdje het idee dat ik zwanger ben. Ik heb zwangerschapstesten gedaan maar die zijn allemaal negatief. Ik voel me ontzettend moe en moet vaak plassen. Verder ben ik heel snel boos/geirriteerd en huil heel snel om allerlei dingen. Dit had ik bij mijn zwangerschap ook. Toch heb ik gewoon menstruatie gekregen alleen is na 2 dagen het ergste al geweest terwijl dat eerder nog volle 4 dagen duurde. Omdat ik wel menstrueer dacht ik dat ik me vergist had. Maar sinds 2 weken krijg ik ineens meer vetkwabjes. Sinds een paar dagen passen al mijn broeken niet meer. 5 weken geleden heb ik een broek gekocht die prima zat, hij zit nu veel te strak. Mijn buik is echt wat meer toegenomen in omvang. Heb nu echt zo'n kwab boven waar mijn broek dicht gaat, dit heb ik nog nooit gehad. In gewicht ben ik niets aangekomen. Ik snap er niets van. Afgelopen week verwachtte ik mijn ovulatie dus ben ovutesten gaan doen. Ik ben er op tijd mee begonnen. Tot nu toe al 6 dagen negatieve testen, geen eisprong dus. Ik ga nog wel een paar dagen door. Het enige wat ik kan bedenken is dat ik toch zwanger ben.
Weet iemand of er aandoeningen zijn waarbij je deze klachten hebt, bv heel erg moe en in korte tijd dikkere buik krijgen? Ik weet niet wat ik er van moet denken.
Weet iemand of er aandoeningen zijn waarbij je deze klachten hebt, bv heel erg moe en in korte tijd dikkere buik krijgen? Ik weet niet wat ik er van moet denken.

maandag 9 juni 2014 om 02:53
Een vrouw kan heel ver gaan in het zichzelf zwanger denken, vooral als het een grote vrees of wens is.
Test nog een keer en zie dan bevestigd dat je niet zwanger bent.
Als je klachten dan nog niet verdwijnen, is er wat anders aan de hand.
Maar waarschijnlijk gewoon niks.
Test nog een keer en zie dan bevestigd dat je niet zwanger bent.
Als je klachten dan nog niet verdwijnen, is er wat anders aan de hand.
Maar waarschijnlijk gewoon niks.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
maandag 9 juni 2014 om 08:35
Ik vind het zelf ook vreemd. De maanden hiervoor ben ik ook ongesteld geworden maar toen had ik niet het gevoel wat ik nu heb. Dat ik nu geen eisprong heb maakt het weer vreemder. Ik heb de klachten wel degelijk en als dat komt door bv schildklier dan heb ik er ook vrede mee want dan weet ik waar het van komt. Nu vraag ik me steeds af wat er is waardoor ik zo moe ben en mijn broeken niet meer pas terwijl ik niet ben aangekomen.