Gezondheid alle pijlers

Waterige vaginale uitscheiding

23-08-2017 09:01 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Ik heb sinds vrijdag/zaterdag het volgende gênante en vervelende probleem : ik heb last van enorm veel waterige vaginale uitscheiding, het loopt soms zo van mijn been af.. Mijn onderbroek is soms doorweekt. De uitscheiding is wit tot een heel licht gele toets. Niet echt een afwijkend kleur dus. Ook geen geurtjes, ruikt naar niets.
Ook heb ik sinds vorige week vaginale jeuk en jeuk aan de vulva. Ik had mijn maandstonden toen en dacht dat het door het maandverband/tampon kon komen.

Ik heb gisterenavond een vaginale suppo/zetpil gebruikt tegen een vaginale schimmel. Zal misschien nog te vroeg zijn om nu al verbetering te merken.

Hebben jullie enig idee op wat die uitscheiding kan duiden?
Ik ben ook van plan om morgen bij de huisdokter langs te gaan.
anoniem_302817 wijzigde dit bericht op 23-08-2017 09:15
0.45% gewijzigd
wat is een suppo??
lilalinda schreef:
23-08-2017 09:08
wat is een suppo??
Een zetpil. (sorry ik ben van België en wordt hier standaard gebruikt ;-) )
ahaaa, dank je

ik zou hetzelfde doen als jij: ´suppo´ tegen schimmel en als dat niet helpt naar de huisarts
Ik heb op internet wat opzoekwerk gedaan maar bij een schimmel zou je net een dikke witte slijmacheiding moeten hebben in plaats van waterig.. Mijn vriend (ondertussen bijna 11 maand samen) zegt geen soa te hebben. Ik ben toch wat ongerust..
Kun je zwanger zijn?
Is het geen sperma dat eruit loopt? Dat is als je vriend net is klaargekomen wit, maar wordt daarna waterig.
lilalinda schreef:
23-08-2017 09:24
Kun je zwanger zijn?
Ik neem de pil (eleonore 30) en heb vorige week mijn menstruatie gehad. Dus ik ben vrij zeker van niet.

Heb net even de bijsluiting van mijn pil bekeken en in uitzonderlijke gevallen kan er vaginale afscheiding zijn. Maar ik neem deze pil al jaren dus als dit een bijwerking ervan is, raar dat het pas na jaren zou zijn.
Bij vaginale schimmel lees ik verschillende symptomen. Op vele websites dat de afscheiding dik en romerig lijkt, op sommige wordt ook beschreven dat deze waterig kan zijn..
De symptomen zijn ook opgetreden vóór de seks. Ik zie mijn vriend enkel in het weekend en de symptomen zijn vrijdag begonnen.
en de zetpil geeft geen verbetering? Ik vind die zelf altijd erg snel werken.
lilalinda schreef:
23-08-2017 09:37
en de zetpil geeft geen verbetering? Ik vind die zelf altijd erg snel werken.
De jeuk komt met momenten, het is niet super erg. Heb wel de indruk dat het daar beneden wat minder geïrriteerd lijkt, voorlopig ook geen erge jeuk. Ik voel het wel maar krabben doe ik niet of het wordt erger. Die uitscheiding is nog niet beter. Heb op een ander forum wel gelezen dat velen hier last van hebben bij die zetpil en dat het toch even duurt voor de klachten over gaan (of soms zelfs niet verdwijnen).
Het zal huisarts worden denk ik, en ondertussen eens laten testen op soa's, je weet maar nooit...
Wat zei de huisarts?
lilalinda schreef:
24-08-2017 11:27
Wat zei de huisarts?
Ik heb om 15u een afspraak, kon niet vroeger gaan..
De jeuk is ondertussen helemaal weg! Enkel die afscheiding is er nog. Wel wat minder heb ik zo de indruk, maar zeker niet zoals ze gewoonlijk bij mij was. Gelige kleur, gelukkig geen visgeur of andere afwijkende geur te merken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven