Gezondheid alle pijlers

Waterige witte afscheiding

13-05-2014 20:02 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje, misschien dat iemand het herkend.

Ik heb sinds vandaag last van waterige afscheiding dat een beetje wit is en het ruikt ook.m Ik had vandaag thuis een trainingsbroek aan zonder slipje, omdat ik al voelde dat ik mijn vagina een beetje met rust moest laten.. Nu zie ik gewoon een natte vlek tussen mijn benen. Het is dus best veel waterige afscheiding. Daarnaast heb ik ook pijn in mijn vagina : kan het niet beschrijven, beetje stekende pijn alsof ik ongesteld moet worden.

Ik heb namelijk altijd een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden een drukkend, stekende pijn. Maar nu hoef ik pas ongeveer over twee weken ongesteld te worden.

Weet iemand toevallig wat dit is? Iemand ervaringen?
Geen idee maar bel ff naar je..... euhhh... huisarts!
Been there, done that, got the T-shirt.
Ja, dat ga ik ook doen. Maar aangezien hij morgenochtend weer te bereiken is, vroeg ik me af of iemand me vanavond al kan vertellen wat er eventueel aan de hand kan zijn.
Een schimmelinfectie?

Nu ik je verhaal beter lees en ik zie dat je rond die periode zit denk ik ook je eisprong. Daar kan je behoorlijk wat afscheiding door hebben. En steken heb ik ook vaak rond die tijd.
Lijkt mij gewoon je eisprong! Klopt qua tijd ook..
Wat lunalovegood zegt. Heb dat rond die periode ook altijd. Afscheiding ruikt wat sterker, is ook meer. Maar als je het niet vertrouwd, gewoon naar de huisarts
Dus als je zwanger wilt worden.. Nu!! (anders even niet doen )
Volgens mij is het je eisprong

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven