weekendje welnessen
zaterdag 12 mei 2018 om 11:48
hallo.
ik zoek een welnesscentrum waar ik een vriendin mee als verrassing mee naar toe kan nemen.
dus met 1 of 2 overnachtingen en dan lekker kop en lichaammassage. packingen van weet ik veel wat.
geen sauna, want daar houden we beide niet van. al zal dat in ieder welnesscentrum wel zitten, maar daar hoef ik niks van.
ik zie zoveel, maar kan toch niks vinden. en dan zie ik allemaal dat je verschillende behandelingen apart kan kopen, maar ik wil eigenlijk een soort all in.
hoeft niet de goedkoopste te zijn, maar ook zeker niet de duurste.
niet in het westen van nl of helemaal bovenaan. ergens in brabant ofzo.
ik zoek een welnesscentrum waar ik een vriendin mee als verrassing mee naar toe kan nemen.
dus met 1 of 2 overnachtingen en dan lekker kop en lichaammassage. packingen van weet ik veel wat.
geen sauna, want daar houden we beide niet van. al zal dat in ieder welnesscentrum wel zitten, maar daar hoef ik niks van.
ik zie zoveel, maar kan toch niks vinden. en dan zie ik allemaal dat je verschillende behandelingen apart kan kopen, maar ik wil eigenlijk een soort all in.
hoeft niet de goedkoopste te zijn, maar ook zeker niet de duurste.
niet in het westen van nl of helemaal bovenaan. ergens in brabant ofzo.
zaterdag 12 mei 2018 om 12:55
zaterdag 12 mei 2018 om 13:38
zaterdag 12 mei 2018 om 14:33
maandag 14 mei 2018 om 13:18
waar krijg jij dan kriebel? ben jij nudist maar hou jij niet van hitte van de sauna?
ik wil echt niet in me blootje. ook niet bij me vriendin. voor hetzelfde geld krijgt ze dan ook kriebel hahah
maandag 14 mei 2018 om 15:31
ik ken ze allebei, maar ze zijn niet met elkaar te vergelijken. De insteek is nogal anders. Bussloo is echt een saunacomplex met alle mogelijke en onmogelijke soorten sauna's, bubbelbaden etc en de mogelijkheid om massages enz te boeken.
Het Sanadome draait meer om de thermische baden, heeft ook bubbelbaden en een Turks stoombad en sauna, maar is alleen toegankelijk met badkleding. Daarnaast hebben ze ook de massages, lichaamspakkingen etc. Bij beiden zijn er overnachtingsmogelijkheden.
Ik zou geen 2 massages op 1 dag doen, dat lijkt me echt niet fijn
Het Sanadome draait meer om de thermische baden, heeft ook bubbelbaden en een Turks stoombad en sauna, maar is alleen toegankelijk met badkleding. Daarnaast hebben ze ook de massages, lichaamspakkingen etc. Bij beiden zijn er overnachtingsmogelijkheden.
Ik zou geen 2 massages op 1 dag doen, dat lijkt me echt niet fijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 14 mei 2018 om 15:36
Bussloo is in principe een saunacomplex, maar heeft ook een hotel met restaurant (waar je ook als niet sauna bezoeker gewoon kunt verblijven) en een aparte (geklede) ingang voor de behandelruimtes.
Dua als je geen gebruik wilt maken van ds sauna’s dan hoef je daar helemaal niet te komen.
Ook ligt het aan een mooi meer/recreatie gebied als je s avonds nog een wandelingetje maken.
Wij hebben ons er twee dagen goed vermaakt( waarvan 1 dag in de sauna )
Dua als je geen gebruik wilt maken van ds sauna’s dan hoef je daar helemaal niet te komen.
Ook ligt het aan een mooi meer/recreatie gebied als je s avonds nog een wandelingetje maken.
Wij hebben ons er twee dagen goed vermaakt( waarvan 1 dag in de sauna )
maandag 14 mei 2018 om 19:25
Ik hou van massages, maar 2 achter elkaar is een beetje veel. Kun je niet de ene dag een massage doen, en de andere dag een gezichtsbehandeling en mani/pedicure behandeling, of een lichaamspakking oid?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje