Gezondheid alle pijlers

weekendje welnessen

12-05-2018 11:48 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo.
ik zoek een welnesscentrum waar ik een vriendin mee als verrassing mee naar toe kan nemen.
dus met 1 of 2 overnachtingen en dan lekker kop en lichaammassage. packingen van weet ik veel wat.
geen sauna, want daar houden we beide niet van. al zal dat in ieder welnesscentrum wel zitten, maar daar hoef ik niks van.
ik zie zoveel, maar kan toch niks vinden. en dan zie ik allemaal dat je verschillende behandelingen apart kan kopen, maar ik wil eigenlijk een soort all in.
hoeft niet de goedkoopste te zijn, maar ook zeker niet de duurste.
niet in het westen van nl of helemaal bovenaan. ergens in brabant ofzo.
Dan zou ik een leuk hotel zoeken dat ook massages aanbiedt. Wellnesscentra zijn toch vooral sauna waar ne een behandeling kunt bijboeken.
En een kopmassage? Klinkt niet heel ontspannend 😂
hahaha ja ik kon niet op hoofd komen.
maar doen hotels ook packingen van bijv modder?
Spa Zuiver in het Amsterdamse bos, daar zit een hotel bij en het behandelingendeel kun je bezoeken zonder de sauna te hoeven betreden.

‘All in’ voor behandelingen heb ik nog niet eerder gezien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ik had er nog bij willen zetten van niet in amsterdam haha. maar zal toch even kijken.
en wie weet hebben ze nog elders in het land iets van hun zitten.
all in leek me juist ook wel mogelijk bij zoiets, maar dat heb ik dus mis. jammer.
ziet er wel heel goed uit bij spa zuiver! maar alles wat ik wilde reserveren is niet mogelijk.
misschien moet ik naar een andere dag kijken. of niet teveel willen?
leek me leuk om bijv gezichtbehandeling
lichaammassage
lichaamzuivering
en evt een waxje
Daar heb je toch geen twee/drie dagen voor nodig? Zoek een wellness uit die alle behandelingen doet die jij wilt, bel ze op en vraag of het allemaal achter elkaar gepland kan worden, zodat je niet de sauna in hoeft...
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Wat lief dat jij dit voor je vriendin wil doen!
Verder heb ik geen tips.
Ik hou ook niet van de sauna hahaha, wel van het blote maar ik krijg kriebel.
In oss heb je het Spahuys, soort prive welness. Boek je zelf een hotelletje in de buurt.
spahuys ziet er goed uit, en mooie afstand. bedankt.
die staat in me top 10 nu. hoop op meer tips.
Loca_Loca schreef:
12-05-2018 21:12
Wat lief dat jij dit voor je vriendin wil doen!
Verder heb ik geen tips.
Ik hou ook niet van de sauna hahaha, wel van het blote maar ik krijg kriebel.
waar krijg jij dan kriebel? ben jij nudist maar hou jij niet van hitte van de sauna?
ik wil echt niet in me blootje. ook niet bij me vriendin. voor hetzelfde geld krijgt ze dan ook kriebel hahah
je zou eens kunnen kijken bij het Sanadome in Nijmegen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Thermen bussloo bij Apeldoorn in de buurt. Volgens mij kan je daar ook gebruik maken van de massages zonder de sauna door te moeten. Hotel en restaurant zijn erg fijn daar.
die ga ik nu even bekijken. ligt ook mooi in de route.
zijn jullie daar geweest?
en is het stom om op 1 dag 2 uitgebreide masages te doen? beter denk op zaterdag de ene massage en op zondag een andere denk he
ik ken ze allebei, maar ze zijn niet met elkaar te vergelijken. De insteek is nogal anders. Bussloo is echt een saunacomplex met alle mogelijke en onmogelijke soorten sauna's, bubbelbaden etc en de mogelijkheid om massages enz te boeken.
Het Sanadome draait meer om de thermische baden, heeft ook bubbelbaden en een Turks stoombad en sauna, maar is alleen toegankelijk met badkleding. Daarnaast hebben ze ook de massages, lichaamspakkingen etc. Bij beiden zijn er overnachtingsmogelijkheden.

Ik zou geen 2 massages op 1 dag doen, dat lijkt me echt niet fijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Bussloo is in principe een saunacomplex, maar heeft ook een hotel met restaurant (waar je ook als niet sauna bezoeker gewoon kunt verblijven) en een aparte (geklede) ingang voor de behandelruimtes.
Dua als je geen gebruik wilt maken van ds sauna’s dan hoef je daar helemaal niet te komen.
Ook ligt het aan een mooi meer/recreatie gebied als je s avonds nog een wandelingetje maken.

Wij hebben ons er twee dagen goed vermaakt( waarvan 1 dag in de sauna )
rozamunda schreef:
14-05-2018 13:26
en is het stom om op 1 dag 2 uitgebreide masages te doen? beter denk op zaterdag de ene massage en op zondag een andere denk he

Ik hou van massages, maar 2 achter elkaar is een beetje veel. Kun je niet de ene dag een massage doen, en de andere dag een gezichtsbehandeling en mani/pedicure behandeling, of een lichaamspakking oid?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven