Gezondheid alle pijlers

Weer een longembolie?!?

18-02-2016 05:05 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is niet te geloven. Vorig jaar juli plotseling pijn in de nacht bij diep ademen. Na een week arts na arts te bezoeken werd de diagnose dubbele longembolie gesteld.

Opgenomen in het ziekenhuis en bloedverdunners spuiten en daarna pillen. Afgelopen december mocht ik stoppen met die pillen.

Vannacht bij het slapen gaan voelde ik het weer. Na een tijd toch maar mijn vriend wakker gemaakt om te overleggen. Samen besloten hap te bellen. Er is een arts gekomen die een ambulance heeft laten komen.

Nu allerlei onderzoeken gehad waar idd uitkomt dat het lijkt op een longembolie.

Morgen krijg ik een scan om die diagnose, naar verwachting, te bevestigen.

De eerste spuit bloedverdunners zit er alweer in.

Ik wordt zo naar mijn afdeling gebracht. Ben moe maar toch te onrustig om echt te slapen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Jeetje wat kl*te! Sterkte en beterschap IBI!

Prrrr, mauw miawwwww.
Beterschap
Nee toch Iebs, wat shit zeg!!

Maar je bent er nu snel bij en hopelijk dus snel weer beter.

sterkte lieve Ibi!
Beterschap.
Sterkte
Zo dat is schrikken.

Beterschap!
Leef & laat leven!
Beterschap
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat bizar... en eng.

Beterschap!
denk aan jou maar dat weet je gelukkig wel
Jeetje zeg! Veel beterschap!
It ain't me
Beterschap!
Ozo.
Shit zeg, dat is balen!

Weten ze ook waarom je steeds stolsels krijgt? Misschien dat ze dat nu gaan onderzoeken nu je er 2 keer last van hebt gehad.

Sterkte. Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen. En goed dat je meteen de dokter hebt gebeld!
Dat is even schrikken zeg! Gelukkig was je er op tijd bij TO! Nu zul je waarschijnlijk ook levenslang bloedverdunners moeten slikken. Geen doodwonder maar toch ook niet fijn;( Sterkte ermee!
Sterkte en beterschap, verstandig dat je de hap hebt ingeschakeld.

Maar dat je nu binnen 2 maanden nadat je gestopt bent met de medicijnen al weer eentje hebt. Zou dat met elkaar te maken hebben?
Wat erg!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hè jakkes, IBI.

Hoop dat je toch nog een beetje geslapen hebt.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Iebs
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Sterkte iebsje...
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Sterkte. Hoe is t nu ?
Sterkte !

Goed dat je de HAP hebt gebeld ook
goedemorgen iedereen bedankt voor de reacties.

Ik heb nog een uur of 2 kunnen slapen en daarna werd ik wakker door controle's enzo.

Net al mijn ct-scan gehad dus wacht eigenlijk op de arts met de uitslag.

Inderdaad als dit een longembolie is dan moet ik levenslang bloedverdunners slikken en hoewel er ergere dingen zijn zou ik daar wel van balen.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Hè wat naar Ibi, sterkte!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
net is de arts geweest. Tot ieders verbazing geen longembolie te zien.

hij zei wel dat de scan niet helemaal gelukt is en dat ik in de loop van de dag weer een ander soort scan krijg voor de zekerheid.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Balen, IBI! Kan het erfelijk bepaald zijn, denk je? Het kan volgens mij te maken hebben met medicatie-soorten die je slikt. Uiteindelijk is het slecht voor je vaten allemaal, helaas. Ik slik bv antidepressiva die ik niet mag combineren met nsdaip's want dan kan ik een maag of hersenbloeding krijgen, of iig de kans daarop is verhoogd. Laatst heb ik een ander medicijn gekregen waar ik na drie dagen al mee moest stoppen omdat mijn stolling er ernstig door verslechterde, ik kreeg bloedneuzen, heel veel maagzuur en enorme blauwe plekken ervan. Combineerde niet met de rest. Misschien kun je met een arts kijken naar je medicatie en of alles wel goed combineert.

Hopelijk was het idd vals alarm. Beterschap iig en sterkte met in het ziekenhuis liggen, brr.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven