Weet iemand waar ik last van heb?!!?!?

woensdag 10 november 2010 om 21:44
Hallo lieve allemaal!
Ik word helemaal gek van mezelf, van de dokter moet ik de pil 4 maanden doorslikken, Sindsdien heb ik alleen maar klachten die een zwangere vrouw ook zou kunnen hebben,we hebben een zwangerschaps test gedaan op internet, ik had alle symptomen, alleen ik was aan de pil... dus kan ik niet zwanger zijn. Ik had klachten als hoofdpijn,misselijk,heel veel zin in seks,vreetbuien,hele gevoelige en pijnlijke borsten etc etc.
Mijn vriend vond dit ook raar omdat ik gewoon aan de pil ben, dus hebben we een zwangerschapstest gedaan, er kwam uit dat ik niet zwanger ben.
Op een avond bleef ik bij mijn vriend slapen en heb de pil de volgende ochtend om half 8 ingenomen.
Toen werd ik ineens super hevig ongesteld, maar het was geen bloed, maar allemaal bruine brokken enzo.. echt ontzettend vies.
Ik heb dit nu nog steeds, al sinds 2 weken. En het gaat maar niet over!!
Zou ik een miskraam hebben gehad? Weet iemand misschien hoe een miskraam eruit ziet, en hoe dat gaat of whatever?
Of zou ik dit gewoon hebben omdat ik de pil 8 uur te laat heb ingenomen?
Alvast bedankt,
xx
Ik word helemaal gek van mezelf, van de dokter moet ik de pil 4 maanden doorslikken, Sindsdien heb ik alleen maar klachten die een zwangere vrouw ook zou kunnen hebben,we hebben een zwangerschaps test gedaan op internet, ik had alle symptomen, alleen ik was aan de pil... dus kan ik niet zwanger zijn. Ik had klachten als hoofdpijn,misselijk,heel veel zin in seks,vreetbuien,hele gevoelige en pijnlijke borsten etc etc.
Mijn vriend vond dit ook raar omdat ik gewoon aan de pil ben, dus hebben we een zwangerschapstest gedaan, er kwam uit dat ik niet zwanger ben.
Op een avond bleef ik bij mijn vriend slapen en heb de pil de volgende ochtend om half 8 ingenomen.
Toen werd ik ineens super hevig ongesteld, maar het was geen bloed, maar allemaal bruine brokken enzo.. echt ontzettend vies.
Ik heb dit nu nog steeds, al sinds 2 weken. En het gaat maar niet over!!
Zou ik een miskraam hebben gehad? Weet iemand misschien hoe een miskraam eruit ziet, en hoe dat gaat of whatever?
Of zou ik dit gewoon hebben omdat ik de pil 8 uur te laat heb ingenomen?
Alvast bedankt,
xx

woensdag 10 november 2010 om 21:56
Nee, dan kun je kijken aan de hand van je symptomen ofdat je zwanger zou kunnen zijn. Heb je ongeveer dezelfde symptomen, dan moet je een zwangerschapstest halen.
Wat ik dus heb gedaan.
Dont you judge too early.
En nee, ik heb niet op het toetsenbord geplast, hoe kinderachtig kun je zijn.
Anyway
Ik moet mijn pil 4 maanden doorslikken van mijn gyneacoloog omdat ik heel erge buikpijn heb om de paar maanden, door de pil door te slikken ,wilde ze kijken ofdat het met mijn menstruatie te maken heeft of niet.
De pil doorslikken kan absoluut geen kwaad volgens haar.
Dus zoals ieder ander, vertrouw ik gewoon op mijn gyneacoloog.
Zoals ik al zei, ik snap er niks van wat ik heb, ik vraag jullie alleen om advies. Zwanger,of niet, miskraam of niet,doesn't matter.
Ik ben overigens 19 jaar.
En ik word er gek van.
Dus jullie zeggen dat ik naar de dokter moet gaan?
Wat ik dus heb gedaan.
Anyway
Ik moet mijn pil 4 maanden doorslikken van mijn gyneacoloog omdat ik heel erge buikpijn heb om de paar maanden, door de pil door te slikken ,wilde ze kijken ofdat het met mijn menstruatie te maken heeft of niet.
Zoals ik al zei, ik snap er niks van wat ik heb, ik vraag jullie alleen om advies. Zwanger,of niet, miskraam of niet,doesn't matter.
En ik word er gek van.
Dus jullie zeggen dat ik naar de dokter moet gaan?
woensdag 10 november 2010 om 21:58
woensdag 10 november 2010 om 21:59
quote:Blackwater schreef op 10 november 2010 @ 21:56:
Nee, dan kun je kijken aan de hand van je symptomen ofdat je zwanger zou kunnen zijn. Heb je ongeveer dezelfde symptomen, dan moet je een zwangerschapstest halen.
Wat ik dus heb gedaan.
Anyway
En ik word er gek van.
Dus jullie zeggen dat ik naar de dokter moet gaan?Nee joh, wel eerst het advies van je dokter opvolgen en daarna lekker zelf op internet aan de slag. Laat die dokter maar, internet is veel beter! Heel slim!
Wat ik dus heb gedaan.
Anyway
En ik word er gek van.
Dus jullie zeggen dat ik naar de dokter moet gaan?Nee joh, wel eerst het advies van je dokter opvolgen en daarna lekker zelf op internet aan de slag. Laat die dokter maar, internet is veel beter! Heel slim!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
woensdag 10 november 2010 om 22:00
Want zwangerschapssymptomen zijn voor iedereen hetzelfde.
Wil je wel geloven dat er ook heel veel vrouwen geen enkel symptoom hebben tijdens die eerste weken. En dus geen flauw idee hebben, behalve overtijd, dat ze zwanger zijn?
quote:Dus jullie zeggen dat ik naar de dokter moet gaan?Even turven hoor.... yep!
Want zwangerschapssymptomen zijn voor iedereen hetzelfde.
Wil je wel geloven dat er ook heel veel vrouwen geen enkel symptoom hebben tijdens die eerste weken. En dus geen flauw idee hebben, behalve overtijd, dat ze zwanger zijn?
quote:Dus jullie zeggen dat ik naar de dokter moet gaan?Even turven hoor.... yep!
woensdag 10 november 2010 om 22:01
woensdag 10 november 2010 om 22:01
quote:Blackwater schreef op 10 november 2010 @ 21:44:
Maakt een eventuele miskraam je nou wel of niet uit?
Wat is nou precies je vraag?
Ik zou hier trouwens mee naar de huisarts gaan..
Maakt een eventuele miskraam je nou wel of niet uit?
Wat is nou precies je vraag?
Ik zou hier trouwens mee naar de huisarts gaan..

woensdag 10 november 2010 om 22:09
Die brokken dat noem je stolsels en dat kan komen door een miskraam, maar ook door hevige menstruatie. Een miskraam kan ook pas wat weken later afgestoten worden na het stoppen van het groeien, dan kan een zwangerschapstest al negatief zijn.
Maar je symptomen kunnen ook door de hormonen van de pil komen.
Dus ja, hiermee naar de dokter. Die 4 maanden de pil doorslikken werkt blijkbaar niet zo goed voor jou.
Maar je symptomen kunnen ook door de hormonen van de pil komen.
Dus ja, hiermee naar de dokter. Die 4 maanden de pil doorslikken werkt blijkbaar niet zo goed voor jou.