Gezondheid alle pijlers

Wel of niet een koortslip?

08-03-2011 16:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Eerder had ik een bericht gepost waarin ik me zorgen maakte over mijn man en zijn koortslip. Vooral dat hij onze twee kleintjes er mee zou kunnen besmetten. Zelf heb ik nooit, althans dat ik heb altijd gedacht, een koortslip gehad.

Nu heb ik dus een aantal keer achter elkaar een plekje op mijn onderlip dat een kloppend gevoel geeft en iets dikker lijkt. Het brandt of jeukt niet echt,maar de aanwezigheid voel ik wel. Het is eigenlijk altijd op dezelfde plek. Ik twijfel nu erg: is het een schraal plekje op mijn lip of toch echt een koortsblaasje. Echt openspringen is ook nooit gebeurd; je ziet het ook niet.

Wie weet wat het is?
Als je het niet ziet dan is het geen koortsuitslag. Dat zie je namelijk wel, geloof me.

Ik heb het regelmatig en loop dan een paar dagen voor lul.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 08 maart 2011 @ 16:52:

Als je het niet ziet dan is het geen koortsuitslag. Dat zie je namelijk wel, geloof me.

Ik heb het regelmatig en loop dan een paar dagen voor lul.Maar moet het altijd duidelijk zichtbaar zijn?
Gebruik je Purol voor op je lippen? Dat veroorzaakte bij mij nl een gekke plek, en later hoorde ik van een vrouw die dat spul verkoopt dat dat heel vaak allergische reacties veroorzaakt die op koortslip lijken...
Is het geen klein pukkeltje op de rand van je lip? Heb ik ook wel eens.
Ik heb ook wat jij omschrijft. Soms wordt het wel echt een koortslip, soms ook niet.
whopper, ik gebruik geen purol. Daar kan het dus niet aan liggen. Als ik heel goed kijk in spiegel zie ik een donker rood plekje met een klein sneetje/openingetje.

Het is ook geen pukkel of zoiets, Borderwalk.

Het verraderlijke vind ik dat kloppende gevoel.
quote:Rosanne26 schreef op 08 maart 2011 @ 17:02:

whopper, ik gebruik geen purol. Daar kan het dus niet aan liggen. Als ik heel goed kijk in spiegel zie ik een donker rood plekje met een klein sneetje/openingetje.

is het dan niet gewoon een beetje schraal door de kou ofzo. En dat de huid iets gebarsten is?

Bij mij is een koortslip echt blaasjesvorming en daarna een korst.

Stressed is just desserts spelled backwards
Lees je eigen topic over hetzelfde onderwerrp vorig jaar er eens op terug, vast dezelfd antwoorden....

(Het) herpes(virus) bij baby en kinderen
quote:zusenzoo schreef op 08 maart 2011 @ 17:09:

Lees je eigen topic over hetzelfde onderwerrp vorig jaar er eens op terug, vast dezelfd antwoorden....

(Het) herpes(virus) bij baby en kinderenPfffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het koortslip syndroom? bestaat dat ook ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 08 maart 2011 @ 17:53:

Het koortslip syndroom? bestaat dat ook ?Zo te zien wel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven