Welke oordopjes?
zondag 8 mei 2016 om 23:15
Normaal gesproken heb ik geen oordoppjes nodig maar als ik op vakantie ga neem ik er wel vaak een paar mee maar tot nu toe heb ik er nog geen een gevonden die goed blijft zitten. Herrie stoppers en kruidvat huismerk gaan irriteren/jeuken, die rubberen kegelvormige die je moet rollen en dan in je oor doen glijden er binnen no time uit voordat ze de oorspronkelijke vorm terug hebben.
Welke wegwerp/ niet op maat gemaakte doppen zijn nu wel goed? Zat te denken om de oorwasbolletjes van Ohropax te proberen maar ik vraag me af of die er makkelijk uit gaan.
Wie heeft er nog een tip?
Welke wegwerp/ niet op maat gemaakte doppen zijn nu wel goed? Zat te denken om de oorwasbolletjes van Ohropax te proberen maar ik vraag me af of die er makkelijk uit gaan.
Wie heeft er nog een tip?
zondag 8 mei 2016 om 23:25
quote:Lotte35 schreef op 08 mei 2016 @ 23:21:
Die kegelvormige van de Hema vind ik wel heel prettig. Maar dan alleen die groen/gele (beetje neonkleuren). Ik slaap elke nacht met deze oordopjes. Die waxbolletjes vind ik persoonlijk niks, maar misschien jij wel.
+1.
Hema it is.
Die kegelvormige van de Hema vind ik wel heel prettig. Maar dan alleen die groen/gele (beetje neonkleuren). Ik slaap elke nacht met deze oordopjes. Die waxbolletjes vind ik persoonlijk niks, maar misschien jij wel.
+1.
Hema it is.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
maandag 9 mei 2016 om 02:52
quote:dolfje schreef op 08 mei 2016 @ 23:22:
[img]http://www.beterhoren.nl/gehoorbescherm ... p_zoom.png[/img]
Deze heb ik, gekocht bij Kruidvat.Deze oordopjes van pluggerz heb ik ook. Ik gebruik ze elke nacht en over het algemeen geen irritatie oid. Ze zijn zacht en sluiten goed af. Je kunt ze ook bij beter horen kopen.
[img]http://www.beterhoren.nl/gehoorbescherm ... p_zoom.png[/img]
Deze heb ik, gekocht bij Kruidvat.Deze oordopjes van pluggerz heb ik ook. Ik gebruik ze elke nacht en over het algemeen geen irritatie oid. Ze zijn zacht en sluiten goed af. Je kunt ze ook bij beter horen kopen.
maandag 9 mei 2016 om 13:14
Ikje hebben de dopjes van alpine een harde filter? Ik had nl ook eerst alpine, maar daar kreeg ik pijn van aan m'n oren als ik daarmee ging slapen. Daarom nu pluggerz, zijn speciaal voor zijslaper dus helemaal zacht.
Ander voordeel van pluggerz vind ik dat het deel wat in je oren gaat uit 3 delen bestaat ipv 2 die mijn alpine hadden. Vind dat daardoor de pluggerz beter (blijven) zitten. Weet niet of alpine nu ook intussen andere dopjes heeft, want die van mij waren al wel paar jaar oud.
Ander voordeel van pluggerz vind ik dat het deel wat in je oren gaat uit 3 delen bestaat ipv 2 die mijn alpine hadden. Vind dat daardoor de pluggerz beter (blijven) zitten. Weet niet of alpine nu ook intussen andere dopjes heeft, want die van mij waren al wel paar jaar oud.
maandag 9 mei 2016 om 13:31
maandag 9 mei 2016 om 14:07
quote:equivokee schreef op 09 mei 2016 @ 00:36:
Ik heb deze van Mack's:
[img]http://ecx.images-amazon.com/images/I/5 ... _QL70_.jpg[/img]
Zijn gemaakt van een kneedbaar siliconenspul. Ze houden geluid goed tegen en geven geen irritant gevoel ofzo, vind ik.Plakt dat (zoals Oropax)? En waar koop je dat?
Ik heb deze van Mack's:
[img]http://ecx.images-amazon.com/images/I/5 ... _QL70_.jpg[/img]
Zijn gemaakt van een kneedbaar siliconenspul. Ze houden geluid goed tegen en geven geen irritant gevoel ofzo, vind ik.Plakt dat (zoals Oropax)? En waar koop je dat?
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
maandag 9 mei 2016 om 14:09
quote:Tickel schreef op 09 mei 2016 @ 13:32:
En die van schuim die je moet rollen: je moet wel je vinger tegen het dopje houden totdat het de (bijna)oorspronkelijke vorm weer heeft.
Jep.
En je oor wat naar boven/achteren trekken als je ze in je oor stopt (met je andere hand aan je oorschelp trekken) en diep genoeg erin stoppen.
En die van schuim die je moet rollen: je moet wel je vinger tegen het dopje houden totdat het de (bijna)oorspronkelijke vorm weer heeft.
Jep.
En je oor wat naar boven/achteren trekken als je ze in je oor stopt (met je andere hand aan je oorschelp trekken) en diep genoeg erin stoppen.
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C