Wie heeft ook Yasmin tegen PMS?
dinsdag 23 november 2010 om 15:55
Hoi iedereen,
Ik heb veel stemmingswisselingen..
Zonder de pil zeker 2 weken PMS-kreng en depri, moe, hoofdpijn etc. Ik ga nu de Yasmin pil proberen na overleg huisarts en begin daar over 3 dagen mee.
Heeft iemand ervaring met Yasmin speciaal voor PMS klachten en hoe is dat bevallen?
Ik lees graag jullie ervaring. Ook ben ik benieuwd of jullie bijwerkingen hebben gehad van Yasmin.
Thanks
Ik heb veel stemmingswisselingen..
Zonder de pil zeker 2 weken PMS-kreng en depri, moe, hoofdpijn etc. Ik ga nu de Yasmin pil proberen na overleg huisarts en begin daar over 3 dagen mee.
Heeft iemand ervaring met Yasmin speciaal voor PMS klachten en hoe is dat bevallen?
Ik lees graag jullie ervaring. Ook ben ik benieuwd of jullie bijwerkingen hebben gehad van Yasmin.
Thanks
zaterdag 27 november 2010 om 12:41
Ik had de Yasmin opgehaald bij de apotheek en uitvoerig de bijsluiter bestudeerd. Daarin stonden zoveel bijwerkingen dat het slikken ervan me nog meer ging tegenstaan dan het al deed. Mijn libido is met de pil naar vriespunt gedaald dus nog een reden om geen pil te nemen. Ik slik het al vanaf mijn 14e jaar vanwege hevige menstruatieklachten. Ik ben nu 33.
Ik ga het zonder anticonceptiepil proberen. Met een PMS dagboek, beweging (wandelen en yoga), visoliecapsules en Efamol PMP gekocht.
Ik heb altijd naar de huisarts geluisterd, nu ga ik goed naar mijn eigen lichaam luisteren.
Ik ga het zonder anticonceptiepil proberen. Met een PMS dagboek, beweging (wandelen en yoga), visoliecapsules en Efamol PMP gekocht.
Ik heb altijd naar de huisarts geluisterd, nu ga ik goed naar mijn eigen lichaam luisteren.

zaterdag 27 november 2010 om 19:52
Voor mij is de Yasmin pil wél de oplossing voor PMS. Ik slik hem nu een aantal maanden en ik neem geen stopweek. Ik heb absoluut geen pms klachten meer. Ook totaal geen libido maar in mijn geval vind ik dat helemaal niet erg want ben single en het geeft me alleen maar meer rust om geen libido te hebben