Gezondheid alle pijlers

Wiet

09-11-2018 14:07 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen!

Ik heb al een lange tijd last van deze jeukende vraag. Ik word namelijk heel snel stoned van een joint, hoe kan dit?
Nou blow ik al 3 jaar onregelmatig, het laatste jaar zelfs bijna wekelijks. Dus heb redelijk veel ervaring, maar toch raak ik van 3 hitjes al super stoned.

Nou is het zo, dat ik last heb van bloedarmoede en ook nog eens lijd aan astma sinds m’n 4e. ( heb hier alleen last van tijdens inspanning)
Voor m’n bloedarmoede gebruik ik sinds kort medicijnen, maar ik heb geen verschil gemerkt met het blowen.

Een joint kan ik helemaal nooit voor mezelf opkrijgen, dan ben ik knetterstoned voor uren. Wel goedkoop natuurlijk :p, maar nooit leuk als ik met een groepje vrienden aan het blowen ben en ik altijd de eerste ben die al knetterstoned is van d’r eerste ‘gedeelde’ joint, terwijl het mijn vrienden ondertussen 4 a 5 jointjes nodig moeten hebben om op mijn level te komen.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of iemand weet hoe dit kan komen?
Radeloosingebruik schreef:
09-11-2018 14:07
Nou is het zo, dat ik last heb van bloedarmoede en ook nog eens lijd aan astma sinds m’n 4e. ( heb hier alleen last van tijdens inspanning)
Voor m’n bloedarmoede gebruik ik sinds kort medicijnen, maar ik heb geen verschil gemerkt met het blowen.
Het gehalte hemoglobine kan dalen door regelmatig cannabisgebruik. Heel slim om stug door te blijven blowen. :nooo:
niet meer blowen?
of is dat te simpel?
Hoeveel wiet doe je in je joint en welke wiet gebruik je?

Ik ben ook een ervaren blower maar als ik de joint van mijn buurman opsteek dan val ik knettertje achterover.
Als je er last van hebt, zoals je stelt, zou ik het maar niet meer doen...
gizzmo-returns schreef:
09-11-2018 14:18
Als je er last van hebt, zoals je stelt, zou ik het maar niet meer doen...
Ja dat snap ik ook niet helemaal. :rofl: En je kan toch ook gewoon minder hijsen?
Deze vraag valt bij mij in dezelfde categorie als 'Ik word al dronken van 2 wijntjes, wat te doen?'.

Niet meer drinken en in dit geval blowen, hoe moelijk kan het zijn zeg...
hoe oud (jong) ben je eigenlijk ?
Alles draait om gewenning; ik denk dus dat die anderen die volgens jou minder snel stoned worden wél dagelijks blowen, want dan kun je er veel beter tegen.
Als je het maar 1 of 2 keer in de week doet heb je aan een paar trekjes genoeg en doe je het dagelijks dan kun/ moet je er meer van hebben.
dan maak je hem toch uit na een paar hijsjes en bewaard hem voor de volgende keer?
Waarom zou je meer willen nemen dan je kunt hebben?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik was een dagelijkse blower waardoor ik aan een paar hijsjes niet genoeg had om stoned te worden.
Het dagelijks blowen was voor mij een probleem waar ik nu gelukkig vanaf ben.
Eigenlijk begrijp ik niet zo goed dat je dit als een probleem ziet. Als jij twee trekjes neemt voor de gezelligheid en het daarbij laat dan is dat toch prima. Ik zie niet in waarom het dan minder gezellig is met je vrienden.
En je nickname is, naar mijn mening, erg overdreven. Klinkt meer alsof je verslaafd bent ofzo en er vanaf wil.
TO, het zou kunnen dat je lever langzamer de THC afbreekt, waardoor je sneller stoned wordt.
https://cbdolie.org/cbd-cytochroom-p450-enzymsysteem/
https://www.mediwietsite.nl/cbd-en-inte ... edicijnen/

Misschien ook eens navragen bij de arts die je medicijnen heeft voorgeschreven voor je bloedarmoede en je astma.
Wiet kan invloed hebben op de werking van medicijnen.
nounou
Nou is het zo, dat ik last heb van bloedarmoede en ook nog eens lijd aan astma sinds m’n 4e.

En dus blow je stevig door? Goed idee!

Is het te simpel gedacht dat jij dus minder wiet in je joint moet stoppen dan je vrienden? Dus dezelfde hoeveelheid verdelen over 4 joints? En een andere soort proberen? Waarom vraag je dit niet op de plek waar je het koopt?

En nog beter...stoppen!
Jij bent nog een onwetende tiener die nog niet in staat is om op een verantwoorde manier met het lichaam om te gaan? Waar ben je nou in godsnaam mee bezig? Zo’n beroerde gezondheid en dan je lijf nog extra naar de filistijnen helpen? Jeetje, dan begrijp je het leven wel heel slecht.
Ik rook hasj, en ben ook na 3 trekjes al stoned hoor. Wiet trek ik niet. Veel te sterk tegenwoordig.
Laat je je ziektenkostenverzeraar betalen voor die geintjes van je?
Grow the fuck up.
nessemeisje schreef:
12-11-2018 15:37
Grow the fuck up.
Je wil niet weten wat je allemaal de shop binnen ziet gaan hoor.... De meest nette mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven