Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Nartjie, dat het zo'n impact heeft :redrose:
Kun je het schoonhouden nu wel wat bijhouden? Kleine stukjes per dag?

Op zich kan ik me wel voorstellen dat je je af en toe wilt verdoven, maar met die hypo's en hypers van jou is dat (voor ons) best eng. Aan de andere kant hebben juist die H&H's ook negatieve invloed op hoe jij je voelt, natuurlijk.
Later is nu
Doro75 schreef:
29-10-2019 10:25
Heel spannend, Lise!

Nartjie, maak ajb een afspraak met je spv-er en huisarts. Je hebt duidelijk hulp nodig. Wij zouden je missen en je chins kunnen niet zonder je. Dus ... zoek ajb hulp!

Lientje, diep respect voor mensen die dat werk doen! Maar het lijkt mij onmenselijk zwaar. Heeft je dochter het waarschijnlijk rustiger op de woongroep?

Overigens, is het resultaat van haar operatie geworden wat jullie hadden gehoopt?

Cesium, hoe gaat het met de verbouwing?

Yellow, hoe gaat het met de bult?

Susy, je ex is duidelijk niet voor niets ex ;-) Heel naar dat hij zo doet. Ik ben benieuwd naar de uitkomsten van je traject!

Dreamer, hier ook koud met zon. Dat vind ik altijd heerlijk herfstweer!
Doro, ze zit nu op de crisisopvang. Op de woongroep zitten mensen die al wat stabieler zijn en goed ingesteld op medicijnen. Dus ik verwacht dat het daar wat minder hectisch zal zijn ja.

Het resultaat van haar operatie zijn zowel wij als de arts en zeer tevreden over.
Haar huid herstelt echter naar langzaam, ze heeft heel veel puistjes opeens terwijl ze altijd een gave huid had.
Het wordt wel beter maar heeft denk tijd nodig om alle overdossissen aan medicatie en narcose uit haar lijf te krijgen
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Dankje Lise!

Doro, vrijdag had de huisarts het oppervlakkig open gesneden. Dus toen is het een gat geworden. Morgen moet ik op controle bij chirurgie en gaan ze kijken wat er moet gebeuren...

Ik moet het minstens 3 keer per dag spoelen en er dan een gaasje instoppen maar het is nu bijna dicht vanuit de diepte.. geen idee of dat dat komt doordat ik het niet goed gedaan heb.

Het doet niet super veel pijn meer maar het is ook niet pijnloos en dat spoelen, niet recht op kunnen zitten, etc zuigt echt energie.
Dank je wel Doro en GS!
suzyqfive schreef:
29-10-2019 10:34
Zou blondie niet vooral van slag zijn omdat jij dat bent?
Dit denk ik ook
Jij en blondie hebben een bijzondere band. Ik denk dat ze je aanvoelt
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
M'n splints zijn er weer <3

Nu op de bank met koffie en Mia en een dekentje. Ben weer alleen nu, en merk dat ik daar wel behoefte aan heb. Nog niets gehoord van behandelaar.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
29-10-2019 11:33

Nu op de bank met koffie en Mia en een dekentje. Ben weer alleen nu, en merk dat ik daar wel behoefte aan heb. Nog niets gehoord van behandelaar.
Ik heb ze gezien op insta, ik zal wel raar zijn maar ik vond ze er best wel cool uit zien. :$

Al zit ‘t vast ruk en is het kut dat je ze moet dragen.
Kohaku schreef:
29-10-2019 11:33

:hug:

En ook een voor Nartjie :hug:

En voor iedereen natuurlijk eigenlijk :)
YellowLemon schreef:
29-10-2019 11:40
Ik heb ze gezien op insta, ik zal wel raar zijn maar ik vond ze er best wel cool uit zien. :$

Al zit ‘t vast ruk en is het kut dat je ze moet dragen.
Ik moet zeggen dat ik heeel blij ben dat ze er weer zijn hoor :)
En ik vind ze stoer, en als je er aan went dan zitten ze wel fijn hoor, al blijft het wel beperkend.
Het is vooral wennen. En als ik ze dus niet draag en ga werken, dan voelen mijn handen tegen het einde van de dag als gevoelloze klompen dus dan liever maar splints.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Jeetje Lientje wat ongelooflijk heftig voor al het personeel. Fijn dat je dochter nu naar een woongroep gaat, daar zal het inderdaad wat rustiger zijn voor haar.

Nu gaat het opschieten Lise, ik denk dat vandaag wel snel voorbij zal gaan voor je. Vooral met je klusjes.

Nartjie sterkte :hug:

Ik ben vanmiddag onverwachts vrij. Het is wel raak deze week met cliënten die afbellen zeg.
Krijg je wel doorbetaald kwebbel? Anders is het wel zuur natuurlijk.

Ik heb al best veel gedaan en het is 'nog maar' middag. Ik ben nog best rustig voor mijn gevoel, dat scheelt.
Kohaku schreef:
29-10-2019 12:01
Ik moet zeggen dat ik heeel blij ben dat ze er weer zijn hoor :)
En ik vind ze stoer, en als je er aan went dan zitten ze wel fijn hoor, al blijft het wel beperkend.
Het is vooral wennen. En als ik ze dus niet draag en ga werken, dan voelen mijn handen tegen het einde van de dag als gevoelloze klompen dus dan liever maar splints.
Regenboog die las mee en die vond het raar wat ik zei dus ik liet het zien aan hem en hij was het met me eens dat het zo een fashion item kon zijn.

Ik herken t beperkende van mijn polsbrace al is die een stuk simpeler. Ik kan m nooit omhouden dus heb toch maar weer sporttape in huis. Beetje een tussenweg voor me. Wel met zebra print. :$
lise1985 schreef:
29-10-2019 12:07
Krijg je wel doorbetaald kwebbel? Anders is het wel zuur natuurlijk.

Ik heb al best veel gedaan en het is 'nog maar' middag. Ik ben nog best rustig voor mijn gevoel, dat scheelt.
Jep, ik krijg doorbetaald.
Haha, tuurlijk altijd zebra tape ;)

Alvast heel veel succes en sterkte, Lise :hug:
Voor het geval ik het vergeet vanavond.

Mijn jobcoach zit echt al maanden te praten over mijn herkeuring en de omzet van WIA naar IVA en nu krijg ik van haar dus bericht dat ik niet langs hoef te komen voor de keuring, en vraag ik hoe ze dat dan kunnen bepalen als ze me niet zien.

Zegt ze 'dat is pas na 2 jaar hoor, volgend jaar pas'.

Ja jezus waarom zit je er dan zoveel over te praten x_x
Dank je wel Kohaku :heart:

Wel vervelend ja, dat je jobcoach zo bezig is met de herkeuring.

Ik ben blij dat ik voorlopig even van het UWV af ben.
Lise, morgen sterkte met de ok en een heel goed en snel herstel. :sun:

Jullie allemaal een goede week met weinig pijn, stress en een goede nachrust. :cheer:
Dank je wel Tut!
Lise: heel veel sterkte morgen! Ik hoop dat het je gaat helpen.
cesium24 schreef:
29-10-2019 14:32
Lise: heel veel sterkte morgen! Ik hoop dat het je gaat helpen.
Dank je wel :heart:
Lise en Yellow: heel veel sterkte morgen.

Nartjie en Kohaku ook heel veel sterkte :hug:
lise1985 schreef:
29-10-2019 14:34
Dank je wel :heart:
Ohja jij ook veel sterkte morgen! :heart:
Lise, voor morgen heel veel succes.
Veel succes morgen lieve Lise :hug:
Dank jullie wel :heart:

Net mijn moeder nog even op bezoek gehad en mijn vader belde nog. Echt belangstellend waren ze niet, maar ze wensten me toch sterkte.

Ik klink een beetje zuur geloof ik.
Lise, heel veel succes morgen! Hopelijk ben je ook gewoon lekker op je tijd aan de beurt en hoef je niet te lang te wachten.

Hoe is je herstel daarna? Moet je lang blijven liggen?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven