Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg
zaterdag 28 december 2019 om 19:46
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
zaterdag 1 februari 2020 om 10:03
Bizarre situatie inderdaad.lise1985 schreef: ↑01-02-2020 09:21Dat klopt ook, dat was de medisch adviseur van de rechtsbijstand. Die omzeilen we nu, want de jurist snapt ook wel dat wat die man zei, echt niet klopt, gezien de ontwikkelingen.
Ik ben begin deze week gebeld door iemand van de medische dienst van het UWV over de voortgang van mijn herstel, daar heb ik verder niets meer over gehoord.
De hele situatie is inderdaad nogal krom, want het expertiseonderzoek gaat over een situatie van begin 2019. Ik had anders nu al de WIA-keuring gehad moeten hebben.
Gaat als je je beroep wint ook de klok teruggezet worden? Dus dat je in de Zw bleef zeg maar? Zodat je nu wel een Wia keuring krijgt?
Anders duurt het weer 2 jaar na de nieuwe ziekmelding.
Hopelijk verbetert je situatie nog, maar de kans dat je helemaal klachtenvrij wordt, lijkt me klein eerlijk gezegd.
zaterdag 1 februari 2020 om 10:12
Ja, dan wordt de beslissing van de eerstejaarskeuring terug gedraaid en zou ik meteen een WIA keuring moeten krijgen. Dan heb ik mijn WW maanden ook weer terug.Doro75 schreef: ↑01-02-2020 10:03Bizarre situatie inderdaad.
Gaat als je je beroep wint ook de klok teruggezet worden? Dus dat je in de Zw bleef zeg maar? Zodat je nu wel een Wia keuring krijgt?
Anders duurt het weer 2 jaar na de nieuwe ziekmelding.
Hopelijk verbetert je situatie nog, maar de kans dat je helemaal klachtenvrij wordt, lijkt me klein eerlijk gezegd.
Het rapport van het expertiseonderzoek bepaalt of we de rechtszaak door laten gaan of niet.
En inderdaad, de kans dat ik klachtenvrij wordt, is nihil. Dat wisten we van te voren eigenlijk al wel, maar dat wordt gaandeweg wel steeds duidelijker.
Maar de kans dat het UWV dat inziet, is ook heel klein helaas. Dus ik hou er al rekening mee dat we opnieuw moeten gaan procederen.
zaterdag 1 februari 2020 om 12:09
Bedankt allemaal! Hoofdpijn is zo goed als weg nu, dus dat is fijn.
Er gaat hier trouwens een vpk weg, die ook nog eens mijn pber is, en die van eetstoornissen+autisme veel ervaring heeft. Denk niet dat ik dit al gezegd heb?
Was echt heel erg verdrietig, heb met groepsgenoot staan knuffelen omdat we beiden zo van slag waren.
Heb vrijdag afspraak bij eetstoornissen, wat echt nodig is want het gaat echt totaal niet goed.
Heb wel net mijn haar geverfd, dus zie er een beetje gek uit nu met mijn 2 staartjes :')
Er gaat hier trouwens een vpk weg, die ook nog eens mijn pber is, en die van eetstoornissen+autisme veel ervaring heeft. Denk niet dat ik dit al gezegd heb?
Was echt heel erg verdrietig, heb met groepsgenoot staan knuffelen omdat we beiden zo van slag waren.
Heb vrijdag afspraak bij eetstoornissen, wat echt nodig is want het gaat echt totaal niet goed.
Heb wel net mijn haar geverfd, dus zie er een beetje gek uit nu met mijn 2 staartjes :')
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
zaterdag 1 februari 2020 om 13:38
Ik denk vooral dat jij een slimme huisvrouw bent. En je doet dus eigenlijk alles al heel slim en verstandiglientje69 schreef: ↑31-01-2020 16:46Mijn schoonmoeder strijkt idd écht alles. Zelfs de handdoeken. Nou. Ik niet hoor. Ben me daar gek zeg.
Ramen buiten, keer of 5 a zes per jaar.
Binnen maximaal 3 keer per jaar.
Badkamerplafond en wanden, 2 keer per jaar. Max.
Keuken, Nou, een keer in de anderhalf jaar? ( op keukenkastjes en plafond schoonmaken)
Op de keukenkastjes heb ik overigens krantenpapier leggen. Dat maakt snel schoon.![]()
Goed in de gaten houden dat iedereen zijn haar eigen taken doet en hoe ouder ze worden kunnen ze ook steeds meer meehelpen.
-Bijvoorbeeld iedereen een vaste dag waarop ze koken.
-iedereen haalt zelf zijn beddengoed af
-zelf wassen
Ik zelf ben wel gestopt om bij meerdere winkels boodschappen te doen. Ik kon dan ook niet meer anders, want had er geen kracht meer voor. Eerst baalde ik. Maar uiteindelijk valt het qua kosten erg mee.
Ik koop 80% bij AH en kies voor eigen merk. Ook al is een a merk in de aanbieding, dan is vaak nog het b merk goedkoper.
Zo kom ik onder de streep ongeveer hetzelfde uit. Als dat ik eerder bij lidl kocht en dan wat a merken in andere winkel.
En het scheelt mij zoveel heen er weer gevlieg. Als ik energie heb gebruik ik dat liever voor iets leuks, ergens koffie drinken of nieuw winkeltje bekijken oa.
Ik maak ook een lijstje van zaken die ik bij bv action nodig heb. Ik ga dan niet voor elk wissewasje heen, maar spaar het op en koop van stofzuigerzakken bv een voorraad..
Ik doe dat eigenlijk met alles, ik ga niet 2 x per week het zelfdw winkel gebied. Maar combineer dingen. Als ik toch naar de apotheek ga, pak ik de winkel er naast mee.
Dit heb ik geleerd van mijn zeer beperkte energie. En scheelt mij veel heen en weer en energie.
zaterdag 1 februari 2020 om 15:05
zaterdag 1 februari 2020 om 16:59
Hallo iedereen
Fijn dat je dag leuk was, Kohaku. Vervelend dat nou net deze pb=er weggaat.
Ik ben net voor postcrossing naar het hoofdstation gefietst (kaartjes bij de Bruna) en daarna voor BookCrossing naar een dorpje vlak naast Stad Van station naar dorpje had ik wind mee, geen ondersteuning nodig. Terug was door de weilanden met tegenwind zelfs met volle ondersteuning nog zwaar. Jeetje wat een wind. En toen was zo'n halve kilometer van huis de accu ook nog leeg
Afijn, ruim een uur gefietst, m'n hobby's houden me in beweging, zeg maar
Ondertussen was man vanalles aan het installeren bij de tv. Hij is nu boodschappen doen, de kamer is een zootje, maar dat ruimt hij straks op.
Oh, en m'n bestelde vesten zijn binnen, blijkt er bij 2 daarvan een afbeelding met glitters op de rug te zitten
daar had ik natuurlijk niet naar gekeken. Het was alleen HOERAAA KATOEN en hoppa besteld. En het herenvest is natuurlijk ook weer van dikkere katoen dan de damesvesten. Kennelijk hebben mannen dat nodig ofzo en vrouwen niet
Vrouwenvesten hebben ook veel kleinere zakken, waar je telefoon weer uitvalt, zeg maar. Maar vérder zijn ze leuk en zitten ze goed
Fijn dat je dag leuk was, Kohaku. Vervelend dat nou net deze pb=er weggaat.
Ik ben net voor postcrossing naar het hoofdstation gefietst (kaartjes bij de Bruna) en daarna voor BookCrossing naar een dorpje vlak naast Stad Van station naar dorpje had ik wind mee, geen ondersteuning nodig. Terug was door de weilanden met tegenwind zelfs met volle ondersteuning nog zwaar. Jeetje wat een wind. En toen was zo'n halve kilometer van huis de accu ook nog leeg
Ondertussen was man vanalles aan het installeren bij de tv. Hij is nu boodschappen doen, de kamer is een zootje, maar dat ruimt hij straks op.
Oh, en m'n bestelde vesten zijn binnen, blijkt er bij 2 daarvan een afbeelding met glitters op de rug te zitten
Later is nu
zaterdag 1 februari 2020 om 18:42
Lekker dat je toch nog wat hebt kunnen vinden van katoen Dreamer!
Kohaku , was het fijn om met Mia te knuffelen?
Suzy, dat klinkt naar die buikpijn. Zou het tóch maar in de gaten houden.
GS, misschien dat ik in de toekomst ook wel naar minder winkels ga hoor. Maar dat besparen zit een beetje in mijn bloed.
Ik combineer het wel altijd, bijvoorbeeld dochter naar de trein brengen en dan naar bepaalde supermarkten in de stad.
Of met moeder om boodschappen en dan gelijk voor mezelf de aanbiedingen meenemen.
Verder hebben we hier bij onze supermarkt meerdere speciaalzaken én een grote action. Eén keer parkeren en een rondje met de kar gaat in één moeite door.
GS, misschien dat ik in de toekomst ook wel naar minder winkels ga hoor. Maar dat besparen zit een beetje in mijn bloed.
Ik combineer het wel altijd, bijvoorbeeld dochter naar de trein brengen en dan naar bepaalde supermarkten in de stad.
Of met moeder om boodschappen en dan gelijk voor mezelf de aanbiedingen meenemen.
Verder hebben we hier bij onze supermarkt meerdere speciaalzaken én een grote action. Eén keer parkeren en een rondje met de kar gaat in één moeite door.
lientje69 wijzigde dit bericht op 01-02-2020 20:15
0.15% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
zaterdag 1 februari 2020 om 18:47
Vandaag gewerkt met mijn werkbegeleider. Ging goed. Tot nu toe valt het me alles mee maar volgens collega's ga ik het wel zwaarder krijgen als ik meer moet gaan doen. Nu is het nog vooral kijken, begeleiden , opruimen, koffie tappen en bedden verschonen.
Over ongeveer een week ga ik zelf mensen leren wassen en douchen.
Hulp bij aankleden heb ik vandaag ook voor het eerst gedaan.
Ik vind het ongelofelijk bevredigend werk.
Met heel veel facetten, zeker als ik straks mijn diploma heb.
Maak zulke heftige, maar ook bijzondere, leuke en aparte dingen mee.
Over ongeveer een week ga ik zelf mensen leren wassen en douchen.
Hulp bij aankleden heb ik vandaag ook voor het eerst gedaan.
Ik vind het ongelofelijk bevredigend werk.
Met heel veel facetten, zeker als ik straks mijn diploma heb.
Maak zulke heftige, maar ook bijzondere, leuke en aparte dingen mee.
lientje69 wijzigde dit bericht op 01-02-2020 19:06
0.45% gewijzigd
zaterdag 1 februari 2020 om 20:08
Daarom nu ook de internist en eind deze maand de gynaecoloog.lientje69 schreef: ↑01-02-2020 18:42Lekker dat je toch nog wat hebt kunnen vinden van katoen Dreamer!
GA, misschien dat ik in de toekomst ook wel naar minder winkels ga hoor. Maar dat besparen zit een beetje in mijn bloed.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zaterdag 1 februari 2020 om 21:24
Goede avond allemaal,
Amai , ik heb 1 dag niet kunnen komen en jullie zitten 5 bladzijden verder .
Voor Hemke , een dikke proficiat met jullie nieuwe huis .
Vroeger poetste ik al mijn ramen om de 2 weken
Nu , om de 3 maanden . Met pijn in mijn hart .
Mijn buurvrouwen kwamen vragen hoe ik mijn ramen poetste. Want je zag niet dat er ramen in stonden. Zo proper waren ze .
Als ik nu een paar ramen poets , is dat met veel gekreun en gesteun.
Lise , vervelend die tandpijn . Heeft de tandarts gezegd hoelang dat gaat duren ?
Kuisen doen wij als er stof ligt . Ik doe het stof af , manlief stofzuigt en dweilt .
Opruimen is hier , iets pakken en na gebruik direct terug zetten.
Suzy , dat klinkt ernstig.
Fijn Lientje , dat je zo van je werk houdt.
Eergisteren is de kinesist dan geweest . Maar liefst 2 uur is hij met mij bezig geweest . Gisteren lag ik de hele dag in bed door de behandeling.
Maar vandaag voelde ik mij een stuk beter . Veel beter . Laat ons hopen dat het nog lang mag duren .
Voor Kwebbeltje , Kohaku , suikerspin ,suzyqfive , Dreamer en als ik nog iemand vergeten ben , nog vele groetjes en een fijne avond .
Ik kan niet meer op iedereen reageren , het is teveel .
Slaap lekker allemaal en zoete dromen .
Amai , ik heb 1 dag niet kunnen komen en jullie zitten 5 bladzijden verder .
Voor Hemke , een dikke proficiat met jullie nieuwe huis .
Vroeger poetste ik al mijn ramen om de 2 weken
Nu , om de 3 maanden . Met pijn in mijn hart .
Mijn buurvrouwen kwamen vragen hoe ik mijn ramen poetste. Want je zag niet dat er ramen in stonden. Zo proper waren ze .
Als ik nu een paar ramen poets , is dat met veel gekreun en gesteun.
Lise , vervelend die tandpijn . Heeft de tandarts gezegd hoelang dat gaat duren ?
Kuisen doen wij als er stof ligt . Ik doe het stof af , manlief stofzuigt en dweilt .
Opruimen is hier , iets pakken en na gebruik direct terug zetten.
Suzy , dat klinkt ernstig.
Fijn Lientje , dat je zo van je werk houdt.
Eergisteren is de kinesist dan geweest . Maar liefst 2 uur is hij met mij bezig geweest . Gisteren lag ik de hele dag in bed door de behandeling.
Maar vandaag voelde ik mij een stuk beter . Veel beter . Laat ons hopen dat het nog lang mag duren .
Voor Kwebbeltje , Kohaku , suikerspin ,suzyqfive , Dreamer en als ik nog iemand vergeten ben , nog vele groetjes en een fijne avond .
Ik kan niet meer op iedereen reageren , het is teveel .
Slaap lekker allemaal en zoete dromen .
zaterdag 1 februari 2020 om 21:50
Ik hoop dat het nog vele dagen redelijk blijft gaan dan sterrenwacht!
Heeft iemand deze kwis is voor jou gezien?
Ik weet nog niet helemaal of ik dit echt een leuke kwis vind maar het doel is wel goed.
Heb een donatie gedaan. Zo af en toe kom ik een doneeractie tegen waarvan ik denk: ja, hier geef ik wat aan.
Heeft iemand deze kwis is voor jou gezien?
Ik weet nog niet helemaal of ik dit echt een leuke kwis vind maar het doel is wel goed.
Heb een donatie gedaan. Zo af en toe kom ik een doneeractie tegen waarvan ik denk: ja, hier geef ik wat aan.
zaterdag 1 februari 2020 om 22:03
Wat bijzonder dat kijkers ook konden doneren.
Ik heb wie is de mol gekeken. Was een leuke aflevering.
Nu richting bed.
Ik werd vanmorgen pas om 11uur wakker! Blijkbaar had ik de slaap nodig. Veel gedroomd en paar keer zwetend wakker. Gelukkig hoef ik nog maar amper Paracetamol.
Ik ben toch echt wel een week ziek geweest. Dus het is fijn dat het nu iets op knapt langzaamaan.
Ik heb wie is de mol gekeken. Was een leuke aflevering.
Nu richting bed.
Ik werd vanmorgen pas om 11uur wakker! Blijkbaar had ik de slaap nodig. Veel gedroomd en paar keer zwetend wakker. Gelukkig hoef ik nog maar amper Paracetamol.
Ik ben toch echt wel een week ziek geweest. Dus het is fijn dat het nu iets op knapt langzaamaan.
zaterdag 1 februari 2020 om 23:03
Balen zeg. Ik ken in ieder geval iemand die ook verkleuring op voor tand kreeg, en de tandarts heeft dat mooi gekregen weer. Dus houd hoop.
Lijkt me erg balen zo op je voortand.
zaterdag 1 februari 2020 om 23:22
Fijn dat de behandeling hielp, Sterrenwacht!
Lise, wat balen van je tand. Zeker als het je voortand is. Bij mijn zus is het gelukt een dode tand van binnen uit te bleken. Maar ik weet niet of dat bij jou ook kan. Toen bleken op een gegeven moment niet meer kon, heeft de tandarts er een heel dun laagje witte vulling overheen gelegd. Dat is heel mooi geworden en was niet kostbaar.
Ik heb zelf nog steeds af en aan tandpijn aan het eerste kiesje na mijn hoektand. De ellende is dat daar al een wortelkanaalbehandeling aan is uitgevoerd. Dus dat wordt als het echt mis is óf een apexresectie óf een implantaat. Laat ik nu in allebei geen zin hebben. En ik wil het sowieso over de voorjaarsvakantie heen tillen.
Vandaag ben ik maar eens begonnen weer braaf het maandelijkse overzicht van uitgaven in te vullen. Daar was de klad in gekomen. Het is nogal verhelderend (lees: schokkend). De broekriem kan echt wel weer eens worden aangehaald. Zeker nu we er zo van langs hebben gekregen met alle kosten en met de voorlopige aanslag.
Lise, wat balen van je tand. Zeker als het je voortand is. Bij mijn zus is het gelukt een dode tand van binnen uit te bleken. Maar ik weet niet of dat bij jou ook kan. Toen bleken op een gegeven moment niet meer kon, heeft de tandarts er een heel dun laagje witte vulling overheen gelegd. Dat is heel mooi geworden en was niet kostbaar.
Ik heb zelf nog steeds af en aan tandpijn aan het eerste kiesje na mijn hoektand. De ellende is dat daar al een wortelkanaalbehandeling aan is uitgevoerd. Dus dat wordt als het echt mis is óf een apexresectie óf een implantaat. Laat ik nu in allebei geen zin hebben. En ik wil het sowieso over de voorjaarsvakantie heen tillen.
Vandaag ben ik maar eens begonnen weer braaf het maandelijkse overzicht van uitgaven in te vullen. Daar was de klad in gekomen. Het is nogal verhelderend (lees: schokkend). De broekriem kan echt wel weer eens worden aangehaald. Zeker nu we er zo van langs hebben gekregen met alle kosten en met de voorlopige aanslag.
zondag 2 februari 2020 om 00:38
Moge 
ik kan niet slapen dus zit nu bij de verpleging. Ik heb wel nog extra een appel gegeten en nu thee aan drinken. Zo nodig medicatie ook gehad.
Hoofd is heel warrig maar ergens niet echt moe?
Met Mia knuffelen was heerlijk, ze kwam 2 keer heel lief op mn dekentje liggen (zat onder 2 dekentjes met houtkachel aan en nog steeds bibberen) echt zo tegen me aan gedrukt. Lief ding is het ook.
Ik ga denk ik morgen de in het restaurant schrijven ofzo, even van de afdeling af. Restaurant is ook weer in zelfde gebouw als waar ik ambulante behandeling had dus dat word de een overwinning denk ik, maar ben er al wel eerder binnen geweest.
Hoofd is heel warrig maar ergens niet echt moe?
Met Mia knuffelen was heerlijk, ze kwam 2 keer heel lief op mn dekentje liggen (zat onder 2 dekentjes met houtkachel aan en nog steeds bibberen) echt zo tegen me aan gedrukt. Lief ding is het ook.
Ik ga denk ik morgen de in het restaurant schrijven ofzo, even van de afdeling af. Restaurant is ook weer in zelfde gebouw als waar ik ambulante behandeling had dus dat word de een overwinning denk ik, maar ben er al wel eerder binnen geweest.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
zondag 2 februari 2020 om 06:06
Spannend kohaku!
Hoop dat je nog iets hebt kunnen slapen.
Dat zo vreselijk koud hebben heeft FEM ook gehad toen.
Plus nog tig andere dingen.
Ik weet niet of het je hoop geeft ( en of je dit wilt horen, maar dat laatste denk ik wel, anders zat je daar niet vrijwillig)
Maar met FEM is het , op een lichte terugval af en toe, uiteindelijk helemaal goed gekomen.
Het is hard werken, dat wel.
Succes vandaag!
Over werken gesproken, ik ga weer een dagje. Morgen nog een schooldag en dat zit mijn eerste, vrij pittige , week erop.
Het is met zoveel dagen achter elkaar, wel verstand op nul, blik op oneindig.
Ik heb straks, na morgen , in 8 dagen tijd,32 uur gewerkt en 14 uur op school gezeten.
En daarnaast nog koken, moeder, huishouden.
Geen idee hoe ik dit heb volgehouden maar het ziet ernaar uit dat het gaat lukken. Dinsdag eerst maar eens wat uitrusten denk.
Ik weet niet of het je hoop geeft ( en of je dit wilt horen, maar dat laatste denk ik wel, anders zat je daar niet vrijwillig)
Maar met FEM is het , op een lichte terugval af en toe, uiteindelijk helemaal goed gekomen.
Succes vandaag!
Over werken gesproken, ik ga weer een dagje. Morgen nog een schooldag en dat zit mijn eerste, vrij pittige , week erop.
Ik heb straks, na morgen , in 8 dagen tijd,32 uur gewerkt en 14 uur op school gezeten.
Geen idee hoe ik dit heb volgehouden maar het ziet ernaar uit dat het gaat lukken. Dinsdag eerst maar eens wat uitrusten denk.
zondag 2 februari 2020 om 09:02
Oei dat klinkt toch niet goed Lise. Ik zou de tandarts maar even bellen morgen inderdaad.
Ik dacht vandaag eens lekker uit te slapen.
Ben ik om 7 uur klaarwakker
Uiteindelijk nog tot half 9 kunnen blijven liggen en toen mezelf maar onder de douche gestuurd. Nu aan het ontbijt.
Ik heb een pyjama-dag vandaag, zoals wel vaker
Straks de wasmachine aan het werk zetten en wat hobby'en. Oh ja, en mijn vader nog even bellen.
Ik dacht vandaag eens lekker uit te slapen.
Ben ik om 7 uur klaarwakker
Ik heb een pyjama-dag vandaag, zoals wel vaker
zondag 2 februari 2020 om 10:14
Ow, die zal ik dan eens vragen aan de tandarts want na drie keer bleken is dat hier ook niet meer aan de orde.Doro75 schreef: ↑01-02-2020 23:22Fijn dat de behandeling hielp, Sterrenwacht!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
zondag 2 februari 2020 om 10:25
Oh ja, dat koud hebben vind ik bij mijzelf ook wel herkenbaar en dat lopen pijn doet omdat de vetkussentjes onder je voeten weg zijn.lientje69 schreef: ↑02-02-2020 06:06Spannend kohaku!
Succes vandaag!
(Niet door een eetstoornis maar ik viel in vier weken 30kg af. Van 75kg de dag voor de bevalling tot 45 vier weken later door de Pfeiffer). Ik ben uiteindelijk nog tot 43kg afgevallen. Ik was gewoon zo ziek dat ik bijna niet kon eten maar wel borstvoeding gaf. Daar ben ik toen mee gestopt. Ik ben 1,76.
zondag 2 februari 2020 om 12:09
Gele_Suikerspin schreef: ↑01-02-2020 23:03Balen zeg. Ik ken in ieder geval iemand die ook verkleuring op voor tand kreeg, en de tandarts heeft dat mooi gekregen weer. Dus houd hoop.
Lijkt me erg balen zo op je voortand.
Doro75 schreef: ↑01-02-2020 23:22
Ik hoop ook dat hij het fatsoenlijk kan bleken. Nu zal het een buitenstaander nog niet zozeer opvallen, maar die verkleuring moet niet erger worden. Het is zo zichtbaar dan.Kwebbeltje91 schreef: ↑02-02-2020 09:02Oei dat klinkt toch niet goed Lise. Ik zou de tandarts maar even bellen morgen inderdaad.
Ik heb twee keer eerder een zenuwbehandeling gehad, dat was bij twee kiezen. Daar ook bij allebei een apexresectie gehad omdat bij mij de zenuwkanaaltjes niet lopen zoals het hoort en ze er niet helemaal bij konden. Dus ik ben benieuwd hoe dat nu bij een tand gaat. Die apexresecties vielen mij reuze mee en het was echt een opluchting dat de pijn weg was.
Ik heb echt geen zin om hiermee nog een maand zo door te moeten gaan, dus ik ga inderdaad maandag maar even bellen voor advies.
zondag 2 februari 2020 om 12:37
Even een berichtje van mijn kant.
Gaat nog steeds niet goed hier, veel hoesten en door het hoesten krijg ik steeds hoofdpijn.
Ik lig merendeel van de tijd op bed. En de nekhernia is ook aanwezig zo ook de scoliose.
Aankomende donderdag komen 2 vrouwen van Werkplein(UWV) praten over of ik al kan wer ken oid.
Gaat nog steeds niet goed hier, veel hoesten en door het hoesten krijg ik steeds hoofdpijn.
Ik lig merendeel van de tijd op bed. En de nekhernia is ook aanwezig zo ook de scoliose.
Aankomende donderdag komen 2 vrouwen van Werkplein(UWV) praten over of ik al kan wer ken oid.