Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

16-05-2019 22:53 2910 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Doro75 schreef:
18-07-2019 09:27
Het gaat. Ik ben verdrietig, maar heb meer innerlijke rust.

Man begint ineens dingen te doen die jarenlang ellenlange discussies opleverden, maar die nu ineens wel kunnen. Daar word ik een beetje mismoedig (is dat het juiste woord?) van. Had mijn wensen ajb iets eerder serieus genomen, denk ik dan.

Ik las dat je slecht had geslapen. Hoe kwam het? Vervelend hoor.
Dat was bij ons ook zo, frustrerend. Die van mij wilde maar zijn lichttherapie niet vervolgen, jarenlang (tegen winterdepressie) en toen wilde hij ineens wel, en wel samen weg etc.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Lieve Fem, je hebt inderdaad een fantastische moeder! Ik hoop voor je dat je snel wat opknapt want dit is echt verschrikkelijk zo. Sterkte, ik denk aan je!

Doro: mijn dag- nachtritme is helemaal verstoord. Ik kan zo vaak niet slapen van de pijn dat het ook niet meer lukt als er niets aan de hand is.

Wat jammer dat het zo moet gaan met man. In ieder geval levert dit je meer rust op. Is er in de toekomst wel voldoende steun en hulp voor jezelf te verwachten?
Sterkte!

Dreamer: nog een fijne vakantie verder, geniet ze!

Verder groeten aan iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Hi Fem! Veel sterkte met alles! :hug: Hopelijk gaat het snel de beterende kant op!

Moge! Ik was vergeten mijn wekker te zetten dus was pas half 11 wakker.
Niet heel erg, maar wil graag het ritme er in houden en dat lukt niet erg zo :p
Ben gisteren om kattenspulletjes geweest en zit steeds blij naar het mandje te kijken wat hier nu op de grond staat :flirting:
De pijn is niet echt te harden, dus zit nu met TENS op mijn rug, en tramadol zit er ook al in. Hopelijk ontspant mijn lijf een beetje, want voel me een grote pijn stuip.

Iedereen weer veel succes en sterkte vandaag! :heart:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Fem20101307 schreef:
18-07-2019 02:03
hoi ma! Ik zit op het forum hoor :yes:

hoi hoi iedereen! ik ga niet standaard op dit forum meeschrijven hoor, maak jullie maar geen zorgen haha. ik lees, of beter gezegd laat mijn moeder (lientje69), al dagen voorlezen vanaf het vivaforum. het ontroerde mij erg hoe erg jullie met mij en mijn moeder meeleven en daar wilde ik jullie even voor bedanken. jullie zijn stuk voor stuk zulke sterke lieve vrouwen (alleen vrouwen hier toch?? of mis ik iemand?)! en ik ben zo trots om te kunnen zeggen dat mijn ma er een van hun is. ze is zo ontzettend sterk, altijd maar deze week realiseer ik me dat toch even extra. t doet mij veel verdriet om mij te beseffen daf mijn ma extra pijn heeft en zo moe is 'door mij'. daarom probeer ik haar vannacht dus ook te laten slapen wat gelukt is tot nu toe (op x na dan, maar helaas liep dat erg uit de hand). ik wil mijn ma hier even in het zonnetje zetten, zodat jullie zien wat voor topvrouw het is :-D (maar die hadden jullie vast al door). heel erg bedankt voor deze week mam en sowieso voor alles, als u er niet was geweest was ik er al meerdere keren ook zelf niet meer geweest. u red mij keer op keer en krijgt me er zelfs weer met een lach uit. ik hou van u, power woman :heart: !

(ik begin trouwens spontaan aan mn eigen taalkunsten te twijfelen maar dat krijg je als je alweer 22 uur wakker bent :lol:. excuseer mij als er een fout in staat, vooral u ma, niet over beginnen |-) )

lekker slapen iedereen :heart: . ik zal t nog even gaan proberen maar mijn pijn is helaas op dit moment op een hoogtepunt (een 40 he ma |-) ) maar gelukkig lijd dit wat af. nog 2 uurtjes dan mag de nodige dosis pijnstilling er weer bij. fijne dag iedereen :heart:

ma, als ik u nog een keer wakker maakt en u leest dit hoop ik dat dat een kleine glimlach veroorzaakt. bij voorbaat excuses. slaaplekker mam, ik hou van u :heart:
Je bent een topper! Ik hoop dat je snel opknapt en weer lekker naar je paardje kan. En je moeder is natuurlijk ook een topper ;)
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Sterkte Kohaku!
Alle reacties Link kopieren
De lumbaal ging heel goed vandaag :cheer2: Geen zenuwen die even een tik kregen.
Lig nu nog op bed in het ZH, krijg zo nog soep en even rustig omhoog komen, stukje bij beetje.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
18-07-2019 12:00
De lumbaal ging heel goed vandaag :cheer2: Geen zenuwen die even een tik kregen.
Lig nu nog op bed in het ZH, krijg zo nog soep en even rustig omhoog komen, stukje bij beetje.
Fijn zeg! Wanneer zou je er iets van moeten kunnen merken?
Alle reacties Link kopieren
Thanks, Lise!

Fijn Suzy!:)
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Je bent een topper Fem! En je hebt zeker een fantastische moeder :heart:

Fijn Kohaku, dat je wat spulletjes hebt gekocht voor je kat :) Sterkte met je pijn!

Fijn Suzy :)


Hier een brak-dag. Hoofdpijn is gelukkig weg, nu in huis wat rommelen en straks nog even wat bij de supermarkt halen.
Verder heb ik spierpijn en voel ik me echt oud :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels weer thuis. Gaat heel goed. Stuk minder hoofdpijn alleen voelt het erg ‘geprikkeld’ alsof mijn hoofd al die tijd klem heeft gezeten en daardoor nu ‘slaapt’.
Nu hopen dat het effect een paar dagen aanhoudt. Er zijn mensen die er lang profijt van hebben en mensen die dat maar een dag hebben.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Dochter is weer opgenomen.
Later meer
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
18-07-2019 15:19
Dochter is weer opgenomen.
Later meer
Ach nee toch :hug:
Oh nee Lientje, wat naar. Sterkte :hug:
Ik liep daarnet mijn ex tegen het lijf.

Man en ik waren samen boodschappen aan het doen, op zich al een unicum, maar oke. We stonden bij de kassa, man was aan het inpakken en ik stond te wachten tot ik kon betalen. Komt achter me dus mijn ex staan. Ik zag het vanuit mijn ooghoek en heb me meteen zo gepositioneerd dat ik hem niet aan hoefde te kijken. Hij zei ook niks. Totdat ik betaald had en we wegliepen. Toen zei hij: he Lise, hoe is het? Dus ik mompel alleen: goed hoor, en liep door. Man echter zei heel vriendelijk hallo tegen hem.

Ik buiten aan hem gevraagd of hij wist wie het was. Dat wist hij niet. Mijn ex dus :rofl:

We zijn destijds op een wat rare manier uit elkaar gegaan en hij kon het niet hebben dat ik een relatie kreeg met mijn nu man dus. Hij wilde geen relatie met me, maar was stikjaloers als ik wel een relatie met een ander had. Hij is inmiddels al twee keer verloofd geweest, of hij nu getrouwd is weet ik niet. Volgens mij heeft hij inmiddels ook een kind erbij. Kan geen relatie behouden. Rare kerel.
Och Lientje, dat is schrikken!

Lise: wat ongemakkelijk voelt zoiets dan. Je mag blij zijn dat je van hem af bent als ik dat zo lees.

Suzy: ik hoop dat je lang voordeel hebt van de punctie, zo’n pretje is het niet.
lientje69 schreef:
18-07-2019 15:19
Dochter is weer opgenomen.
Later meer
sterkte Lientje
Ik kon het niet laten en heb hem even opgezocht op facebook. Blijkt dat hij nu toch weer getrouwd is :rofl:
Och Lise, wat een rare snuiter zeg! En heeft ie dus een kind? Sneu dat ie allemaal nieuwe stiefmoeders heeft dan..
Kwebbeltje91 schreef:
18-07-2019 16:07
Och Lise, wat een rare snuiter zeg! En heeft ie dus een kind? Sneu dat ie allemaal nieuwe stiefmoeders heeft dan..
Hij had al een kind ja, al voordat wij een relatie kregen. Ik zag dat hij twee weken geleden getrouwd is. Hij zag er juist zo ongelukkig uit bij de supermarkt.

Hij was echt een type dat vond dat een vrouw thuis behoorde te zijn en deed wat hij wilde. Dan ben je bij mij dus echt aan het verkeerde adres.
Alle reacties Link kopieren
Lientje wat schrikken zeg. Sterkte weer voor jullie.

Suzy hopelijk heb je lang profijt van de behandeling.

Lise wat ongemakkelijk.

Ik heb best last van mijn rug maar is op zich ook niet gek, ben het hele huis grote schoonmaak aan het houden, gisteren de badkamer gedaan en vandaag de keuken dus niet raar dat ik pijn heb. Verder ben ik na een gesprek met een vriendin gisteren over mijn date toch een beetje onzeker geworden of ik niet te snel wil en ga. Ben nu ook een beetje zenuwachtig voor morgen terwijl het elke keer super leuk is geweest. Vind mezelf behoorlijk stom nu dus.
"After all this time?" "Always."
lise1985 schreef:
18-07-2019 16:09
Hij had al een kind ja, al voordat wij een relatie kregen. Ik zag dat hij twee weken geleden getrouwd is. Hij zag er juist zo ongelukkig uit bij de supermarkt.

Hij was echt een type dat vond dat een vrouw thuis behoorde te zijn en deed wat hij wilde. Dan ben je bij mij dus echt aan het verkeerde adres.

Ach.. Zo'n type. Dan zou ie bij mij ook aan het verkeerde adres zijn ja.
Alle reacties Link kopieren
Lientje & Fem sterkte!

Oh leuk, je ex tegen het lijf lopen :mrgreen:
Ik zie mijn exen vaak want vaders van mijn kinderen ;) vriendjes daarvoor was ik 15/16 en als ik die tegen het lijf zou lopen zou ik vooral nieuwsgierig zijn hoe het met ze gaat. Dat waren echt van die jeugdvriendjes.

Ben toch maar even gaan liggen. Kwam toch weer wat hoofdpijn opzetten. Maar ja, had na het ziekenhuis ook niet rustig gezeten.

Vriend is naar de vrouw van de vermiste kennis. Daar zijn nu een heleboel plekken uitgesloten. Auto rijdt nergens (kunnen ze met de wegcamera’s controleren) en is ook de grens niet overgegaan. Grootste vrees is dat ie het water in is gereden met de auto.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Severus, wat maakte het gesprek met je vriendin dan dat je twijfelt of je niet te snel gaat? Zoveel zien jullie elkaar niet toch?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Sterkte Lientje en Fem.
Oei Suzy, nog steeds geen spoor dus? Dit klinkt niet goed :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven