Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - vervolg

16-05-2019 22:53 2910 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Dreamer wat balen van je hoofdpijn.. Vooral tijdens je vakantie :(

Suzy gefeliciteerd met je dochter! Het is wel de week van de jarigen haha.
Kat is terug. Hij heeft niesziekte en we hebben medicijnen. Hij was qua vocht nog helemaal in orde zeiden ze.

Eigenlijk heeft de dierenarts een beetje alles bevestigd wat ik dacht en medicijnen gegeven. En Jimmy heeft regenboog en de dierenarts flink gebeten.

Hij ligt nu nog in zijn reismandje en de andere kat is er naast gaan liggen.
Bijzondere bijstand is aangevraagd. Nu is het wachten
Nartjie, ik duim voor je dat ze het toekennen.

Suzy, gefeliciteerd met je dochter.

Yellow, Jimmy had er dus geen zin in.... Lief dat je andere kat bij hem gaat liggen.
Moyrrie- schreef:
19-07-2019 11:14
Nartjie, ik duim voor je dat ze het toekennen.

Suzy, gefeliciteerd met je dochter.

Yellow, Jimmy had er dus geen zin in.... Lief dat je andere kat bij hem gaat liggen.
Nee en hij is normaal echt de allerliefste kat die ik ken. Mijn andere is gestoord. Maar ze hebben hem vandaag daar medicatie gegeven dus met een beetje geluk gaat zijn neus weer open staan zodat hij kan ruiken en wil eten. Dan hoef ik hem niet met een spuitje te lijf te gaan.

Gister met de waterspuit water geven was een waar fiasco. Hij kijkt me dan echt zo aan van BAAAASSSSSSSS WAT DOE JE. Mijn magnetron deurtje stond nog open en daar kroop hij in.

Hij is met het reismandje zo lief. Hij liep er zelf in toen ik hem vannochtend pakte en je zou denken dat hij daar nu wel even klaar mee is maar het is zijn chill plekje.

Ok ik houd op over mijn kat.
Wel fijn dat ze in ieder geval een oorzaak konden vinden bij je kat Yellow.

Nartjie ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Yellow dat ze iets kunnen doen voor je kat.

Lise gefeliciteerd!

Suzy gefeliciteerd met je dochter.

Dreamer balen die hoofdpijn op je vakantie.

Hier ook flink hoofdpijn vandaag, denk ook van het piekeren gisteren. Ook veel pijn in mijn knie. Verder nu vooral weer zin in vanavond. Vind het nog wel beetje spannend maar waarschijnlijk ook omdat het heel echt wordt nu, het lijkt gewoon echt een relatie te gaan worden. En ook omdat ik merk dat als het om wat voor reden dan ook niet zo is, dat ik echt heel erg zou balen en heel verdrietig zou zijn, en dat voelt heel kwetsbaar nu.
"After all this time?" "Always."
Alle reacties Link kopieren
Nartjie, ik duim ook voor je

Yellow , wat klinkt de poes lief.

Dochter heeft gedoucht, is uit bed, eet een beetje en zit achter haar laptop :cheer2:
Ik kan geen foto plaatsen ivm praivesie ensow, maar wat een verschil met 24 uur terug zeg!
lientje69 wijzigde dit bericht op 19-07-2019 16:22
0.41% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Lientje wat super heftig van je dochter trouwens. Er blijft jullie ook niets bespaard he.
"After all this time?" "Always."
Wauw Lientje, wat geweldig :heart:
Bij de instantie waar ik zit heeft ook een hoveniersbedrijf. Gelijk aangemeld. Dat is beter dan een vrijwilliger. Ik wil nog een struik verwijderd hebben, zodra die weg is kan ik daar een graf maken van de overleden chins. En dan later mogen de coniferen dan weg. Ook een paadje wat opnieuw gelegt moet worden, ik wil alles betegeld hebben, en als het kan ook nog een schutting.
Ik wil geloof ik een beetje te veel.

Tijdens de vakantie van spver is er een vervangster, gelijk afspraak gemaakt.
Yellow, wat een lieve poes :cat:

Hopelijk gaat het snel beter. Mijn oude lieve kater lag ook altijd graag in zijn reismandje.

Nartjie, een hoveniersbedrijf klinkt goed. Hopelijk krijg je het toegekend. Als alles niet in één keer kan, lukt het misschien stap voor stap?

Lientje, fijn dat het wat beter gaat nu. Hopelijk zet het door.

Severus, sterkte met de hoofdpijn!

Kohaku, ik herinner nog altijd goed de opwinding voordat er een nieuw kitten in huis kwam. Het staren naar alle leuke nieuwe kattenspulletjes (waarvan ze uiteraard later de helft links lieten liggen :facepalm: :biggrin: ) . Weet je al wanneer het zo ver is?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lise! Jij ook met je dochter Suzy!

Heel fijn Lientje, hopelijk blijft het een beetje de goede kant op gaan :hug: Stuur dochter maar een dikke knuffel van me.

Doro, ik ga Mia 30 augustus ophalen! Ja zit al allemaal dingen te bekijken, waaronder van die halsbandjes met een zakdoek er aan :') TE lief maar wss niet zo fijn voor dr.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Ah, leuke naam Mia :heart:
Fijn bericht Lientje! :-)

Mia, leuke naam. Je moet nog best wel even wachten, Kohaku.
Kohaku schreef:
19-07-2019 13:35
Gefeliciteerd Lise! Jij ook met je dochter Suzy!

Heel fijn Lientje, hopelijk blijft het een beetje de goede kant op gaan :hug: Stuur dochter maar een dikke knuffel van me.

Doro, ik ga Mia 30 augustus ophalen! Ja zit al allemaal dingen te bekijken, waaronder van die halsbandjes met een zakdoek er aan :') TE lief maar wss niet zo fijn voor dr.

Wel graag foto's. Grapje en Mia is een leuke naam. Wat voor ras is het. Heb geen verstand van ras
Mia, dat is een leuke naam! Je zult nu vast de dagen al aan het tellen zijn. Wie weet is Mia stylish genoeg om de halsband met zakdoek te waarderen. Dat vind ik altijd het leuke aan katten. Ze doen echt alleen waar ze zelf zin in hebben.
Fijn dat je dochter een beetje is opgeknapt Lientje. En fijn dat je samen hebt kunnen zijn, al moet het een verschrikking geweest zijn om te zien. Ze moet echt een top moeder aan je hebben. :hug:

Kohaku, Mia is een leuke naam! Jimmy heeft een tijdje probleemloos zo’n halsbandje met zo’n sjaaltje gedragen. Hij is hem alleen op gegeven moment verloren. Je moet er bij katten vooral op letten dat ze een veiligheidssluiting hebben, zodat wanneer ze achter een tak of iets blijven hangen ze zichzelf niet op kunnen hangen.

Severus hopelijk word je hoofdpijn snel minder!

Ik ben even helemaal moe, traag en mistig. Woensdag jobcoach. Gister bij het buitengebied van de dagbestedingsplek geweest. Je hebt hier letterlijk de hoge en de lage straat zeg maar met dezelfde naam verder. Mijn vorige plek zat aan de lage. Ben gepromoveerd naar de hoge. :high5: En heel licht geslapen vannacht. Maarrrr ik heb nog geen hoofdpijn vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Lientje, dat dochter weer zit

Hoofdpijn komt volgens mij mede door teveel fronsen ivm zon enzo
Later is nu
Dreamer schreef:
19-07-2019 16:12
Gelukkig Lientje, dat dochter weer zit

Hoofdpijn komt volgens mij mede door teveel fronsen ivm zon enzo
Verklaart een hoop. Veel hoofdpijn hier en de fronsrimpel die mijn moeder ook heeft blijft nu al regelmatig in mijn voorhoofd staan. 25 is daar wel jong voor toch? :cencored: Aan de andere kant, een vriendin van me begint grijs te worden. :proud:
Bedankt voor de felicitaties!

Jij ook gefeliciteerd Suzy!

Wij zijn weer op de terugweg naar het vasteland. Ik ben moe, maar het was wel een leuke dag.
Zijn jullie naar een eiland geweest Lise? Fijn dat het ondanks de vermoeidheid wel een leuke dag was.
Alle reacties Link kopieren
Thanks allemaal, vond het ook wel goed bij haar passen!:)

Tuurlijk plaats ik een foto, Nartjie!! Ben nu al trots op haar, en ze is nog niet eens hier. :heart:

Ze word wel een binnen kat/met tuigje naar buiten, dus takken hoef ik niet zo over te denken. Denk dat ik er maar gewoon 1 bestel, zie wel of ze hem om wil.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Ik ga even 9 chinchilla's ondervragen, antwoord zal ik niet krijgen. Maar 1 van hun heeft een vieze stink scheet gelaten. Ik was het niet. En ze kijken mij iets te onschuldig. De dader zal ik niet vinden. Maar goed
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
19-07-2019 18:42
Ik ga even 9 chinchilla's ondervragen, antwoord zal ik niet krijgen. Maar 1 van hun heeft een vieze stink scheet gelaten. Ik was het niet. En ze kijken mij iets te onschuldig. De dader zal ik niet vinden. Maar goed
Wel het eerst verneemt, het de stank in zien hempt, wel er op antwoord, brengt de stank voort.

Zei mijn schoonmoeder altijd.,en die kon meuren......ze kreeg altijd de slappe lach

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven