Gezondheid alle pijlers

witte stukjes onderbroek etc..

30-11-2013 19:34 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat het een 'smerig' onderwerp is maar ik wil het even kwijt..

Al enige tijd heb ik met vlagen dat ik op merk dat ik bijvoorbeeld in mijn ondergoed kleine witte stukjes zie (0.5 centimeter en vaak kleiner)

Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik een hele droge huid heb. Ik zie dat namelijk ook vaak als ik een legging uit doe. Maar laatst kwam ik er achter dat het er toch heel anders uit zag en ben ik een beetje bang wat het dan wel is...

Soms heb ik 's nachts jeuk aan mijn anus (vind het echt vies om te vertellen dus nogmaals sorry... ). Ik ben gaan googlen en kom nu op een worminfectie met mogelijk een lintworm...

Omdat ik er al een hele tijd last van heb maar heel onregelmatig vergeet ik het soms gewoon als ik er een lange tijd niet op heb gelet of iets raars ben tegengekomen.

Ik ben nu een beetje bang... Al langer dan twee jaar heb ik ook last van vage maag en darm klachten waar bloedonderzoek etc naar is gedaan maar niks gevonden..

Nu ben ik dus uiteindelijk bang dat ik misschien al die tijd al een lintworminfectie heb, en ik zie hele griezelige verhalen op internet over een lintworm

Ik moet denk ik dus maar weer eens een afspraak bij mijn huisarts maken maar ik durf eigenlijk gewoon niet...ook denk ik dat mijn huisarts mij voor gek verklaard als ik denk dat het een lintworm is.

Met mijn maag en darmklachten heb ik ook wel eens op internet gekeken en dat bij mijn huisarts voorgelegd toen er uit het bloedonderzoek niks kwam maar dan reageerde hij vaak in de trant van 'ach nee joh, dat komt bijna niet voor' of 'nee die is kans is klein'... ik heb het idee dat hij me niet echt serieus neemt..

Dus ik ben bang dat hetzelfde gebeurd als ik kom met de vraag of ik misschien dan een lintworm heb...

Daarnaast vraag ik me af: valt er zélf iets te doen mocht het een lintworm zijn? En hoe onderzoekt de arts of het een lintworm betreft?

Nogmaals sorry maar ik voel me er gewoon niet fijn bij omdat de klachten dan wel niet chronisch voorkomen maar al wel meer dan twee jaar zijn en dat zal niet gunstig zijn mocht het een worminfectie of iets anders zijn :(
Oké, dan ga ik dat eerst doen!

Wist ik niet, dacht dat die juist zo klein waren dat je ze niet zag oid en bij lintwormen juist wel omdat die groter zijn

Maar dan wacht ik nog even met die pilletjes

Dankjewel!!
Ze zijn wel klein, maar je ziet ze echt wel als ze er zijn. En je voelt ze nog eerder.
.
Lees de verpakking van de tabletten, je kunt de dosering kiezen die bij lintwormen hoort.
quote:impala schreef op 30 november 2013 @ 20:07:

Pak een spiegel en inspecteer je anus. Als t maden zijn, idd wit en klein, dan zie je ze wel krioelen hoor!

Ik weet niet of ts een man of een vrouw is, maar indien vrouw dan is een schimmelinfectie ook een optie. Krijg je witte korrelige afscheiding van
Ik gok een vrouw, maar mannen zouden natuurlijk ook best een legging kunnen dragen

Was overigens ook het eerste waar ik aan dacht, schimmelinfectie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven