Gezondheid alle pijlers

Wordt niet ongesteld!

17-11-2013 00:02 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke ik heb dus de pil een keer doorgeslikt en in de laatste week perongelijk 2 dagen de pil vergeten te slikken maar erna gewoon nog genomen (en toen had ik een beetje voorbloeding) nu is mijn stopweek na 2 maanden dus en heb ik alleen maar een beetje oud bloed en paar klontjes lijkt wel. Het is zeker al een maand geleden dat ik seks heb gehad en dat was ook nog met condoom.

Dus moet ik mij zorgen maken? Ik ben nog jong en wil dus echt NIET zwanger worden.
Dan moet je geen seks hebben. Maar dat wil je niet horen waarschijnlijk.
Waar zit de any-key?
Mensen zijn geen atoomklokken.
en pardon voor mijn titel het moet "word" zijn, shame on me
Doe een test.
Ik dacht het net, maar ik ben niet van de spellingspolitie
Ja daar denk ik ook al aan, aan een test maar ik denk dat ik me voor niks zorgen maak aangezien ik geen zwangerschaps kenmerken heb.

Denk dat ik maar afwacht tot mijn volgende stopweek en ik maar voor een spiraaltje moet gaan want die pil is ook maar troep.
Zwangerschapskenmerken bestaan niet, dat weet je wel toch?

Ik zou zeker voor een spiraal gaan als je vergeet je pil te nemen.
Hoezo bestaan die niet?

Ik weet dat ze bij ieder mens verschillen maar toch,

geen opgezette borsten geen gevoelige borsten, geen misselijkheid, geen opgezette buik en ga zo maar door.
quote:kyrr schreef op 17 november 2013 @ 00:09:

Ja daar denk ik ook al aan, aan een test maar ik denk dat ik me voor niks zorgen maak aangezien ik geen zwangerschaps kenmerken heb.

Denk dat ik maar afwacht tot mijn volgende stopweek en ik maar voor een spiraaltje moet gaan want die pil is ook maar troep.Maar waarom ga je dan afwachten? Zo'n test kost geen drol, en als je per ongeluk wel zwanger bent wordt het alleen maar ingrijpender naarmate je langer wacht met het nemen van maatregelen. En lang niet iedereen heeft meteen 'zwangerschapssymptomen', volksstammen vrouwen merken er in het begin zelfs helemaal niks van. Steek nou niet langer je kop in het zand en haal morgen of maandag even zo'n test (en gebruik hem ook).
Dat heet zwangerschapssymtomen. En die heeft lang niet elke vrouw sterker nog dat wisselt zelf bij de zelfde vrouw per zwangerschap. Dat zegt dus in elk geval niks
Tsja, lastig. Jullie hebben ook een condoom gebruikt, lees ik. Klinkt veilig, maar als je zekerheid wil, biedt alleen een test voor nu uitkomst. Jarenlang een spiraal gehad, maar ook dat geeft geen uitsluitsel voor een eventuele zwangerschap. Maar moet wel zeggen,dat het zeker een betere optie is, dan 'af en toe' de pil vergeten!
Ja dat snap ik, sorry dat ik kenmerken schreef ipv symtomen.

Maar ik vroeg me gewoon af hoe groot de kans, maar alsnog bedankt voor het reageren.
Je bent echt niet zwanger, de kans is kleiner dan 0,0001‰.

En al een maand geen seks gehad en toen gewoon beschermd door de pil en een condoom gebruikt.

Je lichaam is gewoon even van de leg, wat ik net ook al zei.
Mijn moeder zei ookal dat ik gewoon even moest afwachten en dat het eigenlijk onmogelijk is en dat mijn cyclus gewoon erg door de war is aangezien ik in de laatste week 2x de pil ben vergeten (voorbliedingen kreeg door het vergeten) en ik hem heb doorgeslikt.
Ik word ook niet ongesteld. Dat zijn zo de geneugten van de overgang
Ik slik mijn pil altijd door en de kans dat jij zwanger bent is nihil.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:kyrr schreef op 17 november 2013 @ 00:09:

Denk dat ik maar afwacht tot mijn volgende stopweek en ik maar voor een spiraaltje moet gaan want die pil is ook maar troep.Waarom zou je nog 'n hele maand afwachten? Gewoon testen, ben je okee, dan kun je de komende maand tenminste slapen en anders kun je gelijk maatregelen nemen om het weg te laten halen. Zou gewoon deze week naar de dokter gaan voor 'n spiraaltje, het kan er maar in zitten.
Als je echt niet zwanger wilt worden moet je gewoon geen seks hebben. Zo simpel is het.

Verder als je de pil doorslikt en je ben na al een hele strip te hebben gehad er 2 vergeten en blijft daarna gewoon weer doorslikken is de kans op zwangerschap extreem klein, naar mijn weten even klein als dat je die 2 pillen niet vergeten was.
Waarom zou je risico nemen door te wachten met een test? Doe gewoon een test dan weet je waar je aan toe bent.

Nou stop je je hoofd in het zand en volgende maand als je dan weer weinig bloedverlies hebt begint de stress opnieuw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven