yasmin pil ervaringen

donderdag 30 januari 2014 om 20:24
Ik slik hem en ik heb nergens last van...slik e.a. wel door want van hormoonschommelingen krijg ik migraine. Ik ben niet de maatstaf want ik had ook geen last van de Diane-35, zelfs niet toen ik zelf boven de 35 was.
Heb je al iets anders overwogen als de pil? De implanon bijvoorbeeld (daar kreeg ik acne van, vandaar die Diane-35).
Heb je al iets anders overwogen als de pil? De implanon bijvoorbeeld (daar kreeg ik acne van, vandaar die Diane-35).
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 30 januari 2014 om 20:27
Ik heb jaren de diane pil geslikt Zonder klachten, op de yasmin pil overgestapt. Na 3 weken kreeg ik jeuk onder mn huid over mn hele lichaam, alsof er beestjes liepen. Ook kreeg ik pijn op mijn borst waardoor ik direct moest stoppen van de h.a. Ook heb ik er na 3 weken een schimmelinfectie door gekregen. Ik vond het een klote pil en hoef hem dus nooit meer.

donderdag 30 januari 2014 om 21:37
Ik heb vroeger deze pil geslikt. Ik had geen negatieve bijwerkingen verder, maar dat kan per persoon verschillen natuurlijk. Ik heb nu een andere pil omdat ik toen ik weer nieuwe strips ging halen en vragenlijst kreeg van de apotheek waarop ik alledrie ja had ingevuld en toen moest ik van pil veranderen helaas. Mijn nieuwe pil heeft geen positieve bijwerking (grotere borsten). Bij Yasmine werden ze groter, en aangezien ik maat a75 heb was ik daar wel blij mee . Maarja mocht deze voor jou niet goed zijn kan je altijd van pil veranderen.
donderdag 30 januari 2014 om 22:40